07/08/2024

  MSC Cruises מצטרפת לסרט החדש המצופה "F1"

  • סרט חדש בכיכובו בראד פיט ומגיע מהבמאי ג'וזף קוסינקי, סרטי ג'רי ברוקהיימר, תוכנית B Entertainment של פיט וסרטי Dawn Apollo של אלוף העולם לואיס המילטון.
  • לוגו של חברת ההפלגות יוצג בסרט כולל על ערכת הצוות ועל המסלול

ז'נבה, שוויץ, 7 ביוני 2024, MSC Cruises גאה להכריז שהחברה שיתפה פעולה עם "F1", סרט מירוצי הפורמולה 1® המצופה מאוד מבית Apple Original Films, המפיק ג'רי ברוקהיימר והבמאי ג'וזף קוסינסקי, שעתיד לצאת לאקרנים ברחבי העולם בבתי הקולנוע וב-IMAX מאת Warner Bros. Pictures בצפון אמריקה ב-27 ביוני 2025 ובעולם החל מה-25 ביוני 2025.

הלוגו של MSC Cruises יופיע בסרט, כולל על הרכב הבדיוני APXGP וערכת הצוות, כמו גם על המסלול במרוצים הכלולים בקו העלילה.

בסרט המירוצים של פורמולה 1® המצופה מככב בראד פיט כנהג לשעבר שחוזר לפורמולה 1®, לצד דמסון אידריס כחבר לצוות שלו ב-APXGP, קבוצה בדיונית על הרשת. הסרט צולם במהלך סופי השבוע של הגראנד פרי בפועל, כשהקבוצה מתחרה נגד הטיטאנים של הספורט. הקאסט עטור הכוכבים כולל גם את המועמדת לפרס האוסקר קרי קונדון, זוכה פרס האוסקר חוויאר בארדם, זוכה פרס האמי והמועמדת לפרס גלובוס הזהב טוביאס מנזיס, שרה ניילס, קים בודניה ושמשון קאיו.

MSC Cruises היא שותפה עולמית של פורמולה 1®, לאחר שהתקשרה בחוזה רב-שנתי עד לסיום אליפות העולם בפורמולה 1 של FIA לשנת 2026. השותפות מפגישה שני מנהיגים עולמיים בתחומם כדי להניע שינוי באמצעות התשוקה המשותפת שלהם למצוינות, קיימות ובידור גלובלי.

לכל החדשות >>>