בריאות ורפואה

בריאות ורפואה2022-01-20T11:04:17+02:00

הבריאות והבטיחות שלך תמיד יהיו בראש סדר העדיפויות שלנו. לחץ כאן למידע נוסף על פרוטוקולי הבריאות והבטיחות המשופרים שלנו.

הריון2024-04-10T12:30:29+03:00
ייתכן שהמתקנים הרפואיים והציוד על הסיפון לא יהיו מתאימים מבחינה טכנית להתמודדות עם לידה או סיבוכי הריון. לכן, מטעמי בטיחות, איננו יכולים להכניס נשים על הסיפון אשר יגיעו או עברו את השבוע העשרים וארבע להריונן עד סוף ההפלגה. ללא קשר לשלב ההיריון, יש להתייעץ עם רופא לפני היציאה לשייט כדי להעריך אם האורחת כשירה לטייל.
איזה שירות רפואי זמין על הסיפון?2024-04-10T12:29:48+03:00

לכל ספינות השייט של MSC יש מרכז רפואי מאובזר היטב, בפיקוח רופא של ספינה וצוות רפואי אחר. המרכז הרפואי פתוח בזמנים המפורסמים בתוכנית היומית של הספינה. שירותי חירום זמינים מסביב לשעון בטלפון למספר החירום הרפואי. לא כולל מקרי חירום, שירותים רפואיים כרוכים בתשלום ומחירים זמינים על הסיפון. אורחים שנדרשים להוצאות רפואיות במהלך ההפלגה שלהם יכולים לבקש החזר מחברת הביטוח שלהם פעם אחת על החוף.

מה אני צריך לדעת על המדיניות של MSC Cruises לגבי נסיעות לאזורים שהוכרזו כפגועים מנגיף הזיקה?2022-02-27T15:03:48+02:00

המרכז לבקרת מחלות והגנה (CDC) פרסם הנחיות הממליצות נגד נסיעה לאזורים המושפעים מנגיף הזיקה לנשים בהריון ולבני זוגן וכן לנשים המנסות להיכנס להריון.

בקשר לכך, MSC Cruises מציעה לנוסעות בהריון ולשאר הנוסעים באותו החדר את האפשרות לבטל ללא תשלום את ההפלגה שלהם למדינות שנפגעו מזיקה או להזמין הפלגה חדשה לטעמם מבין היעדים ברחבי העולם. על האורחים לספק עותק של אישור רפואי המאשר את ההיריון הקיים. ביטול חינם וההזמנה מחדש יוסדרו על ידי תנאי ההזמנה הרלוונטיים.

אורחים המעוניינים לברר מידע נוסף על נגיף הזיקה צריכים לפנות לרופא המטפל או לבקר באתר ה-CDC:

http://www.cdc.gov/zika/hc-providers/pregnant-woman.html
http://www.cdc.gov/media/releases/2016/p0801-zika-travel-guidance.html

האם יש חדרים לנוסעים עם מוגבלויות או מוגבלות בניידות?2022-02-27T15:00:51+02:00

כן, כל האוניות בצי מכילות מספר חדרים מרווחים ומאובזרים המותאמים לבעלי מוגבלויות. יש לבקש חדרים אלו בעת ההזמנה.

האם אני יכול להביא את כיסא הגלגלים שלי לאונייה?2022-02-27T14:59:53+02:00

כן ניתן להביא כיסא גלגלים לאונייה. במידה ומדובר בכיסא ממונע יש לאחסנו ולהטין את הסוללות בחדר שלך, המצויד בשקעי 110V (שקעים מסוג אמריקאי) ושקעי 220V (שקעים מסוג גרמני), הימנעות מחיבור בעת השימוש במייבש השיער. זכור כי כיסא גלגלים/כיסא ממונע ממזער את השטח הפנוי בתוך תא הנוסעים שלך.

משיקולי בטיחות, לא ניתן לאחסן כסאות גלגלים וקטנועים במסדרונות. כיסא הגלגלים הממונע האישי שלך אמור להיות מסוגל להתאים לתא סטנדרטי עם פתח כניסה מוגבל (58 ס"מ ב-MSC Divina ו-MSC Armonia, 68 ס"מ ב-MSC Lirica, MSC Sinfonia ו-MSC Opera, 62 ס"מ באחרים). אם הקטנוע שלך גדול מהממד שדווח עבור האונייה שבחרת, עליך להזמין חדר מותאם או לשכור כיסא קטן יותר. לא ניתן להפעיל סגווי וכלי רכב דומים על הסיפון. הם יוחרמו וניתן להורידם מהאונייה. כמו כן, שימו לב כי במידה ולא יהיה ניתן להפעיל את הרמפה,מסלולי האלומיניום החלופיים הם פחות מ-80 ס"מ רוחב.

חיסונים2022-01-17T11:06:58+02:00

מומלץ לאורחים להתייעץ עם שירות הבריאות הלאומי שלהם לפני ההפלגה לקבלת מידע לגבי חיסונים מומלצים. MSC Cruises מסירה כל אחריות לאורחים שאינם עומדים בהמלצות למניעת מחלות זיהומיות או שאין להם את החיסונים המתאימים להיכנס לנמל מסוים במהלך ההפלגה.

האם MSC Cruises יכולה לסרב להזמנה שלי או למנוע ממני לעלות לאונייה?2022-02-27T14:54:24+02:00

סירוב הזמנה או מניעת כניסה יתרחשו רק מתוך האינטרס של הבטחת בטיחות האורחים והצוות, דבר שהוא בעל חשיבות עליונה.

כיצד אוכל ליידע את MSC Cruises על הצרכים המיוחדים שלי?2022-02-27T14:55:00+02:00
יש ליידע את MSC Cruises על כל הצרכים המיוחדים באמצעות טופס הצרכים המיוחדים, הזמין באתר האינטרנט ובכל סוכנויות הנסיעות המוסמכות. בנוסף לטופס, ניתן לבקש אישור רפואי המאשר שהאורח כשיר לצאת לשייט.
מהו המועד האחרון להודיע ל-MSC Cruises על הצרכים המיוחדים שלי?2022-02-27T14:55:39+02:00

על האורחים ליידע את MSC Cruises על צרכים מיוחדים בזמן ההזמנה, או לכל המאוחר 14 ימי עסקים לפני היציאה. לאחר מועד זה, ייתכן שלא נוכל לספק את רמת הסיוע הנדרשת.

תוך כמה זמן אקבל תשובה לבקשת הצרכים המיוחדים שלי?2022-01-17T11:06:59+02:00

אם מתקבלות בקשות במהלך יום העבודה, התשובות נשלחות מיד. עם זאת, במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך בבדיקה מדוקדקת יותר ותשובות עשויות להימשך מספר ימים.

האם יש טיולים נגישים לנוסעים עם מוגבלויות או מוגבלות בניידות?2022-02-27T14:52:11+02:00

רוב הטיולים נגישים באופן מלא, אולם אנו ממליצים לכל האורחים שלנו לקרוא את תוכנית הסיורים הזמינים במשרד סיורי החוף באונייה.

 

האם אני יכול להעלות תרופות על הסיפון?2022-02-27T14:52:32+02:00
כן. במידת האפשר, יש לשאת אותם במטען יד. אנו גם ממליצים לאורחים שלנו לשאת את רשימת התרופות שהם מתכוונים לקחת איתם על הסיפון, כדי לאפשר לצוות הרפואי על הסיפון לספק סיוע במקרה חירום רפואי.
האם אוכל לעבור טיפול דיאליזה על הסיפון?2022-02-27T14:53:52+02:00

ניתן לבצע דיאליזה פריטונאלית במרכז הרפואי על הסיפון, אם האורח מביא את כל התרופות והציוד הדרושים. הציוד והמכונות המשמשים לטיפול בהמודיאליזה נישאים במספר מצומצם של הפלגות.

*יש לוודא עם סוכן הנסיעות או מוקד השירות והמכירה שלנו בעת ביצוע ההזמנה.

מי יטפל בבקשה לצרכים המיוחדים שלי וכיצד תטופל?2022-01-17T11:07:00+02:00

כל הבקשות נשלחות ישירות ל-MSC Cruises ונבדקות באופן פנימי. חלק מהבקשות עשויות לדרוש בדיקה מדוקדקת יותר מבחינה מעשית או רפואית, שתבוצע על ידי ועדה פנימית מיוחדת. בכל המקרים, פרטי הנוסע יטופלו בשיקול דעת מוחלט, בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.

האם יש שלטים לנוסעים עם לקויות ראייה?2022-02-27T14:50:13+02:00

כל אוניות MSC מצוידות בשילוט ברייל בשטחים ציבוריים, במעליות ובכניסה לחדרים. ישנה גם מערכת קולית במעליות באוניות מסדרת Fantasia ו-Musica המכריזה על הקומה בשפה באנגלית.

האם הצוות על הסיפון מקבל הכשרה מיוחדת במתן סיוע לנוסעים עם מוגבלות או מוגבלות בניידות?2022-02-27T14:50:57+02:00

כל צוות העובדים על הסיפון מקבלים הכשרה פנימית מיוחדת למתן שירות לצרכי נוסעים עם מוגבלות או מוגבלות בניידות, ומכשירה אותם להעניק כל סיוע נדרש.

האם MSC Cruises מציעה סיוע לנוסעים עם מוגבלויות או מוגבלות בניידות?2022-02-27T14:51:12+02:00
כן, MSC Cruises והצוות שלה שואפים ללא הרף לספק את השירות הטוב ביותר האפשרי לכל האורחים, לרבות בעלי מוגבלות בניידות או מוגבלויות.
אילו אזורים באונייה נגישים לנוסעים עם מוגבלויות או מוגבלות בניידות?2022-02-27T14:51:28+02:00

כל הסיפונים והשטחים הציבוריים של האוניות שלנו נגישים לאורחים בעלי קשיי ניידות.

האם נוסע עם מוגבלות בניידות יכול לנסוע לבד?2022-02-27T14:49:33+02:00

כן, בתנאי שהנוסע עצמאי לחלוטין.

האם יש תפריטים מיוחדים לחולי צליאק או לסובלים מאלרגיות או רגישות למזון?2024-03-25T15:28:33+02:00

MSC Cruises מציעה מבחר ידידותי לגלוטן של תפריטים ללא גלוטן (בוקר, צהריים וערב) במסעדות הראשיות ברוב ספינותיה. ב-MSC Armonia, MSC Sinfonia, MSC Opera ו-MSC Lirica, האורחים יכולים למצוא רק מבחר מוגבל של חטיפים ארוזים מראש ללא גלוטן כגון ביסקוויטים, קרואסונים, עוגות ספוג ומאפינס. אורחים הסובלים מאיסבילות למזון ו/או אלרגיות חייבים ליידע את MSC Cruises על צרכיהם באמצעות טופס הצרכים המיוחדים, ולאחר שעלו על הסיפון, לוודא את דרישותיהם בשירות הקבלה-אורחים ו/או ב-Maître d'hôtel.

ארוחות כשרות (ארוחות בוקר, צהריים וערב ארוזות מראש) עשויות להיות זמינות על הסיפון תמורת תשלום נוסף של €25/$30 לאדם ליום. ניתן לצרוך ארוחות כשרות במסעדות המרכזיות ויש להזמין אותן לפחות 30 יום לפני יציאת האונייה.
מוצרי חלאל (בקר, כבש ועופות) עשויים להיות זמינים על הסיפון לאחר בקשה של האורח לפחות חודשיים לפני היציאה.
מנות צמחוניות וטבעוניות משולבות בתפריטי המסעדה הראשיים שלנו ובהיצע הקולינרי של מסעדת המזנון.
אנו יכולים להיענות לרוב הדרישות התזונתיות המיוחדות במסעדות הראשיות שלנו בהן יש מידה רבה יותר של שליטה על הייצור והשירות של ארוחות מיוחדות. עם זאת, אנחנו לא יכולים להבטיח סטריליות במזנון.

האם אני יכול לנסוע עם כלב הנחייה שלי?2022-02-27T14:49:11+02:00

כלבי נחייה מאומנים ומוסמכים מותרים לעלות על הסיפון, בתנאי שהם במצב בריאותי תקין ויש להם את כל המסמכים הנדרשים לכניסה למדינות בהן ביקרו במהלך השייט. האורח יקבל הודעה מראש לגבי סוג הלינה שניתן לכלב, כל המתקנים הניתנים והליך העלייה והירידה ממנו. האורחים אחראים באופן אישי למשמורת, האכלה וטיפול כללי בחיה.

יש לוודא עם סוכן הנסיעות או עם מוקדם השירות והמכירות שלנו בעת ביצוע ההזמנה

עבור למעלה