23/09/2024

MSC CRUISES חושפת את הסיבות למדוע איזור MSC YACHT CLUB הוא האהוב על האורחים

  • החברה חושפת את המאפיינים המובילים של מועדון היאכטות האקסקלוסיבי MSC, על פי משוב האורחים
  • אורחים במועדון היאכטות MSC יכולים ליהנות מאזורים ייעודיים עם גישה בכרטיס בלבד, ירידה ועלייה ראשונות בכל נמל, שירותי עוזר אישי וקונסיירז' 24 שעות ביממה, טיולי חוף ייעודיים, מקומות ישיבה שמורים בתיאטרון ועוד.

ז'נבה, שוויץ – 23 בספטמבר 2024 – מעלייה בטרקלין ייעודי בטרמינל השייט עם שמפניה ופרוסקו פרימיום – ועד לגישה VIP למושבים הטובים ביותר בתיאטרון, MSC Cruises חושפת כמה מהיתרונות האהובים ביותר של מועדון היאכטות המפוארת שלה.

הקונספט הבלעדי של חברת השייט "אונייה בתוך אונייה" מציע לאורחים את הנוחות האולטימטיבית, הפרטיות והשירות האישי בחופשה עם גישה פרטית במפתח בלבד למגוון מתקנים פרטיים.

עם סוויטות אלגנטיות ומרווחות, מסעדה אקסקלוסיבית, טרקלין, בריכה ומרפסת שיזוף, מועדון היאכטות MSC מציע לאורחיו איזור אקסלוסיבי מבודד תוך שהוא מאפשר להם ליהנות מאינספור המתקנים ואפשרויות הבילוי הזמינות בכל שאר האונייה. העוזר האישי לשירותכם 24 שעות ביממה והוא פופולרי להפליא בקרב האורחים יחד עם קונסיירז' מסור שיציע לאורחים שקט נפשי מוחלט על ידי ניהול כל היבט של שהותם. מהזמנת טיפולי ספא ומסעדות מיוחדות ועד לארגון חגיגות מיוחדות כגון ימי הולדת או ימי נישואין, אנשי המקצוע המסורים האלה תמיד בהישג יד כדי להבטיח שכל פרט מסודר ללא רבב.

יתרונות נוספים למועדון היאכטות MSC שהאורחים שלנו אומרים לנו שהם אוהבים הם:

1. עדיפות בצ'ק אין ובעלייה לאונייה

עם ההגעה למסוף הנמל, אורחי MSC Yacht Club מתקבלים בברכה לאזור ייעודי ומוצעים להם חטיפים יוקרתיים ומשקאות טעימים לרבות מבחר של שמפניה ופרוסקו. משם, עוזר אישי ילווה אותם במהירות ובצורה חלקה בבדיקות ביטחוניות כדי להוביל אותם לטרקלין ה-Top Sail של מועדון יאכטות MSC, שם האורחים מקבלים נאום קבלת פנים מותאם אישית של השוער, בליווי משקאות מותאמים להתחלה יוקרתית לחופשתם.

2. הטבות בלעדיות המאפשרות לאורחים להפיק את המרב מזמנם

אורחי מועדון יאכטות MSC נהנים מעדיפות בירידה ועלייה לאונייה בכל נמל, כאשר עוזר אישי מלווה אותם מאזור מועדון היאכטות של MSC אל המזח או הטרמינל. הם יכולים גם להנות ממקומות הישיבה השמורים בתיאטרון האונייה על ידי ליווי לתיאטרון לאזור שמור מיוחד ללא צורך בהזמנה מראש. האורחים יכולים גם ליהנות מטיולי החוף האקסקלוסיביים החדשים של מועדון יאכטות MSC המספקים חוויות שנאספו בקפידה עם מדריכים בעלי ידע, תחבורה פרטית וקבוצות קטנות, המאפשרים להם למקסם את זמנם ולהתעמק במלואו בכל יעד.

3. חוויה של הכל כלול

חווית הכל כלול של מועדון היאכטות MSC מבטיחה שקט נפשי מוחלט לאורחים, עם חבילת משקאות מובחרים, אינטרנט אלחוטי ללא הגבלה וגישה לאזור התרמי בספא. באוניות נבחרות, הסוויטות מגיעות עם מכונת קפה משלהן של Nespresso ומגוון של תה של ממזרח הודו עבור חובבי הקפאין. המיני בר כלול גם הוא ומתמלא מחדש מדי יום וניתן להתאים אותו להעדפות האורחים על ידי בקש מהעוזר האישי.

4. חוויות אקסקלוסיביות, אלגנטיות ויוקרתיות

האורחים יכולים להתפנק עם מגוון חוויות מעודנות שאינן זמינות באזורים אחרים של האונייה, כולל חווית תה מנחה אולטימטיבי בטרקלין Top Sail הפרטי עם שירות עוזר אישי ושמפניה עם ההגעה. מסופק פעם בשבוע בכל הפלגה, האורחים יכולים להתפנק עם התה המשובח של חברת התה של מזרח הודו, המוגש עם סקונס טעים, כריכים ומאפים בסגנון בריטי מסורתי.

5. תענוגות קולינריים וסומלייה במסעדת MSC Yacht Club

מסעדת MSC Yacht Club מספקת חווית אוכל בלתי נשכחת, המשלבת אוכל יוצא דופן ושירות ללא דופי, עם סומלייה, שזוכה לשבחים על הידע הנרחב שלו, כדי להעלות את חווית האוכל על ידי שילוב מומחיות של יינות לכל מנה. תפריטים המציעים מנות ממטבח ים תיכוני קלאסי ומנות בינלאומיות בהשראת האזורים בהם שטה האונייה, וצוות מסור של שפים בינלאומיים משפרים את החוויה הקולינרית תוך התמקדות ברכישת מוצרי פרימיום מקומיים.

6. מנגיעות אישיות ועד לטיולי חוף בהתאמה אישיתאורחי מועדון היאכטות MSC יכולים לצפות גם לשירותים ופינוקים יומיומיים, החל מפירות טריים ועד מקרונים ושוקולדים, כמו גם בקבוק אלכוהול לבחירת האורחים, הנמסר בסוויטה. אורחי מועדון יאכטות MSC נהנים גם משירותי פריקה ואריזה, בנוסף זכאים לשעות קניות בבוטיקים על הסיפון מחוץ לשעות הפתיחה הרגילות או אפילו צפייה פרטית בתכשיטים בנוחות הסוויטה של ​​האורח. האורחים יכולים גם ליהנות ממגוון בלעדי של מתקנים אורגניים המיועד במיוחד לאורחי מועדון היאכטות של MSC. לבסוף, האורחים יכולים גם לבקש טיולים מותאמים אישית וחוויות מותאמות אישית עם מדריכים פרטיים והסעות לחוויות שעוצבו לפי רצונם.

7. אזור ידידותי למשפחות עם שירותים נוספים המאפשרים להורים פרטיות ושקט נפשי.

לשם הנוחות, משפחות המטיילות עם ילדים אינן צריכות לצאת מאזור MSC Yacht Club כאשר יש צורך לאסוף את ילדיהן, העוזר האישי שלהם יכול לאסוף את ילדי האורחים ממועדון הילדים ולהביא אותם לכל מקום בו נמצאים ההורים, כלומר החוויה היא עבור כל המשפחה.

8. אזור ייעודי ב-אושן קיי, השמורה הפרטית של MSC

עבור אותם אורחים המטיילים באיים הקריביים, חווית מועדון היאכטות של MSC האקסקלוסיבית משתרעת לשמורה ימית של Ocean Cay MSC, שבה ממתינים חוף פרטי ומסעדה. אזור אקסקלוסיבי זה, הבית של MSC Yacht Club Ocean, מספק לחברים את אותה רמת שירות גבוהה ויחס אישי שהם נהנים מהם על הסיפון.

מנהלת מועדון היאכטות של MSC, מריון באלנד, אומרת:

"יש עוד יותר יתרונות של מועדון היאכטות MSC שרק מחכה להתגלות על ידי האורחים. היופי של מועדון היאכטות MSC טמון ביכולתו להציע את הטוב משני העולמות. בין אם האורחים מחפשים חווית בילוי תוססת ומגוונת לכל המשפחה או קצב שליו ונינוח יותר, זה נותן מענה לכל ההעדפות. גמישות זו מייחדת אותו מקווי שייט אחרים, מה שהופך אותו לאופציה אידיאלית עבור משפחות, קבוצות חברים או זוגות.
זה אחד ההיבטים שהדגשנו בקמפיין השיווק האחרון והחדש שלנו MSC Yacht Club, שהושק היום ומציג את הבלעדיות והפרטיות שלו בעולם של אפשרויות."

לכל החדשות >>>