הפלגות לקינגסטאון

ארכיפלג של יופי טבעי שאין שני לו

עם נמלים מלאי יאכטות, חופים מדהימים, תפאורות געשיות ומי טורקיז גבישי, קל להבין מדוע היופי הטבעי של סנט וינסנט והגרנדינים מושך מזמן מלחים, הרפתקנים ועשירים ומפורסמים, ומדוע הוא נבחר כאתר הצילומים העיקרי לטרילוגיית "שודדי הקאריביים".

ממוקם באנטילים הקטנים, הארכיפלג של סנט וינסנט והגרנדינים כולל 32 איים, רק 9 מהם מיושבים. סנט וינסנט, האי הגדול ביותר בשרשרת, הוא ביתה של קינגסטאון, הבירה.

לאחר שתגיעו לשייט של MSC לקאריביים לקינגסטאון, תבקרו בפורט שרלוט, מוצב בריטי שנקרא לכבוד אשתו של המלך ג'ורג' השלישי. נבנה בשנת 1806, הוא שיכן 600 חיילים בימי הזוהר שלו. כ-30 תותחים נראים עד היום במבצר, שם מוצגים לראווה מספר ציורים המתארים את ההיסטוריה של אנשי הקאריבים.

מפסגתו, תיהנו מנופים פנטסטיים של הארכיפלג, ביום בהיר ניתן לראות את גרנדה 90 מייל דרומה דרך משקפת.

גלו את הגנים הבוטניים של סנט וינסנט והגרנדינים, אחד הגנים הבוטניים העתיקים ביותר בחצי הכדור המערבי, בטיול של MSC. הגנים, שהוקמו באמצע המאה ה-18, מילאו תפקיד קריטי בקולוניזציה של לא רק סנט וינסנט, אלא גם איים אחרים באיי הודו המערבית. הם עזרו להציג, להקים ולהפיץ מפעלים שעליהם התבססו הכלכלות העתידיות ואספקת המזון של רוב האיים. הגנים היפים האלה הם ביתם של מגוון רחב של צמחים טרופיים ומרפאים, כמו גם מיני ציפורים רבים, כולל התוכי הנדיר של סנט וינסנט. להזדמנויות נוספות לזהות את מיני התוכים המקומיים, צאו לטיול MSC לParrot Lookout בשביל הטבע של ורמונט ביער הגשם הצפוף. הטיול המודרך יקח אתכם דרך שדות ומטעי יער בעמק ורמונט המוריק.

לסנט וינסנט הייתה מסורת ארוכה של גידול קנה סוכר. בטיול נוסף של MSC, תוכלו ללמוד את ההיסטוריה של Black Point – מנהרה שנחפרה בשיא סחר העבדים שהייתה המפתח בהובלת מולסה ששימשה לייצור רום. לאחר מכן, תיהנו מסיור מודרך וטעימות במזקקת הרום בג'ורג'טאון כדי לגלות כיצד מולסה מזוקקת לאחד המקומות החזקים ביותר של רום בקריביים.

חובבי "שודדי הקאריביים" לא ירצו לפספס אחד מכמה טיולי MSC שלוקחים אתכם דרך האתרים באי שבהם צולמו סצנות מפורסמות. בקרו בכפר Wallilabou, עלו על Scaramouche, שונר מערב הודי מסורתי למסיבת פיראטים, או שוטו בקיאק אל מה שנקרא מערת העטלף ליד מפרץ ביאהוט. המערה היא ביתם של מושבת עטלפים רועשת, ותוכלו ליהנות משחייה או שנורקלינג במפרץ ולחוות את החיים הימיים המדהימים שנמצאים סביב השונית. המפרץ, הנגיש רק דרך הים, הוא אחד המקומות שבהם צולמו סרטי "שודדי הקאריביים".

לחוויה מיוחדת, שוטו בקטמרן כדי לראות את קו החוף המפתה של הבקיה, האי השני בגודלו בגרנדינים. צפו בנופים של קהילה פרטית בשם Moonhole, הידועה בדרך חיים המחפשת הרמוניה עם הטבע ועם בתים שנבנו ישירות בנוף, רובם ללא חלונות או דלתות. עברו ל-Petite Nevis, מקום שבו עדיין נראים סימני היסטוריה של ציד הלווייתנים ותיהנו מנופים של האי הפרטי השכן מוסטיק, המפורסם בשל משיכת קהל לקוחות עשיר הכולל את בני משפחת המלוכה הבריטית.

הפלגות לקינגסטאון ב-2024