הפלגות לפאלמות'

רום, רגאיי ורפטינג

רגאיי, רום, חופים יפים, מאכלים מתובלים ואזור כפרי שופע וירוק מושכים מבקרים לג'מייקה ובמיוחד לעיר פאלמות', אחת מהעיירות הגאורגיות השמורות ביותר בקאריביים הממוקמת בחוף הצפוני של האי.

בשייט של MSC בקריביים לפאלמות', תהיה לכם הזדמנות לראות כיצד הבניינים העתיקים ביותר במרכז העיר – מגדל השעון, השוק הוויקטוריאני, בית המשפט ובית ורמונט, כולם מתוארכים בסוף ה-18 ותחילת ה-19 – עומדים בניגוד לנמל החדש שנבנה.

בתקופה הקולוניאלית, פאלמות' היה נמל פורח. ספינות עמוסות בסוכר ורום היו מפליגות לבריטניה ובכך פאלמות' התפרסמה בזכות הזנים השונים של רום המיוצרים במזקקות הפזורות בעיר.

כדי לקבל הצצה לחיי המטעים, ולטעום קצת רום תוך כדי, הצטרפו לטיול של MSC לאחוזת Good Hope, עם הבית המרשים והכפר הקולוניאלי שלה.

האחוזה שהוקמה במקור באמצע שנות ה-1700 כדי לשמש כמטע סוכר, משתרעת על פני 2,000 דונם וכוללת מספר מבנים, שרובם שוחזרו באהבה לתפארתם.

שלבו טבע והיסטוריה בטיול מרגיע ברפטינג במבוק מודרך לאורך נהר Martha Brae, תוך העברת אשכולות של במבוק לאורך מסע של 3 קילומטרים. במהלך טיול MSC זה, תבקרו בכנסייה האנגליקנית של פטרוס הקדוש, אחת העתיקות והגדולות בג'מייקה, לפני שתגיעו לכפר המקסים מרתה ברה. היא נוסדה על ידי בעל מטעים בשנת 1762 כאשר הקדיש עבורה חלק מאחוזתו.

מעבר לפאלמות', צאו לטיול של MSC לאוצ'ו ריוס ולמפלי נהר דאנס, במעלה המפלים השוצפים בגובה 600 רגל בחוויה בלתי נשכחת. לחלופין, עלו על רכבל במעלה 700 רגל של צלע ההר דרך היער הטרופי לירידה במזחלת מלהיבה מלאת פיתולים במורד ההר.

לאוהדי הרכיבה שביניכם, רכבו על סוסים לצד הים הקריבי בטיול MSC שייקח אתכם לאורך קו החוף היפה של ג’מייקה לפני שתצללו למים לשחייה מרעננת עם הסוס שלכם.

הפלגות לפאלמות' ב-2024