17/10/2024

MSC CRUISES מציעה את החופשה החורפית האולטימטיבית אל היעדים השווים ביותר של הקריביים

•    MSC Cruises תוציא חמש אוניות שיפליגו לקריביים בעונת החורף 2024/2025
•    הדגשים של מסלול הטיול כוללים את השמורה הימית אושן קיי, סן חואן, קוזומל ועוד
•    MSC Cruises תציע לאורחים יותר מ-127 הפלגות בחורף הקרוב

ז'נבה, שוויץ –  17 באוקטובר 2024 – אורחים המחפשים את החופשה החורפית האולטימטיבית יוכלו למצוא מגוון עצום של מסלולי טיול בקריביים של MSC Cruises, שמציגים כמה מהיעדים האידיליים ביותר שיש לאזור להציע.

עם חופי החול הלבן הטהורים, מי הטורקיז הצלולים, מזג האוויר הטרופי והמורשת התרבותית העשירה, האיים הקריביים ממשיכים לצמוח בפופולריות כיעד נופש, ועדיין לא מאוחר להזמין כעת עם יותר מ-127 הפלגות בין אוקטובר למרץ.

ל-MSC Cruises יש חמש אוניות המשיטות באיים הקריביים בעונת החורף של 2024/2025 עם מסלולי טיול מגוונים ממגוון נמלי יציאה בצפון אמריקה הנגישים בקלות, כולל מיאמי, פורט קנוורל, ניו יורק, כל אחת עם שדות תעופה בינלאומיים מקושרים היטב עם גישה ישירה בטיסות.

לאורחים ישנו מבחר שאין שני לו של יעדים עם יותר מ-22 נמלים, כל אחד מציע שפע של חוויות מעשירות ונותן לאורחים את ההזדמנות ליצור זיכרונות בלתי נשכחים.

מסלולי הטיול נעים בין מיני חופשות קצרות להפלגות ממושכות לכמה מהיעדים הנחשקים והשמשים ביותר באזור כולל איי בהאמה, פורטו ריקו, הרפובליקה הדומיניקנית, ג'מייקה, איי קיימן, מקסיקו ועוד.

אורחים המחפשים את הנוחות האולטימטיבית, הפרטיות והשירות האישי בחופשה יכולים להפיק את המרב מMSC YACHT CLUB, קונספט היוקרה 'אוניה בתוך אוניה של חברת השייט, עם כל חמשת האוניות הפוקדות את החורף הקאריביים, MSC Seascape , MSC Seaside, MSC Seashore ו-MSC Meraviglia ו MSC Divina המציעות את MSC YACHT CLUB, להזמנה. עם שירות עוזר אישי וקונסיירז' 24 שעות ביממה, משקאות מובחרים, חדרי אירוח אלגנטיים ומרווחים, מסעדה אקסקלוסיבית, טרקלין ובריכה, MSC YACHT CLUB, מספק מתחם אינטימי ואקסקלוסיבי, והכל בהישג יד מכל מה שיש לאוניה גדולה יותר להציע.

היעדים החמים לביקור בקריביים החורף:

1.    השמורה הימית אושן קיי

כל חמשת האוניות ששיטות בקריביים החורף הזה יבקרו בשמורה הימית אושן קיי, האי הפרטי המדהים של MSC Cruises הממוקם באיי בהאמה המוקדש לשיקום משאבים ימיים ולשימור מתמשך של החיים הימיים. גן העדן הטרופי, המתגאה ביותר משני קילומטרים של חול לבן וטהור על פני שמונה חופים ברמה עולמית, מזמין את האורחים לגלות את רוח היופי של איי בהאמה. האי כולל שפע של אזורים לספוג את השמש וליהנות מפעילויות אינסופיות בעודו מוקף בנופים סוחפים של מים כחולים קריסטל. האורחים יכולים ליהנות משנורקלינג עם חיים ימיים, צלילה, סקי סילון, מכוני ספא מרגיעים ועוד המון פעילויות להנאת כל המשפחה. אושן קיי היא גם ביתה של תוכנית הסופר אלמוגים של קרן MSC, שמטרתה לשקם שוניות אלמוגים סמוכות ולתרום לידע ויוזמות שימור ברחבי העולם.MSC Seascape, MSC Divina, MSC Meraviglia, MSC Seaside, MSC Seashore מגיעות כולן לאושן קיי בחורף הזה.

2.    סן חואן, פורטו ריקו

סן חואן, בירת פורטו ריקו, עיר רומנטית עם החזיתות הקולוניאליות הספרדיות הבוהקות שלה, מרפסות הברזל המעוטרות בפרחים, רחובות מרוצפים וכיכרות פארק אהובות. האורחים יכולים ליהנות מהאקלים החם ולחקור את סן חואן העתיקה (Viejo San Juan), רובע מורשת עולמית של אונסק"ו, הידוע ברבים בזכות המבצרים של קסטילו סן פליפה דל מורו וקסטילו סן קריסטובל. אורחים הזקוקים לזריקת קפאין יכולים לצאת לסיור רגלי בטעימות קפה כדי לחקור את תרבות הקפה העשירה של פורטו ריקו וללמוד כיצד האדמה הוולקנית והאקלים של האי תרמו לעליית הקפה כאחד הגידולים העיקריים שלו. האורחים יכולים לטעום כוס טעימה של קפה קון לצ'ה פורטו ריקני טרי או להתענג על התענוגות הקולינריים של סן חואן או הרום המפורסם שלו בעולם. חובבי טבע לא ירצו לפספס ביקור באל יונקה, יער גשם טרופי ואחד מנקודות היופי הטבעי הטובות ביותר של פורטו ריקו. התפעלו מהמפלים הקטנים והשרכים הענקיים שלו.MSC Meraviglia, MSC Seaside ו MSC Seascape מציעות מסלולי טיול שעוברים דרך סן חואן.

3.    קוזומל, מקסיקוכאחד היעדים הפופולריים ביותר בקריביים, נקודת חופשה זו היא ביתם של שלל מסעדות, אתרים היסטוריים ומוזיאונים ונוף טבעי מדהים. העיר ידועה בזכות השנורקלינג והשוניות הטבעיות המדהימות שלה ושפע של פעילויות מים, האורחים יכולים ליהנות מטיול קטמרן ושיט במים הצלולים של האזור. האורחים יכולים גם לצאת למסע באתרי המאיה ההיסטוריים המתוארכים לסביבות שנת 1,000 לספירה. סן גרבסיו הוא אתר המאיה היחיד שנחפר בקוזומל עם מספר מקדשים קטנים המחוברים בין דרכים לבנות ארוכות והוא פופולרי בקרב המבקרים.MSC Seascape, MSC Seashore ו MSC Seaside מציעות מסלולי טיול של שבעה לילות העוברים בקוזומל.4.    ג'ורג' טאון, איי קיימן

נופים יפים, חיות בר ורחובות צבעוניים מגלמים את פיסת גן העדן הקריבי הזו. בהגיעם לג'ורג' טאון בהפלגה של MSC בקריביים, האורחים יכולים לגלות ששימור חיות הבר הוא הליבה של ההיצע של גרנד קיימן. ניתן לשחות, להאכיל ולקיים אינטראקציה עם דגיגונים או להיתקל בצבים הירוקים שבכל שנה חוזרים להטיל את ביציהם באחד החופים. כדי ללמוד על העבר של קיימן, האורחים יכולים לחקור את בית מורשת קיימן ואת בית הממשלה, בית המושל שנבנה בשנת 1964 וממוקם מול Seven Mile Beach, אחד החופים היוקרתיים ביותר של גרנד קיימן. חובבי קניות ישמחו לגלות כי היעד הזה ואיי קיימן הם פטורים ממכס לחלוטין. MSC Seascape מציע מסלולי טיול של 7 לילות העוברים בג'ורג' טאון.

5.    נסאו, איי בהאמה:

עם ההיסטוריה העשירה שלה הידועה בכך שהיתה פעם בירת הפיראטים ההומה והידועה לשמצה של העולם, נסאו מציעה מגוון אינסופי של אטרקציות לגלות, כולל חופים בתוליים, מבנים מקסימים בסגנון קולוניאלי וחנויות ושווקים בצבעי עץ וצבעי פסטל. חוף הכבלים, רצועת חוף מהממת באורך 4 קילומטרים לא רחוק מנאסאו, מציעה לאורחים הזדמנות לטבול במים הצלולים. האורחים יכולים גם ליהנות מחוויה ייחודית באמת, להתפנק בסיור תה כדי ללמוד על מסורות מקומיות ועל בוטניקה. ארבע מאוניות MSC Cruises מגיעות לנסאו לאורך כל עונת החורף, ומציעות מגוון מסלולי טיול בין שלושה ל-11 לילות.MSC Divina, MSC Meraviglia, MSC Seaside, MSC Seashore כולן עוברות בנסאו.

לכל החדשות >>>