17/1/2024

חברת MSC CRUISES ביטלה שלוש הפלגות מסוג 'Grand Voyage' באפריל כדי להימנע ממעבר בים האדום

ז'נבה, שוויץ, 17 בינואר 2024 – חברת MSC Cruises ביטלה שלוש הפלגות מסוג 'Grand Voyage' באפריל המפליגות מדרום אפריקה ואיחוד האמירויות הערביות לאירופה לאור הסיכון להפליג בים האדום.
התקפות מתמשכות על אוניות סחר באזור חייבו את החברה לבטל הפלגה בת 24 לילות של MSC Splendida מדרבן, דרום אפריקה לגנואה, איטליה, הפלגה של 21 לילות של MSC Opera מדובאי, איחוד האמירויות הערביות לגנואה והפלגה של 23 לילות של MSC Virtuosa מדובאי לסאות'המפטון, בריטניה.
בטיחות האורחים והצוות היא בראש סדר העדיפויות ולאור כך שלא היה מסלול חלופי בר-קיימא, החברה נאלצת בצער לבטל את ההפלגות. שלוש האוניות יעברו ישירות לאירופה ללא נוסעים על הסיפון וימנעו ממעבר בים האדום. במקום זאת, האוניות יפליגו סביב החוף המערבי של אפריקה ללא נמלי ירידה עד לנמלי הבית האירופיים בהתאמה לעונת קיץ 2024. אף אחת מהאוניות האחרות של החברה אינן מושפעות מכך.
כל האורחים שהיו אמורים להפליג בשלושת ההפלגות הללו יכולים להעביר את ההזמנה שלהם ל-Grand Voyage עתידי עם אותו משך ימים דומה בחינם. אופצייה נוספת הקיימת הינה הזמנה מחדש לכל הפלגה אחרת בחברה עם החזר חלקי או תשלום נוסף עבור ההפרש במחיר ההזמנה המקורית, או לקבל החזר מלא ללא דמי ביטול.

לכל החדשות >>>