הפלגות לג'ורג'טאון

קניות, חופים וחיות בר

כריסטופר קולומבוס כינה את איי קיימן, עם המים הכחולים והשלווים שלהם, "לאס טורטוגס" בשל שפע הצבים שבו. ממוקם בין קובה לג'מייקה, איי קיימן מורכבים משלושה איים קריביים: גרנד קיימן, קיימן הקטנה וקיימן בראק.

נופים יפים, חיות בר ורחובות צבעוניים מרכיבים את הטריטוריה הבריטית מעבר לים, עם ג'ורג' טאון, בירתה, הממוקמת בגרנד קיימן, האי הגדול והמאוכלס ביותר.

כשתגיעו לג'ורג' טאון בשייט של MSC באיים הקריביים, תגלו ששימור חיות הבר הוא הליבה של גרנד קיימן. תוכלו לשחות, להאכיל וליצור אינטראקציה עם דגיגונים אם תזמינו טיול MSC ל-Stingray City, שם תקבלו חוויה מקרוב עם היצורים הימיים החינניים ביותר של קיימן.

בטיול נוסף של MSC למרכז צבי קיימן, פגשו את הצבים הירוקים שחוזרים מדי שנה להטיל את ביציהם באחד החופים, לבקר במדגרת הצבים, לשנרקל לצד בני שנתיים בלגונת הצבים ולפגוש את האיגואנות הכחולות בסכנת הכחדה של האי.

כדי ללמוד על העבר והתרבות של קיימן, גלו את בית מורשת קיימן ובקר בבית הממשל המפואר, מעון המושל שנבנה בשנת 1964 וממוקם מול חוף Seven Mile, אחד החופים היוקרתיים ביותר של גרנד קיימן, בלב חופי המערב.

גם שופוהוליקים ישמחו ביעד זה. איי קיימן הם פטורים ממכס לחלוטין. רק תבחרו מה מושך רתכם בין שלל השעונים, הליקרים, התכשיטים והפורצלן המוצעים.

מידע חשוב
בנמל זה, האונייה עשויה לעגון מחוץ לחוף, מה שמחייב את האורחים להשתמש בספינה קטנה יותר כדי להגיע לחוף. לידיעתך, ייתכן שהספינה לא תתאים לאנשים עם מוגבלויות, מוגבלות בניידות או בעיות שיווי משקל. הבטחת בטיחות האורחים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חיוני שהאורחים יוכלו להשתמש בבטחה בספינה הקטנה. לפרטים נוספים, עיינו בתנאים וההגבלות שלנו (סעיף 7).

הפלגות לג'ורג'טאון ב-2024