מזוודות2025-07-14T10:03:50+03:00

מידע שימושי

פריטים שתוכלו להשאיר בבית2025-07-14T10:10:45+03:00

מגבות לבריכה או מייבשי שיער (תמצאו אותם בחדריכם); קרם הגנה או מוצרי טיפוח(ניתנים לרכישה בחנויות שעל הסיפון).

ביום העלייה לאונייה, הכבודה תישלח ישירות לחדרים.
טווח הזמן הצפוי לקבלת הכבודה הוא בין שעות אחר הצהריים המאוחרות לשעות הערב המוקדמות.
אנו ממליצים לשמור בתיק היד שלכם את כל הפריטים שתזדקקו להם במהלך היום והערב הראשון, כולל בגדים לערב, תרופות, מסמכי נסיעה ותעודת זהות.

ניהול מזוודות במהלך העלייה והירידה מהאוניה2025-07-14T10:14:46+03:00

לפני ההגעה לטרמינל ההפלגות, מומלץ לאורחים לתייג את הכבודה באמצעות התגים שהתקבלו עם כרטיס ההפלגה, ולמסור אותה לצוות MSC בטרמינל.

יומיים לפני סיום ההפלגה, האורחים יקבלו לחדרם את נוהל הירידה מהאונייה ותגי הכבודה.
אנא השאירו את המזוודות המתויגות מחוץ לדלת החדר בערב שלפני הירידה מהאונייה
הכבודה תיאסף ותועבר ישירות לבניין הטרמינל במהלך תהליך הירידה.
שימו לב: תהליך העלאת והורדת הכבודה עשוי להשתנות בהתאם לנמל.

ביום העלייה לאונייה , הכבודה תועבר ישירות לתא הנוסעים.
שעת ההגעה המשוערת של הכבודה היא בין שעות אחר הצהריים המאוחרות לשעות הערב המוקדמות.
אנו ממליצים לשמור בתיק היד את כל מה שתזדקקו לו במהלך היום והערב הראשון, כולל בגדים לערב, תרופות, מסמכי נסיעה ותעודת זהות.

חפצים אסורים על הסיפון2025-07-24T10:30:52+03:00

לאבטחת הנמל הסמכות לבדוק את האורחים ואת כבודתם, ולהחרים כל פריט הידוע באופן בינלאומי כמסוכן לבטיחותם של האורחים, הצוות והאונייה. פריטים אלו יוחרמו ולא יוחזרו.

אלו כוללים:
אלכוהול, כלי נשק חמים, חפצים חדים כמו סכינים ומספריים, חומרים דליקים או נפיצים, פריטים עם גוף חימום, להבה גלויה (לדוגמה: מגהצים, קומקומים, כירות, נרות, קטורת).

לתשומת לבכם: מייבשי שיער, מחליקים ומסלסלי שיער אינם כלולים באיסור ומותרים לשימוש על האונייה.

מזרנים מתנפחים, רפסודות ופריטים דומים לא יורשו להיות מנופחים או בשימוש על גבי האונייה, אך ניתן להשתמש בהם בנמלים, בהתאם לחוקי המקום.

מכשירים בעלי יכולת הקלטה או שידור נסתרת או דיסקרטית (למשל, משקפיים חכמים) אסורים באזורים הציבוריים של האונייה.

במקרה שיתגלו חומרי נפץ או נשק חם – יוזעקו כוחות אכיפת החוק באופן מיידי.
MSC Cruises תיאלץ למנוע עלייה לאונייה מכל אורח אשר לא יעמוד בתקנות המחייבות הללו.

למען בריאות ובטיחות: אין להעלות לאונייה מזון או שתייה – כולל מזון שבושל בבית.
יוצא מן הכלל: מותר להביא מזון יבש, ארוז ומיוצר באופן מסחרי.

סמים:

אין להביא לאונייה סמים בלתי חוקיים או חומרים מפוקחים, לרבות מריחואנה רפואית.
סמים וחומרים לא חוקיים יוחרמו, ו־MSC Cruises שומרת לעצמה את הזכות לדווח על כל עבירה לרשויות הרלוונטיות.

כל ניסיון להעלות סמים או חומרים מפוקחים לאונייה עלול להוביל למניעת עלייה לאונייה או מניעת חזרה אליה לאחר ירידה.

רחפנים (Drones):

מותר להביא רחפנים לאונייה, אך יש לאחסן אותם בבטחה בתא הנוסעים – השימוש ברחפנים על גבי האונייה אסור בהחלט. רחפנים שייעשה בהם שימוש יוחרמו ויוחזרו בסיום השיט.

ניתן להשתמש ברחפנים מחוץ לאונייה ובאזורים מחוץ לנמל במקומות בהם הדבר מותר (אך לא בשמורת Ocean Cay Marine Reserve).

חשוב:
האורחים אחראים באופן מלא לבדוק ולעמוד בכל התקנות המקומיות בנוגע לשימוש ברחפנים, כולל קבלת אישורים במידת הצורך.
כל אחריות – כולל נזקים סביבתיים – כתוצאה מהשימוש ברחפן תחול על האורח בלבד.
MSC Cruises אינה נושאת באחריות לרחפנים שיוחרמו על ידי רשויות מקומיות או לכל נזק או פציעה הנובעים מהפעלת הרחפן.

תוכלו למצוא עוד מידע במדיניות התנהגות האורחים של MSC Cruise

עגלות ילדים וכסאות גלגלים2022-01-17T11:07:16+02:00

עגלות ילדים וכסאות גלגלים מותרים תמיד על הסיפון, אך יש להצהיר עליהם בעת אישור ההזמנה. כסאות גלגלים זמינים בכל הספינות בצי MSC Cruises, לשימוש במהלך העלייה והירידה או במקרה חירום וניתן לשאול אותם על הסיפון.

הגבלת מזוודות לאדם2023-12-20T10:40:31+02:00

כל אורח מוגבל לצ'ק-אין:

  • שתי מזוודות לאדם* (גודל לא יעלה על 90x75x43 ס"מ ומשקל של 23 ק"ג לשקית)
  • שתי מזוודות יד לאדם* (גודלו לא יעלה על 56x45x25 ס"מ ומשקל של 23 ק"ג לתיק).

אם אתה נוסע לנמל היציאה שלך בדרך אוויר, אנא בדוק את מגבלות גודל המזוודות והמשקל עם חברת התעופה שלך, שכן זה עשוי להיות שונה ממדיניות MSC Cruises.

ביום העלייה יועברו המזוודות ישירות לתא הנוסעים. מסגרת זמן האספקה הצפויה היא משעות אחר הצהריים המאוחרות ועד שעות הערב המוקדמות. אנו ממליצים לשמור את כל החפצים הדרושים לעלייה ביום ובערב בתיק היד, כולל בגדים לערב, תרופות, מסמכי נסיעה וזיהוי אישי.

כמות המטען המקסימלית בכל תא לא תעלה על 100 ק"ג ו/או 8 יחידות בסך הכל עבור כל הנוסעים באותו תא.
כל מטען חורג מהסכום לא יתקבל בעת הצ'ק-אין.
אורחים החורגים ממגבלות אלו מוזמנים ליצור קשר עם MSC Cruises ישירות או דרך סוכני הנסיעות שלהם בזמן ההזמנה לקבלת מידע על אופן משלוח מזוודות עודפות בנפרד באמצעות משא או מטען, בתשלום נוסף.

*אנא בדוק את כרטיס השייט שלך לפרטים נוספים.

חפצים לאחסון במטען היד2022-01-17T11:07:22+02:00

מסמכי נסיעה ודרכון, כסף, תכשיטים ופריטים יקרים אחרים, מכשירים אלקטרוניים, תרופות, חיתולים וכל פריט אחר שתזדקק להם בהתראה קצרה.

הערה: חפצים הנחשבים לשבירים, אישיים ו/או בעלי ערך חייבים להינשא ככבודת יד בלבד מאחר ו-MSC Cruises אינה יכולה לקבל אחריות לנזק או אובדנם. הקפד לשמור את תעודת הזהות/דרכון ואת כל מסמכי הצ'ק-אין בהישג יד. מזוודות יקרות וביטוח: שימו לב שהמזוודות נוסעות על אחריותכם בלבד. ניתן לעשות ביטוח דרך MSC Cruises, חלים תנאים והגבלות.

הובלה אווירית ומטען אבוד2025-07-14T10:21:15+03:00

אם אתם טסים לנמל ההפלגה שלכם, אנא בדקו את מגבלות המשקל והגודל של הכבודה בעת ההזמנה.
חברות התעופה שומרות לעצמן את הזכות לגבות תשלום נוסף עבור עודף משקל.
MSC Cruises אינה נושאת באחריות לבעיות המתעוררות במהלך ההמראה או הנחיתה בשדה התעופה.

במקרה מצער של טעות בטיפול בכבודה מצד חברת התעופה, אנו מציעים שירות לאיתור הכבודה.
בשיתוף עם משרדי האבידות ומציאות (Lost & Found) בכל שדה תעופה, נעשה את מירב המאמצים לאתר את כבודתך, וככל שניתן – נדאג לשליחתה ישירות לאונייה באחד מנמלי העגינה הבאים.

כדי שנוכל לסייע באיתור הכבודה בצורה היעילה ביותר, נבקש מכם להציג עותק של דו"ח החריגה (P.I.R. – Property Irregularity Report) שהופק במשרד האבידות של שדה התעופה בו דווח על אובדן הכבודה.

כבודה או פריטים שאבדו או ניזוקו: מדריך מהיר

מה לעשות אם הכבודה שלי ניזוקה או אבדה?

במהלך השיט

אם הכבודה שלך ניזוקה או אבדה במהלך ההפלגה, אנא דווח/י על כך לצוות בהקדם האפשרי כדי שנוכל לסייע במהירות. הנה מה שצריך לעשות:

* גש/י לדלפק שירות האורחים על האונייה ודווח/י על הבעיה.
* הצוות שלנו יסייע לך למלא טופס כבודה – מסמך חובה לצורך טיפול בפנייה.
* לאחר הגשת הטופס, נעשה את מיטב יכולתנו לטפל בבעיה במהלך ההפלגה. בהתאם לנסיבות, הטיפול עשוי לכלול איתור הכבודה, החלפת מזוודה פגומה או הצעת פיצוי הולם.

לאחר ההפלגה

אם הכבודה שלך ניזוקה או אבדה במהלך הירידה מהאונייה, אנא פעל/י לפי הצעדים הבאים:

* פנה/י לאחד מאנשי הצוות שלנו בטרמינל. הם יסייעו לך במילוי טופס הכבודה המחייב. מסמך זה משמש כהוכחה רשמית לכך שהנזק או האובדן התרחשו במהלך ההפלגה. ללא טופס זה, לא נוכל לטפל בפנייתך.
* שלח/י עותק של הטופס המלא בדוא"ל לצוות שירות הלקוחות שלנו: il898-customerservices.msccruises@msc.com
אל תשכח/י לציין את מספר ההזמנה שלך.

חשוב: אם יש לך ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לנזק או אובדן כבודה – אנו ממליצים לפנות גם לחברת הביטוח שלך, שכן ייתכן שתקבל/י ממנה תמיכה או החזר נוסף.

טיפ נוסף:  אם הכבודה אבדה במהלך טיסה שהוזמנה דרך MSC Cruises – יש לפנות ישירות לחברת התעופה, שכן היא אחראית לטיפול בכל נושא הקשור לכבודה במהלך טיסה.

איזה פיצוי ניתן לקבל בגין כבודה שניזוקה או אבדה לאחר ההפלגה?

MSC Cruises עשויה להציע פיצוי בגין נזק או אובדן כבודה במהלך ההפלגה, בהתאם לנסיבות ולמסמכים שתספק/י. הפיצוי המרבי האפשרי הוא:

עד €100 לכל פריט בגין כבודה שניזוקה
עד €600 לכל פריט בגין כבודה שאבדה

סכומים אלו תקפים ללא קשר לערך המקורי של הכבודה או תכולתה.

מהי אחריות MSC Cruises במקרה של כבודה שניזוקה או אבדה?

אף שאנו נוהגים בזהירות בכבודת האורחים, MSC Cruises, עובדיה וסוכניה אינם אחראים לאובדן, נזק או גניבה של כבודה או רכוש אישי.

אחריותנו בנושא זה מוגבלת ומפורטת במלואה בתנאי ההזמנה שלנו, ואנו ממליצים לקרוא אותם בקפידה.

כיצד ניתן לדווח על פריט שאבד?

במהלך ההפלגה

אם איבדת פריט במהלך השיט, אנא דווח/י לנו בהקדם האפשרי כדי שנוכל לעזור לך.

מה לעשות:

* פנה/י לדלפק שירות האורחים על האונייה כדי לדווח על הפריט שאבד.
* הצוות שלנו יסייע לך למלא טופס חובה לאיתור פריטים שאבדו (Lost Items Form), הדרוש לחיפוש.
* לאחר הגשת הטופס, נעשה את מירב המאמצים לאתר את הפריט שלך עד סוף ההפלגה. אם יימצא, נציג מצוות האונייה יצור איתך קשר ישירות.

לאחר סיום ההפלגה

אם כבר ירדת מהאונייה ואת/ה מבין/ה ששכחת פריט כלשהו – יש לפעול לפי ההנחיות הבאות, בהתאם לאזור בו התקיימה ההפלגה:

עבור הפלגות בארה"ב:

* מלא/י את הטופס המקוון לאיתור ואובדן חפצים בלינק: https://www.msclostandfound.com
* לאחר שליחת הטופס, תקבל/י מייל אישור עם מספר בקשה למעקב.
* אם יימצא פריט שתואם לתיאור שלך – נציג יצור איתך קשר עם פרטים נוספים.

עבור הפלגות בשאר האזורים:

* פנה/י בדוא"ל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת: il898-customerservices@msc.com
* יש לכלול במייל את מספר ההזמנה שלך, תיאור מפורט של הפריט שאבד (צבע, מותג, מאפיינים מזהים וכו') ואת המקום שבו לדעתך שכחת אותו.
* לאחר שליחת הבקשה, תקבל/י מייל אישור. לאחר מכן נציג ייצור איתך קשר כדי לעדכן אם הפריט נמצא ולפרט את המשך התהליך.

האם MSC Cruises שולחת פריטים שאבדו לכתובת הנוסע?

אם הפריט שאבד נמצא – ניתן יהיה לשלוח אותו אליך במימון שלך
אפשרויות ועלויות המשלוח תלויות במיקומך ובגודל/משקל הפריט.
לאחר שהפריט יאותר, תקבל/י את כל הפרטים הדרושים לצורך ארגון המשלוח.

עבור למעלה