26/10/2023

הנה שש סיבות להפליג בצפון אירופה עם האנייה MSC Euribia בחורף הקרוב

חופשת שייט על האנייה MSC EURIBIA, תדהים לחלוטין את האורחים שלה בהפלגות החורף הקרוב, ותציע מסלולי שייט של 7 לילות לכמה מהיעדים המבוקשים ביותר בצפון אירופה עם עצירה ביעדים כגון גרמניה, הולנד, בלגיה, צרפת ובריטניה.

ז'נבה, שוויץ, 26 באוקטובר 2023 – ספינת הדגל של MSC Euribia ,MSC Cruises, תשאיר את אורחיה פעורי פה לקראת הפלגות החורף הקרובות שלה עם מסלולי שייט של 7 לילות לכמה מהיעדים המבוקשים ביותר בצפון אירופה עם עצירות בגרמניה, הולנד, בלגיה, צרפת ובריטניה.

החל מחודש נובמבר 2023 עד אפריל 2024, האורחים יוזמנו לצאת למסע שובה לב עם האנייה המדהימה הזו, שתפחיג מנמל הבית שלה בהמבורג (גרמניה) כדי ליהנות מפנינות החן היקרות של צפון אירופה כולל רוטרדם באמסטרדם (הולנד), זיברוג בברוז ובריסל (בלגיה), לה האבר בפריס (צרפת) וסאות'המפטון בלונדון (בריטניה).

לאורחים המחפשים שייט ארוך יותר תהיה הזדמנות לצאת למסלול ייחודי של 21 לילות לפניני הצפון בינואר עם עצירות ביעדים נוספים כגון פורטוגל, ספרד, מרוקו והאיים הקנריים, בכולם אתרי תרבות עשירים ופלאי טבע מדהימים.

MSC Euribia הוא האנייה השנייה של MSC Cruises המופעלת בגז טבעי נוזלי (LNG), הדלק הימי הנקי ביותר הזמין כיום בקנה מידה מסחרי, ואחת מהאניות החסכוניות ביותר מבחינה אנרגטית בתעשיית השייט, הכוללת מגוון של טכנולוגיות ופתרונות שמצמצמים את השפעתה על האוויר והסביבה הימית.

טכנולוגיות אלו כוללות מערכות מתקדמות לטיפול בשפכים על הסיפון וטיפול בפסולת. האנייה גם תוכננה במחשבה על העתיד, מה שמאפשר לה לשלב בקלות חידושים עתידיים בדלקים, כמו דלקים סינתטיים או ביולוגיים ((LNG ככל שהם יהפכו להיות זמינים בקנה מידה תעשייתי.

הפלגות החורף של MSC Euribia מציעות לאורחים בכל הגילאים ליצור זיכרונות לכל החיים:
בואו לגלות את האתרים ההיסטוריים הידועים בכל יעד, להתפעל מהנופים הקסומים של החורף ומהארכיטקטורה עוצרת הנשימה, או ליהנות מהמתקנים הפנטסטיים על האנייה המציעים מגוון עצום של בידור ברמה עולמית, מתקנים מובילים למשפחות, מסעדות גורמה ומתחמי קניות מצוינים.

אלו עיקרי הדברים:

1. לחוות את הקסם של החורף הצפון אירופאי

עונת החורף מספקת הזדמנות נפלאה לגלות את קסמן של ערי צפון אירופה המדהימות, באחת התקופות החגיגיות ביותר בשנה ובלי ההמונים שפוקדים את אתרי התיירות במשך הקיץ. מסלולי השייט של MSC Euribia יציעו לאורחים הזדמנות לגלות יעדים מדהימים, הטובים ביותר באזור עם שפע של הרפתקאות מעשירות ואטרקציות תרבותיות. החל מטיול רגלי לצידי התעלות הקסומות של אמסטרדם, דרך הקסם של ימי הביניים בברוז', לספוג את האווירה התוססת בבריסל, ולהתפנק באחד מבתי הקפה המפוארים של פריז ועד ביקור בשווקי חג המולד הקסומים של המבורג, MSC Euribia מציעה חוויות בלתי נשכחות לכל סוגי המטיילים.

2. בידור ברמה עולמית

האנייה MSC Eurbia מציעה תוכנית פעיולויות עמוסה, המזמינה אורחים מכל הגילאים ליהנות מהיצע בידור חדש ומרגש על הסיפון מסביב לשעון. החל מתוכנית של הפקות ענק בתיאטרון דלפי במשך שבעה ימים, דרך ריקודים לתוך הלילה לצלילי מוזיקה חיה של אחת מלהקות הביג בנד הגדולות בלב ים ועד למגוון פעילויות פנאי, הכוללות משחקי שולחן וריקודים בטרקלין הקרוסלה, לעולם לא יהיה רגע משעמם על הסיפון. עבור אורחים המעוניינים להכניס את שמם לספר השיאים של גינס, גם אופציה זו תהיה זמינה על הסיפון, ותכלול מופעים חיים מעוררי השראה, והזמנת האורחים לנסות לשבור שיא גינס עולמי וליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

3.  היצע עשיר למשפחות

ההיצע של MSC Cruises למשפחות על הסיפון הוא עטור פרסים ומגיע לשיאים חדשים באנייה MSC Euribia, עם שבעה חדרים המוקדשים במלואם לילדים ובני נוער בקבוצות גיל שונות ומציעות אינסוף אפשרויות בידור. גודלו הפנימי של מתחם הילדים המהפכני הוא 700 מ"ר, כאשר כל חדר מוקצה לקבוצת גיל שונה בין 0-17 שנים ולראשונה בצי, כולל מעבדה של קרן MSC, המציעה מתחם ילדים חדש עם פעילויות חינוכיות לילדים ובני נוער בנושאים סביבתיים. שטח המועדון של בני הנוער הורחב, והוא מציע פעילויות הכוללות החל מפלייסטיישן 5, Xbox Series X, Nintendo Switch, VR, Foosball וטניס שולחן ועד צעצועים בטוחים וידידותיים לסביבה המיוצרים מפלסטיק ממוחזר, או  פלסטיק אורגני ממוחזר, לתינוקות ופעוטות במתחם מועדון התינוקות Chicco+, כך שכל המשפחה תיהנה משהייה בלתי נשכחת על הסיפון.

4. ארוחות אלגנטיות

האורחים יכולים לצפות לחווית ארוחות מענגות ומשקאות לכל חיך על הסיפון, שם יוכלו לבחור בין 10 מתחמי אוכל הכוללים חמש מסעדות נושא המפגישים מסעדת ביסטרו צרפתית חדשה לגמרי Le Grill, עם מסעדת בשרים וסושי Kaito Sushi & Robatayaki, שהוא שדרוג של MSC הכולל לראשונה מסעדת גריל בסגנון פתוח Robatayaki. עבור אורחים המעוניינים להירגע, הם יכולים לשבת באחד מ -21 הברים והטרקלינים המסוגננים 16 פנימיים או 5 על הסיפונים החיצוניים של האנייה כך שכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו. חובבי היין לא ירצו להחמיץ את בר היין החדש של Helios ויגלו את הסיפור שמאחורי כוס היין האהובה עליהם, כולל שולחנות עם מסכי מגע עדכניים המופעלים על ידי תחתיות דיגיטליות, ומציעות לאורחים לצלול לסיפרוים מחורי היין, זני ענבים, אזורים לייצור יין ועוד, וללמוד את כל מה שאפשר לדעת על המשקה בידיהם.

5. מגוון אפשרויות של קניות ושופינג

על האנייה MSC Euribia מצפה לאורחים חווית קנייה מודרנית, מרווחת ותוססת, המתהדרת במתחם הקניות הגדול ביותר הקיים באניות שייט תענוגות, מלאה בחללים סוחפים וייחודיים. האורחים יכולים לטייל ברחבת הפלאזה היוקרתית החדשה של האנייה, המציעה סדנאות, סמינרים, מפגשי גילוי, ייעוץ אחד על אחד עם עוזר קניות אישי, טעימות ותצוגות. כל אורח יוכל למצוא את מה שמתאים לו, בין אם זה המותגים המבוקשים ביותר של שעונים, בתי אופנה יוקרתיים מ- TimeVallee boutique, להתפנק בסיגרים של דוידוף ובמבחר נרחב של ויסקי סינגל מאלט ייחודיים באזור המשקאות והסיגרים, או לבחור מהמבחר הגדול ביותר של פריטי טכנולוגיה בגלריית הקניות של הצי.

6. מועדון היאכט קלאב המפואר של MSC

לאורחים המחפשים את חווית השייט היוקרתית האולטימטיבית, מועדון היאכט קלאב של MSC הנחשב "אנייה בתוך אנייה" מחכה להם על MSC Euribia, ומספק מפלט חופשה בלעדי על הסיפון עם מגוון הטבות בלעדיות ושירותים מותאמים אישית לצרכי האורח. עם שירות באטלר וקונסיירז '24 שעות ביממה, מגוון של סוויטות מפוארות, מתקנים פרטיים הכוללים בריכה אקסקלוסיבית ומרפסת שמש, מסעדה יוקרתית, טרקלין מסוגנן וגישה לכל אפשרויות הבילוי המוצעות ברחבי האנייה הגדולה יותר, מועדון היאכט קלאב של MSC מבטיח שהאורחים ירגישו את הפינוק והנינוחות לאורך כל שהותם.

לכל החדשות >>>