הנחיות לפני השייט

אורחים יקרים, לקראת הפלגתכם הקרובה עמנו, להלן מספר הנחיות שישפרו את חווית השייט שלכם.

  1. הגעה לנמל בשעה היעודה שצויינה בכרטיס השייט, או ב sms שנשלח אליכם יומיים קודם.
    עקב כמות המפליגים הגדולה יתקבלו המפליגים בשעה היעודה שלהם בלבד!
  2. האוניה אינה ממתינה למאחרים.
  3. הגעה לנמל:
    • עדיפות ברורה להגעה ברכבת, ירידה בתחנת חיפה מרכז השמונה, הנמצאת כ- 100 מטרים מהכניסה לשער 5 בנמל
      (לנוחיותכם תוכלו להשתמש במעלית למפלס הנמל).
    • חניה בתשלום ובהזמנה מראש: הכניסה משער 10 ומשם, העברה בשאטל לטרמינל הנוסעים (פעיל מחודש מאי 23 בלבד).
  4. מסירת מזוודות ותיוגן מתבצעת באזור שלפני העליה למפלס הנמל. המזוודות יישלחו ישירות לחדרכם באנייה.
    הכניסה לנמל תתבצע ללא המזוודות!
    חובה לקחת תיק יד עבור פריטים חשובים (תרופות, משקפיים, מסמכים חשובים, חפצי ערך, בגד להחלפה).
  5. שימו לב: יש לקחת את הדרכונים עימכם בכל שלב, בנוסף לכל המסמכים הדרושים לעלייה לאניה.
  6. לאחר מסירת המזוודות תופנו (ללא המזוודות) לעבר:
    • איזור בדיקה בטחונית
    • צ'ק אין בטרמינל הנוסעים
    • דיוטיפרי
    • מסירת דרכונים*
    • שאטל לאניה.
      *על פי דרישת הרשויות במדינות בהם הינכם עתידים לבקר, עליכם למסור דרכונים לנציגי האוניה בחיפה.
      העליה והירידה מהאנייה ביוון, קפריסין וטורקיה מתבצעת עם כרטיס האנייה בלבד, דרכוניכם יימסרו לכם בחזרה לאחר החזרה מהיעד האחרון בו תבקרו.
    • חשוב לדעת:
      נוסעים מתחת לגיל 18 (או גיל 21 עבור נוסעים לארה"ב או נוסעים היוצאים מנמל בארה"ב) חייבים לנסוע בליווי הוריהם או אפוטרופוס חוקי.
      אם אחד מהוריו של הקטין הנוסע אינו מצטרף להפלגה, יש לספק מכתב הרשאה חתום – שנעשה בהתאם לחוקי המדינה בה מתגורר הקטין – מההורה הנעדר המאשר לקטין לנסוע חייב להימסר לחברה במועד הזמנת השייט
      .
      אם הקטין עולה על ההפלגה עם נוסעים שאינם הוריו או אפוטרופוסיו החוקיים, החברה תדרוש בעת ביצוע ההזמנה, מסמך חתום על ידי ההורים או האפוטרופוס החוקי המסמיך את הקטין לנסוע עם מלווה או אדם ייעודי, בהתאם למדיניות החברה.
  7. ארוחות ניתן לאכול בבופה, הפתוח לשירותכם ברוב שעות היממה ובנוסף במסעדות האנייה בהגשה מתפריט (בשולחן קבוע עם מלצר קבוע).
    שתיה: מים, קפה, תה צמחים וקרח חופשי בבופה, כל השאר בתשלום.
  8. התאמות לשראלים: לידיעתכם, כל התפריטים במסעדות מתורגמים לעברית כולל תפריטי המשקאות. ניתן לבקש מהמלצר תפריט מודפס בעברית.
    בנוסף, בכל מסעדה ניתן לסרוק עם הנייד קוד לצפייה בתפריט היומי בעברית באפליקצייה החינמית. גם התכנית היומית של פעילויות האונייה תימסר לכם מדי ערב בחדרכם בשפה העברית.

    • צוות דובר עברית יהיה נוכח עבורכם באזורים מסויימים של האונייה, כגון הקבלה.
    • בחלק מההפלגות מתוכננת הופעה של אמנים ישראלים.
    • בימי שישי ניתן לבקש חלה, כיפה ממותגת ויין כשר במזיגה לקידוש.
    • אוכל כשר בהזמנה של שבועיים מראש בלבד ובתוספת תשלום של 30$ ליום (אם זמין  – ניתן יהיה גם לבקש באנייה).
  9. כל נוסע מקבל כרטיס שייט מגנטי המשמש כמפתח לחדר, לרכישות שונות באנייה, לירידה לחוף וחזרה לאנייה (מחליף דרכון בחלק מהיעדים).
    כרטיס השייט נטען מראש בסכום מסויים ואת הרכישות באנייה ניתן לבצע רק באמצעותו.
  10. שימו לב: גם כרטיסי הילדים ניתנים לחיוב ואם ברצונכם לחסום אותם יש לגשת לקבלה ולבקש זאת!
  11. יש להסדיר את התשלום עבור רכישותיכם באנייה, בסוף השייט באמצעות כרטיס אשראי או במזומן (באירו €). ניתן לעשות זאת במכונות הפזורות באוניה או בקבלה.
    רכישות באוניה כוללות משקאות, משחקי וידאו, סיורי חוף, ספא וכדומה באמצעות כרטיס השייט, שימו לב שעל מחירים המופיעים לשירותים אלו יתווספו 15% דמי שירות.
  12. ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה לקורונה מאוד מומלץ אך אינו חובה.
  13. נוסעים שהפליגו בעבר עם MSC, זכאים להירשם למועדון הנוסע המתמיד MSC Voyager Club, וליהנות מהנחה מובטחת בנסיעתכם הבאה.
  14. חניה בנמל:
    לרשותכם חניה בתשלום בנמל חיפה.
    מהחניה מוסרים את המזוודות ויוצאים עם שאטלים לצ'ק אין.
    המזוודות יחכו לכם בחדר.
    חניון מפליגים ממוקם בצמוד לשער 10 בנמל חיפה – ליד רמב"ם (הכניסה מדרך הים).
    שעות פעילות החניון – 6:30 עד 18:30
    החניון מאוייש בשעות 7:00- 18:30
    מענה באינטרקום 24/7.
    מחיר החניה ליום מחצות עד חצות – 40 ₪
    הכניסה לחניון מותנית ברכישת חנייה באתר האינטרנט: הרכישה בלינק הזה.
    פניות הציבור: לתקנון החניון
    מייל: haifaport-p@ipi.co.il
    info@ipi.co.il
    טלפון סלולרי בחניון: 054-6975892
    טלפון למוקד: 09-7495777
  15. במטרה לשפר את דרכי הגישה לאיזור הצ'ק-אין למפליגים מחיפה, אנו ממליצים לכל הנוסעים שמגיעים עם רכב ,מונית, מיניבוס וכן לבעלי מוגבלות המתקשים בהליכה ו/או הזקוקים להסעה מיוחדת, להגיע לחניון מפליגים הצמוד לשער 10 בנמל חיפה.
    הכניסה לחצי שעה ראשונה – חינם.
    מהאוהל הממוזג הצמוד לחניון יימסרו המזוודות ושאטל ייעודי יעביר את הנוסעים לדלפקי הצ'ק-אין.
    רכבים ייעודיים לאנשים המוגבלים בניידות יהיו זמינים גם כן.
    אלו המעוניינים להשאיר רכבם בנמל, יוכלו להזמין מראש חניה בתשלום בקישור הזה.
    המגיעים ברכבת יעשו זאת דרך תחנת חיפה – מרכז השמונה, שם ימסרו את המטען וימשיכו רגלית לדלפקי הצ'ק אין.
  16. מדיניות אלכוהול: משקאות אלכוהוליים, לרבות יינות, משקאות חריפים, בירה או ליקרים אחרים, זמינים לרכישה על סיפון האנייה במחירים קבועים. נוסעים אינם רשאים להעלות לסיפון משקאות כאלה לשימוש במהלך ההפלגה, בין אם לצריכה בתאיהם או אחרת. משקאות אלכוהוליים בכל צורה שהיא לא יימכרו לקטינים במהלך השייט.
    כאשר המסלול כולל נמל הממוקם בארה"ב, אותם תנאים יחולו על כל הנוסעים מתחת לגיל 21. המוביל ו/או העובדים ו/או הסוכנים רשאים להחרים אלכוהול שהועלה על הסיפון על ידי הנוסעים. המוביל ו/או העובדים שלו ו/או הסוכנים רשאים לסרב להגיש לנוסע אלכוהול באותו הרגע או בעתיד, כאשר לדעתם הסבירה הנוסע עלול להוות סכנה ו/או מטרד לעצמו, לנוסעים אחרים ו/או לכלי השייט.

אנו מודים לכם שבחרתם להפליג עמנו ומאחלים לכם הפלגה נעימה ומהנה.

צוות MSC Cruises Israel

רוצים לקבל מבצעים מיוחדים לפני כולם? הישארו מעודכנים

הירשם(חובה)