הפלגות לקדיז

התחילו לתכנן את השייט שלך והזמין את הטיולים שלך מקדיז

קדיז, יישוב ספרדי ותיק באנדלוסיה, מתאפיין בריבוי של מגדלי שמירה היסטוריים. עיר הנמל מתגמלת את מבקריה בחופים מצוינים, אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, קתדרלות עתיקות ועיר עתיקה מרתקת. היעד הזה של MSC בהפלגות הים התיכון הוא שער לסביליה המרהיבה.בהמשך, גלו את הכפרים הלבנים המסנוורים של אנדלוסיה גבוה בגבעות.

סיורי חוף של MSC Cruises מציעים הרבה דברים מרגשים לראות, כולל:

  • סביליה
  • קאדיז ומופע הפלמנקו
  • כפרים לבנים אגדיים של אנדלוסיה

בקרו בעיר המדהימה סביליה בסיור חוף של MSC Cruises כדי לטבול בצבע ובתרבות שלה.

עצרו ב-" מריה הקדושה מהים", הקתדרלה הגותית, לפני שתגלו את הרחובות המקסימים והפטיו של הרובע היהודי העתיק. תגיעו אל אלקאזר, הארמון המלכותי העתיק, כדי להציץ בדוגמה מצוינת של ארכיטקטורת Mudéjar. לאחר מכן, גלו את הפארק של מריה לואיסה ואת פלאזה דה אספניה האיקונית, לפני שתצטרפו למקומיים למשקה וקצת טאפאס.

לאחר עגינת האוניה בנמל של קאדיז, צאו לגלות את העיר והתענגו על ההיסטוריה העשירה שלה. העיר היא ביתם של אחד מהיישובים הספרדיים העתיקים ביותר והיא ממוקמת בלב קוסטה דה לוז. בחרו סיור חוף של MSC כדי לראות את האלמנטים הבארוק, הרוקוקו והניאו-קלאסי של העיר. נשאיר את הטוב ביותר לסוף, גולת הכותרת של הסיור היא מופע פלמנקו חי. הדגמה אותנטית זו של הריקוד המסורתי של אנדלוסיה מסיימת את הסיור שלכם לפני שתחזרו לאוניה.

ראו את הכפרים הלבנים האגדיים של אנדלוסיה בסיור חוף של MSC Cruises. בקרו בעיר העתיקה של מדינה סידוניה על ראש הגבעה, שם תיהנו מסיור מודרך לאורך מעברים מרוצפים. התפעל מהטירה העתיקה של העיירה, מהחומות מימי הביניים ומהבתים המקסימים המסוידים. לאחר מכן, המשכו בהרפתקה שלכם בארקוס דה לה פרונטרה, כפר השוכן על צוק אבן גיר. רכבת חשמלית תיקח אתכם למרכז העיר, שם תשוטטו במבוך של רחובות מלאים בארכיטקטורה בהשפעה ערבית. לבסוף, תיהנו מזמן פנוי לגלות  עוד את האיזור לפני שתחזרו לנמל.

הפלגות מקדיז והפלגות לקדיז (סביליה) ב-2024

דרכי הגעה לנמל ההפלגות לקדיז (סביליה)

 

דרכי הגעה לנמל ההפלגות לקדיז (סביליה)