הפלגות בשנת 2026

התחילו לתכנן את הפלגת החלומות שלכם ב-2026

אומרים שאף פעם לא מאוחר מדי לארגן טיול … אבל גם ההפך הוא הנכון! MSC Cruises נותן לכם את ההזדמנות להתחיל לתכנן את חופשת 2026 זמן רב מראש.

הפלגות 2026 פתוחות כעת להזמנה! השייט שלנו לשנת 2026 במגוון יעדים: בים התיכון, בקאריביים, באיים הקנריים או בצפון אירופה. תכנון מראש יאפשר לכם גם לתפוס את התעריף של הזמנה מוקדמת ונותן לכם את ההזדמנות להבטיח שייט במחיר נוח. הזמינו עכשיו את חופשת השייט הבאה שלכם ב-2026!

הפלגות בים התיכון
קיץ 2026

השמורה הימית אושן קיי

חבילות הכל כלול
חבילת משקאות ואינטרנט כלולות

הפליגו מהנמלים הפופולריים ביותר

הפלגות מסאות'המפטון
הפלגות מברצלונה
הפלגות מהמבורג

לצאת להפלגה בכל עונה בשנה

ריגושי קיץ, חופשות חורף בלתי נשכחות, או מסעות שלווים באביב ובסתיו: צאו להפלגה עם שייט מדהים בשנת 2026! MSC Cruises מציעה הפלגות בלתי נשכחות כל השנה. גלו את מסלולי השייט שלנו לשנת 2026 והתחילו לתכנן את הרפתקת השייט הבאה שלכם!

הפלגות בחורף
הפלגות באביב
הפלגות בקיץ
הפלגות בסתיו

יעדי השיט הטובים ביותר לשנת 2026

מהחופים שטופי השמש של האיים הקנריים ועד לקסם הפראי ולנופים המרגשים של הפיורדים הנורווגיים ואיסלנד, מהניחוחות הקריביים החמים ועד להיסטוריה המפוארת של הערים הטובות בחופי הים התיכון, ההפלגות שלנו ב-2026 יצרו עבורכם זכרונות לכל החיים.

הים התיכון
הפלגות ב-2026
צפון אירופה
הפלגות ב-2026
הקריביים
הפלגות ב-2026

שאלות נפוצות לגבי הפלגות ב-2026

לחופשות שלכם בשנת 2026, MSC Cruises מאפשרת לכם לנסוע ליעדים נפלאים ברוגע ובנוחות מקסימלית, ללא כל דאגה שעלולה להפריע.

אל תפספסו את מסלולי הטיולים יוצאי הדופן שלנו הזמינים לאורך כל השנה. כל חודש ועונה עם הקסם הייחודי שלו לחווית שייט. הבחירה היא שלכם: צאו לחופשת קיץ ובטן גב, תקבלו השראה מהצבעים התוססים של הסתיו, הפליגו ליעדים חמים לחופשה חורפית בלתי נשכחת, או גלו את האווירה השלווה של האביב על סיפון האונייה. תנו לעצמכם לקבל השראה מהיעדים של MSC Cruises והתחילו לתכנן את השייט שלכם בשנת 2026.

תנו ל-MSC Cruises לקחת אתכם למסע בעולם של תגליות יוצאות דופן. מהמסלולים שלנו בים התיכון ועד להפלגות שלנו בצפון אירופה לפיורדים הנורבגיים המעולים, תוכלו למצוא כל מה שתחפשו בהפלגה של MSC Cruises.

אם אתם מחפשים שייט ליעדים חמים לחופשות שלכם ב-2026, בחרו ממסלולי ההפלגות שלנו בקריביים כדי ליהנות מהחופים הזהובים והים הצלול של האיים המדהימים האלה.
לחלופין, צאו אל האיים הקנריים ומדיירה בשייט פנטסטי אל האיים האטלנטיים המרתקים הללו העשירים בנופים עוצרי נשימה, מסורות תרבותיות מרתקות וערים נפלאות שכדאי לחקור. אבל זה לא נגמר שם: צאו למזרח הרחוק, ותגלו את יפן עם המסורות העתיקות שלה.

בחרו לבקר ביעד שהכי מספק את רצונכם והזמינו את ההפלגה הבאה שלכם בשנת 2026. לחופשות המשפחתיות שלכם, לחופשה הזוגית הרומנטית שלכם, או להרפתקה עם החברים שלכם, ל-MSC Cruises יש את החופשה המושלמת לכל צורך.

אם אתם חולמים על חופשה שמבטיחה רגיעה, נוחות ויעדים מדהימים לביקור בחופשת 2026 שלכם, שייט הוא התשובה. כל מה שתצטרכו לחוויה בלתי נשכחת כבר כלול בהפלגה של MSC: ארוחות כלולות במזנון (בארוחת בוקר, צהריים, ערב וחטיפים לאורך היום) ובמסעדות הראשיות (לארוחת ערב) , יחד עם בידור ברמה עולמית, והרבה פעילויות זמינות לכל המשפחה. בכל נמל תוכלו גם לבקר באטרקציות הטובות ביותר באמצעות הטיולים שלנו, המנוהלים בכל פרט על ידי המדריכים המומחים שלנו. הזמינו את ההפלגה הבאה שלכם לשנת 2026 עם MSC Cruises!

הזמנת השייט שלכם ב-2026 מראש מספקת את ההזדמנות ליהנות מתעריף ההזמנה המוקדמת, ומבטיחה חיסכון משמעותי.
MSC Cruises מציעה גם דילים שווים, מבצעים בלעדיים וחבילות שייט הכל כלול כל השנה, מה שמאפשר לכם להנות מחיסכון בהפלגה הקרובה.