טכנולוגיה, יעילות ודלקים
גישות חדשניות להשגת הפחתת פליטת פחמן
סעיף זה מפרט את המאמצים שלנו להפחתת פחמן של פעולות הצי ולצמצם את ההשפעה על איכות האוויר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, נוהלי יעילות אנרגטית ודלקים מתחדשים. אנו מתמקדים באסטרטגיות בנות קיימא להפחתת פליטות ולתמוך בסביבה נקייה יותר, תוך התאמה של הפעילות שלנו עם יעדים רחבים יותר להפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלנו ולשיפור איכות האוויר באמצעות חדשנות ושימוש אחראי במשאבים.
טכנולוגיית מנוע ודלק
דלקים ממקורות מתחדשים יכולים לפלוט משמעותית פחות גזי חממה בהשוואה לדלקים מאובנים לאורך מחזור החיים שלהם. על ידי החלפת דלקים מאובנים באנרגיה מתחדשת, אנו מפחיתים את כמות הפחמן הדו חמצני וגזי חממה אחרים, החיוניים למאבק בשינויי האקלים ולעמידה ביעדי האקלים העולמיים.
בעוד שדלקים מתחדשים קיימים, הם צריכים להיות כדאיים מבחינה מסחרית, הן מנקודת מבט של זמינות והן מבחינת עלות. נדרש מאמץ משותף מרוכז מספקי אנרגיה, ממשלות, בוני אוניות, ארגונים לא ממשלתיים (NGOs) וארגונים ציבוריים ופרטיים אחרים כדי ליצור את התשתית וההיקף הנכונים עבור אנרגיה מתחדשת.
יעילות אנרגטית
יעילות אנרגטית היא מרכיב חיוני בדחף שלנו להפחתת פליטת גזי חממה. היוזמות כוללות התקנת תאורת LED, מערכות לשחזור חום, צבע נגד עכירות המפחית גרר, שייט במהירויות נמוכות יותר וייעול איזון של האונייה.
הפעלת מערכות החימום, האוורור והקירור היא אחת הפעולות עתירות האנרגיה על הסיפון. אנו ממקסמים את יעילות האנרגיה באמצעות התאמה עצמית של מערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר, בהשפעת חיישנים רבים שהותקנו באונייה.
כתוצאה ממאמצי החיסכון באנרגיה שלנו, קיבלנו הסמכה ל-ISO 50001. אנחנו בדרך להשגת יעד הפחתת עוצמת הפחמן של 40% של התעשייה, הרבה לפני יעד 2030. ISO 50001 מתאר את הדרישות להקמה, יישום, תחזוקה ושיפור של מערכת ניהול אנרגיה. זה מאפשר לנו לעקוב אחר גישה שיטתית בהשגת שיפור מתמיד של ביצועי האנרגיה, כולל יעילות אנרגטית, שימוש וצריכה.