29/08/2024

הפליגו אל יעדי הים התיכון המציעים את השמש גם בתקופת החורף עם הפלגות MSC

  • האורחים של MSC Cruises מוזמנים להאריך את הקיץ שלהם לאוקטובר, נובמבר ואפילו דצמבר, עם יעדים ים תיכוניים שעדיין מגיעים ל-28 מעלות צלזיוס (°C)
  • יעדים כמו ולנסיה (ספרד), אתונה (יוון), מרסיי (צרפת), איזמיר (טורקיה) ועוד עדיין מתענגים על עד 295 שעות* של שמש בחודש, אפילו בחודשים הנחשבים כחורף
  • MSC Cruises מציגה לראשונה אוניה הפונה ליוון ולטורקיה כל החורף בפעם הראשונה כדי לנצל את האזור החמים הזה

ז'נבה, שוויץ, 29 באוגוסט 2024 – MSC Cruises מזמינה את האורחים להאריך את עונת החגים שלהם לאוקטובר, נובמבר ודצמבר עם מגוון רחב של הפלגות ים תיכוניות שעדיין חמות  לקראת חג המולד והחורף.

האיים הקנריים, מדיירה והקריביים הם כבר אפשרויות פופולריות עבור אורחים המחפשים שמש חורפית, אבל יש עוד כל כך הרבה אפשרויות קרוב יותר לבית בים התיכון. מהקסם של דרום צרפת ועד ליעדים עתירי היסטוריה של יוון, MSC Cruises חושפת את היעדים הים תיכוניים שטופי השמש כדי לעזור לאורחים להתענג על מזג האוויר הקיצי בסוף העונה.

נתוני מזג האוויר* עבור יעדי ים תיכוניים מראים שהאורחים יכולים לצפות ליהנות מטמפרטורות של עד 28 מעלות צלזיוס, עם 295 שעות שמש בחודש, עם סיכוי קטן עד ללא סיכוי לגשם – וזה המושלם זמן לחוות כמה מהאטרקציות שחובה לבקר בהן עם פחות אנשים ואווירה רגועה יותר.

גלו את היעדים המובילים בים התיכון כדי להאריך את הקיץ שלכם:

המובילים – עם 275 שעות שמש: ולנסיה, ספרד

האורחים יכולים להימלט מהבלוז החורפי לקצת שמש ספרדית בוולנסיה, עיר המציעה עד 3,000 שעות שמש בשנה ו-272 שעות שמש מרשימות באוקטובר בלבד. באותו חודש הטמפרטורה הממוצעת עדיין עומדת על 25 מעלות צלזיוס. בחודשים נובמבר ודצמבר, כאשר רוב אירופה רואים את הטמפרטורות יורדות, העיר הספרדית שומרת על ממוצע גבוה של סביב 20 מעלות צלזיוס וכ-247 שעות שמש. האורחים יכולים לגלות ארכיטקטורה מדהימה, לטייל בעיר העתיקה ההיסטורית שלה ואת הטעם של הפאייה ולנסיה המפורסמת בעולם, בעודם יושבים בחוץ ונהנים מהשמש על המרפסת עם משקה קר.

עם ממוצע של 265 שעות שמש באוקטובר וכ-220 שעות שמש במהלך נובמבר ודצמבר, אתונה, יוון, מאפשרת הפוגה מושלמת מהקור והאפור החורפי, כלומר האורחים יכולים ליהנות ממזג האוויר המתון יותר ומאתרים שקטים יותר בזמן שהם מבקרים שרידי האקרופוליס העתיק, המצודה הניצבת על צוק סלעי, המתנשא לגובה של 150 מטרים מעל העיר. MSC Sinfonia מציעה מסלולי טיול של שבעה לילות היוצא מנמל פיראוס של אתונה במשך כל החורף ו-MSC Splendida מציעה מסלולים של 9 לילות מאוקטובר עד נובמבר השנה.

עשירה בהיסטוריה – ואלטה, מלטה היא אחד המקומות שטופי השמש באירופה במהלך חודשי החורף ורואה עד 263 שעות שמש מרשימות באוקטובר ולמעלה מ-209 שעות שמש בנובמבר, אחרייה – מרסיי, צרפת, שמתהדרת בממוצע של 262 שעות של שמש באוקטובר ועד 239 שעות בחודש במהלך שאר עונת החורף. MSC World Europa יוצא מוואלטה ומרסיי בחורף הקרוב. MSC Fantasia, MSC Lirica מציעות גם מסלולי טיול למרסיי.

*נתוני מזג האוויר נאספו מ-World Weather API ותחזית מזג האוויר.

לכל החדשות >>>