הפלגות לבליז סיטי

כור היתוך תרבותי, חורבות המאיה וטיולי ג'ונגל

בליז, לשעבר הונדורס הבריטית, מארחת כור היתוך של תרבויות – גאריפונה, המאיה, מסטיזו, סינית, הודית, קריאולית ומנוניטית – כל אחת מהן הטביעה את חותמה המובהק על המסורות של המדינה והמטבח שלה. בליבה של מרכז אמריקה, הגובלת במקסיקו וגואטמלה, בליז מציעה טבע שופע: מג'ונגלים בתוליים, יערות גשם ומערות ועד לשונית מהחוף הגדולה ביותר בחצי הכדור המערבי, מקום עליה לרגל לשנורקלינג ולצוללנים כאחד.

בעוד שבלמופן היא הבירה האדמיניסטרטיבית של המדינה, בליז סיטי היא בירת העסקים של המדינה, עם בנקים, משרדים וחנויות לאורך הרחובות, מקום שבו מוכרי פירות ומזון מהיר יושבים לצד מוכרי סחורות. מחולק על ידי Haulover Creek, נהר בליז, הצדדים הצפוניים והדרומיים של בליז סיטי מחוברים על ידי גשר הסווינג, הגשר הנדנדה העתיק ביותר בדרום אמריקה, דוגמה מעוררת הערצה לארכיטקטורה של שנות ה-20 ונקודת ציון היסטורית.

נבנה בליברפול, אנגליה, והועבר דרך הים לבליז סיטי, הגשר דורש ארבעה אנשים כדי להפעיל אותו ידנית – מה שמייחד אותו כאחד ממספר גשרי הנדנדה המופעלים ידנית בעולם שעדיין נמצאים בשימוש היום.

כשאתם מגיעים לבליז סיטי בהפלגה של MSC בקריביים, יש לכם את נקודת ההתחלה המושלמת לטיולי MSC מהחוף, המציעים ספורט מים בים הקאריבי הכחול קריסטל ושפע של טיולים, מהריסות המאיה ומקדשי קופים ועד שייט במערות ואומגות.

אל תפספסו טיול של MSC לאחד משלושה אתרים ארכיאולוגיים מרכזיים של המאיה: אלטון הא (מי אבן סלע), למנאי (תנין שקוע) וקסוננטוניך (אשת אבן). כאן, בין עלווה של ג'ונגל מרהיב, תוכלו לגלות את חורבותיה המפוארות של ציוויליזציה ששרדה במשך מאות שנים. ראו היכן נחשף ראש הג'ייד המפורסם "Kinich Ahau" על ידי ד"ר דיוויד פנדרגאסט מהמוזיאון המלכותי של אונטריו, בקרו במקדש המסכה עם המסכה הענקית שלו בצורת תנין, או שוטטו במקדש אל קסטילו, המרכז המנהלי של שליטי האליטה בזמנו.

מידע חשוב
בנמל זה, האונייה עשויה לעגון מחוץ לחוף, מה שמחייב את האורחים להשתמש בספינה קטנה יותר כדי להגיע לחוף. לידיעתכם, ייתכן שהספינה הקטנה לא תתאים לאנשים עם מוגבלויות, מוגבלות בניידות או בעיות שיווי משקל. הבטחת בטיחות האורחים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חיוני שהאורחים יוכלו להשתמש בבטחה בספינה הקטנה. לפרטים נוספים, עיינו בתנאים וההגבלות שלנו (סעיף 7).

הפלגות לבליז סיטי ב-2024