רוב רובו של המידע שלנו מצוי באתר זה
אוכל ללא גלוטןadmin2022-06-16T12:21:58+03:00
- לגבי הפלגות ליריקה מחיפה ,ניתן לקבל את פרטי המזוןן ללא גלוטן הבאים ארוזים
ביטוחadmin2022-06-16T17:48:04+03:00
• על כל נוסע להציג ביטוח נסיעות הכולל כיסוי לקיצור וביטול נסיעה במקרה קורונה (מגיפה) על סך 5000$ לאדם (הפלגות עם יציאות עד סוף יוני)
• יש להציג עותק פוליסת ביטוח באנגלית
חדרים עם דלת מקשרתadmin2022-06-16T17:46:01+03:00
- נכון להיום כל הזמנה המבוצעת באתר מבוצעת לחדר אחד בלבד.
- ללקוחות המעונינים להזמין 2 תאים עם דלת מקשרת, תאים קרובים או צמודים, סוגים שונים של תאים (תא פנימי ותא חיצוני) קיימות 2 אפשרויות.
- להזמין במקביל ב 2 מחשבים (דפדפנים) ובכל הזמנה לבחור את החדר הרצוי לפי תרשים החדרים הזמין המופיע במהלך ביצוע ההזמנה ובכפיפות לזמינות החדרים , מרגע התחלת ההזמנה המערכת תשמור את החדר הרלוונטי ל 15 דקות הניתנות להארכה .
- לחילופין לבצע 2 הזמנות עוקבות תוך שבוחרים בכל הזמנת תא, את אחד מזוג התאים המבוקש , תאים עם דלת מקשרת מסומנים בסימון הזה . המופיע סמוך למספר התא. )
- אם בכל זאת לא הצלחתם וברצונכם לשנות תא שהזמנת באתר אתם יכולים לפנו אלינו במייל il898-reservations.cruises@msc.com
טיפיםadmin2022-06-16T12:24:49+03:00
- צוות האניה עמל ימים כלילות לספק לך את השירות המיטבי. כחלק ממדיניות החברה תשלום דמי השירות לצוות הנו חובה ולא רשות. ניתן לשלם את הסכום בכל אחד מימי השייט בקבלה או במתקון האוטומטי העומד לרשותכם תשלומים יתקבלו בכרטיס אשראי עלות דמי השירות משתנה בהתאם לאורך הקרוז ומיקומו ליוצאים מחיפה נכון להיום העלות הנה 10 יורו ליום למבוגר סהכ 7-0 לשייט ו 5 יורו ליום לילד סה"כ 35 יורו לשייט
כרטיסיםadmin2022-06-16T11:13:05+03:00
- על מנת לקבל את כרטיס השייט יש להשלים את תהליך ה -צ’ק אין באתר – כאן.
- ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אין החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד ל 48 שעות לפני מועד השייט.
- לקוחות שהזמינו ישירות בחברת MSC CRUISES שבהזמנתם כבר מופיע מספר התא יוכלו להדפיס את הכרטיס בסיום תהליך הצ'ק אין. לקוחות ללא מספר תא בהזמנה (תא מסוג גרנטי) יש להדפיס הכרטיס שבוע לפני השייט.
- מי שמסיבה כלשהיא לא הצליח להדפיס הכרטיס ישלח אילו הכרטיס כ 5 ימים לפני השייט בתנאי שהשלים את הליך הצ'ק אין.
- מדריך לצק אין – כאן
- לקוחות שביצעו הזמנה מול סוכן יש להשלים תהליך הצ'ק אין באתר וכרטיסים ישלח על ידי הסוכן בסמוך למועד השייט.
- יש להגיע עם כרטיס מודפס לשייט.
- יש להגיע עם דרכון לטרמינל הקרוזים בנמל.
לא קיבלתי אישור הזמנהadmin2022-06-16T12:17:17+03:00
- יש לבדוק לדואר זבל
- נא לשלוח מייל ל- msccruises.isr@gmail.com
מועדון לקוחותadmin2022-06-16T11:09:47+03:00
- יש לבצע את הרישום באתר
- שימו לב, הפורמט הנכון של מיקוד הוא XXXXX XX (עם רווח).
מתי מגיעים לנמל לפני ההפלגהadmin2022-06-16T12:08:07+03:00
- זמן עלייה לאוניה מופיע בכרטיס השייט. יש להגיע בהתאם לשעה במצויינת בלבד. להזמנות היוצאות מחיפה אנו שולחים מעת לעת גם בנוסף הודעת SMS עם שעת ההגעה לנמל, במקרה זה יש להתחייס להודעת ה SMS, בלבד גם אם היא שונה מזמן ההגעה המצויין בכרטיס
נסיעת ילד מתחת ל 16 עם מבוגר שאינו ההורה שלוadmin2022-06-16T12:23:25+03:00
- ילדים מתחת לגיל 16 שאינם נוסעים עם הוריהם נדרשים להציג אישור נוטריון באנגלית מטעם ההורים המאשר את נסיעת הילד עם אדם שאינו ההורה
צ'ק איןadmin2022-06-16T11:08:16+03:00
- על מנת לקבל את כרטיס השייט חובה להשלים את תהליך ה –צ’ק אין
- ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אין החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד ל 48 שעות לפני מועד השייט.
- לקוחות שהזמינו ישירות בחברת MSC CRUISES שבהזמנתם כבר מופיע מספר התא יוכלו להדפיס את הכרטיס בסיום תהליך הצ'ק אין. לקוחות ללא מספר תא בהזמנה (תא מסוג גרנטי) יש להדפיס הכרטיס שבוע לפני השייט.
- לקוחות שביצעו הזמנה מול סוכן יש להשלים תהליך הצ'ק אין באתר, כרטיסים ישלחו על ידי הסוכן בסמוך למועד השייט.
- יש להגיע עם כרטיס מודפס לשייט.
- יש להגיע עם דרכון לטרמינל הקרוזים בנמל.
- מדריך לצק אין
שינוי הזמנה קיימתadmin2023-02-17T12:04:17+02:00
שדרוג חדר
- נא לשלוח בקשה באתר והיא תטופל בהתאם לזמינות. שימו לב שקיים עומס רב על המוקד ולכן זמן המענה יכול להתארך. il898-reservations.cruises@msc.com
- חובה לציין מספר הזמנה
שינוי תאריך
- בעת ביצוע דחיית שייט יש לעדכן את ההפלגה החדשה והקטגוריה הרצויה (ניתן אך ורק לדחות ולא להקדים).
- עלות שינוי השייט:
• בקטגוריית בלה דמי שינוי 50$ לאדם לכל שינוי, מהשינוי הראשון.
• בקטגוריות פנטסטיקה/ אוריאה/ יאכט קלאב, שינוי ראשון ללא תשלום שינוי שני ומעלה בעלות של 50$ לאדם.הגבלות: - כמה זמן לפני השייט ניתן לדחות?
דחיית תאריך שייט מוזמן יכולה להתבצע עד עד 30 יום לפני תאריך השייט המוזמן. לבקשה לדחייה בטווח קצר מ 30 יום לפני הפלגה יחולו דמי הביטול הקיימים. - למתי ניתן לדחות?
דחיית תאריך השייט המוזמן תתאפשר לתאריך שייט עתידי בלבד שיחול עד 90 ימים קדימה מהתאריך המקורי. (לדוגמה: אם ההפלגה המקורית היא ב- 01/04/2023, ניתן לדחות להפלגות היוצאות עד 01/07/2023 בלבד). - כיצד מבצעים דחייה
באמצעות מייל למחלקת הזמנות סוכנים במשרדנו :IL898-reservationsb2b.cruises@msc.com
תמחור ההפלגה החדשה:
• במידה ומחיר השייט החדש שווה או נמוך יותר מההפלגה המקורית המחיר לא ישונה, ולא יינתן כל זיכוי כספי או אחר.
• במידה ומחיר השייט החדש גבוה יותר, יש להשלים את ההפרש ממחיר השייט המקורי.
אופן ביצוע דחיית השייט - דמי ביטול:
• דמי הביטול לאחר דחיית השייט יחושבו לפי דמי הביטול של ההזמנה המקורית.
• זאת אומרת שאם דחינו שייט מ- 01/04/2023 ל- 01/07/2023
וביקשנו לבטל ב- 01/05/2023, דמי הביטול שייגבו יהיו מלאים! - כרטוס:
• במידה וכבר הונפקו כרטיסים להפלגה המקורית, למחיר יתווספו 25$ לחדר, על כרטוס מחדש.
שינוי שם
- נכון לכרגע ישנה אופציה לשינוי שם עד 15 ימי עבודה לפני השייט למזמינים עד 15 ליולי יש לבדוק האם המבצע הוארך באתר .
להוסיף או להוריד נוסע מהחדר
- יש לשלוח בקשה מפורטת עם פרטי הנוסע המצטרף \ יורד מהשייט , כולל שם ותאריך לידה. הורדת נוסע כרוכה בדמי ביטול על פי המפורט באתר הוספת נוסע כרוכה בתשלום על פי המחיר בתוקף ביום הבקשה. שינוי הרכב נןסעים בתא עלול גם הוא לשנות את העלויות.