קרוז MSC בסיור חופי

14/12/2023

MSC CRUISES משתפת תובנות לגבי חמש מגמות נסיעה שמניעות את החלטות האורחים לשנת 2024 ומעבר לה

  • רצונות האורחים משתנים ומתמקדים ברצון לקבל נגיעות יוקרה נוספות, חוויות תרבותיות יותר וזמן מורחב ביבשת כדי לחוות את היעד כמו מקומי.
  • טיולים לערים וחופשות במספר יעדים הם פופולריים יותר מתמיד, כאשר מטיילים מחפשים את התמורה הגבוהה ביותר לחוויה שלהם.

דצמבר 14 , 2023 – MSC Cruises, המותג להפלגות הגלובלי השלישי בעולם, מציג חמישה מגמות נסיעות חשובות המשפיעות על החלטות האורחים לשנת 2024 והמשך. החברה מתבוננת בבירור בביקוש מוגבר למוצרים המציעים שהיות מורחבת ביעדים, חופשות עשירות בחוויות תרבותיות, הרפתקאות משודרגות עם נגיעות של יוקרה, התלהבות מתמידה לערים הדינמיות של אירופה ומטיילים שמחפשים את התמורה הגבוהה ביותר לחופשה שלהם

1. להישאר יותר זמן

נוסעי הספינות מבטאים באופן גובר רצון להיות יותר זמן ביעדים שלהם, ומסלולים עם עצירות ארוכות יותר בנמלים ומספר לילות גדול יותר נחשבים פופולריים יותר. הזמן הנוסף מבטיח לאורחים לגלות את היעדים שלהם בדרך אותנטית ורגועה, מאפשר זמן מספיק לחוות תרבויות ייחודיות, לטעום טעמים מקומיים והנות מכל מה שהיעדים יכולים להציע.
חלק ממסלולי השייט של MSC Cruises לשנת 2024 כוללים שהייה מלאה או לילה ביעדים נחשקים מאוד, כולל האי היווני מיקונוס, דובאי באיחוד האמירויות, ואת האי הפרטי של החברה באיי הבהאמה – אושן קאי MSC Marine Reserve. השהיות ממושכות אלו מאפשרות זמן רב לאורחים לחקור בהתאם לרצונם, בין אם זה להינות מקצב החיים הלא צמוד באיי יוון, לקנות באחת ממוקדי האופנה העולמיים, או להשתתף בהופעה מאוחרת בלילה במגדל האור באיי הבהאמה.

2. גילוי התרבות המקומית:

בשנה החדשה רואים נסיעות גבוהות יותר בין המטיילים לגילו תרבויות שונות וחווית יעדים חדשים. המטיילים אינם מסתפקים רק בביקור באתרי תיירות ידועים במקום זאת, הם מחפשים לחוות את היעדים בדרך שמשקפת את אופי החיים המקומי. בשנת 2024, MSC Cruises תציע מסלולים ליעדים פופולריים המציעים מורשת תרבותית עשירה והיסטוריה שאפשר לגלות בכל פינה. האוניה MSC Bellissima תתמקמם באסיה, ותאפשר לאורחים לחקור אמנות, היסטוריה ומסורת, יחד עם חיוניות מודרנית ביפן ובסין. לאלו שרוצים לחוות את המזרח התיכון, האוניה MSC Virtuosa תתחיל להפליג באזור עם תחנות במרכזי תרבות כמו דובאי ואבו דאבי באיחוד האמירויות, וכן בדוחא בקטאר. למי שרוצה להתמקד בהיסטוריה ובמסורת ייחודית של סקנדינביה והאזור הבלטי, יש אפשרות לבחור בקרוז באוניה MSC Poesia בקיץ הבא.

3. חוויות משודרגות:

המטיילים מחפשים חוויות יוקרתיות ובלתי רגילות בצורה מתמשכת, ומתכננים להפוך את החופשה השנתית שלהם להרפתקה בלתי נשכחת ומפנקת שתוביל לזיכרונות שישארו איתם לכל החיים. כדי לספק זאת לאורחים , MSC Cruises מציעה את קטגטריית ה MSC Yacht Club חוויית שייט מתקדמת על האוניה . הקטגוריה הושקה לראשונה ב 2008, קטגוריה זו זכתה לפופולריות עצומה, והושקה ב-14 מהספינות בצי. אורחים ב-MSC Yacht Club יכולים למצוא את כל הטוב בחוויה, משירות עוזר אישי 24 שעות וסוויטות מפוארות עד לאולמות פרטיים ומסעדה יוקרתית ופרטית רק לאורחי ה Yacht Club , ובנוסף יוכלו מכניסה לאיזורים מיוחדים ולהנות ממגוון אטרקציות , אפשרויות מגוונות של אוכל ועוד אטרקציות מיוחדות המוצעות בשאר חלקי האונה . האורחים של MSC Yacht Club שיגיעו גם לשמורה הימית אושן קיי MSC ו Sir Bani Yas יהנו מחוויה משודרגת על האי, כגון גישה בלעדית לחופים פרטיים, אופציות אוכל מגוונות ושימוש במתקנים המוצעים על האי.

4. בריחה לערי אירופה

מטיילים מתרגשים יותר מתמיד להתעמק בערים התוססות של אירופה. היעדים העירוניים הללו מציעים קסם מעגלי , הכולל שפע של אתרים היסטוריים, חוויות קולינריות, אפשרויות קניות מגוונות, אטרקציות פופולריות והזדמנויות סוחפות לעסוק בתרבות המקומית. MSC Cruises היא מובילת השוק באירופה, ומספקת מספר שהולך וגדל של מסלולי הפלגות המאפשרים לאורחים לבקר במגוון מרכזים עירוניים פעילים שונים במסע אחד ללא צורך לארוז מחדש את המזוודה. מציוני הדרך האיקוניים של פריז (לה האבר), לונדון (סאות'המפטון) ואמסטרדם בצפון אירופה ועד לאתרים ההיסטוריים של רומא וברצלונה בים התיכון, MSC Cruises מספקת חוויה שאין דומה לה של הנופים האורבניים והדינמיים של אירופה

5. התמורה אולטימטיבית ביותר לחוויה שלכם:

ההפלגות צוברות פופולריות בקרב אלה שמעולם לא הפליגו לפני כן, כאשר יותר שוקלים לצאת לחופשת שייט בפעם הראשונה. יותר ויותר אנשים מכירים בערך ובתמורה של חופשת שייט בהשוואה לאפשרויות חלופיות מבוססות יבשה. זוגות, משפחות או קבוצות חברים יכולים לבחור מסלולי טיול המכילים מספר יעדי חובה. אלו המפליגים עם MSC Cruises יכולים להתאים את זמנם לחוף עם שפע של טיולי חוף שונים כדי לראות באמת את המיטב בכל יעד, וברגע חזרה לסיפון, לעבור בצורה חלקה בין איזור אוכל אחד לאיזור אוכל אחר בכל ארוחה, לראות הפקות תיאטרון שונות בקנה מידה עולמי כל ערב ולהנות ממתקני בריאות יוצאי דופן – הכל עם תמורה ללא תחרות.

לכל החדשות >>>