הפלגות מריו דה ז'ניירו

הפלגות בריו דה ז'נרו: היכן שחופים ותרבות נפגשים

היא מכונה Cidade Maravilhosa – העיר המופלאה – ושייט לריו דה ז'נרו מראה במהרה למה. קלידוסקופ של שכונות תוססות נשפך אל רצועות חול לבן, בעוד שפסגת הגרניט של הר הסוכר מתנשאת במפרץ ופסל ישו הגואל האייקוני סוקר את הסצנה מהר קורקובדו.

זהו מקום שיודע לערוך מסיבה טובה, בשיא התוסס כאשר בקרנבל ריו האגדי רואים חוגגים עם פאייטים צועדים ברחובות. אבל בכל פעם שתפליגו לשייט בריו דה ז'נרו, יהיה הרבה ממה להנות, ממשחקי כדורגל ועד בתי ספר לסמבה.

ללגום קאיפירינה קרה כקרח ולהתנדנד לקצבי הבוסה נובה בחוף קופקבנה או לבדוק את נקודות הגלישה והבוטיקים המסוגננים של איפנמה.

כשזה מגיע לטבע ותרבות, בריו יש מבחר של עושר. הארכיטקטורה האקלקטית שלו מציגה אחוזות קולוניאליות מתחרות עם דירות ארט דקו ומוזיאונים מודרניסטיים, בעוד שבילי הליכה מתארגים במורדות הירוקים שלו והגן הבוטני רחב הידיים מספק נווה מדבר של דקלים, סחלבים ובריכות חבצלות.

הפלגות מריו דה ז'ניירו ב-2024

בתור אחד המפרצים הטבעיים הגדולים בעולם, יש כמה מקומות מרהיבים ביותר להפליג מהם. מנוקד באיים שופעים וממוסגר על ידי הר הסוכר הרם וגבעות טיג’וקה, זה היה המרכז העיקרי של סוחרים פורטוגלים בתקופה הקולוניאלית, ששלחו קפה וסוכר חזרה לעולם הישן. כיום, נמל השייט בריו דה ז'נרו הוא השער שלכם לחופשה בלתי נשכחת.

ההפלגות שלנו מריו דה ז'נרו ב-2024-2025 כוללות הפלגות צפונה אל אתר הנופש החוף הברזילאי בוזיוס, עיר החוף העשירה מבחינה ארכיטקטונית של איליאוס, והעיר מלאת ההיסטוריה של סלבדור. או סעו דרומה, אל האי הוולקני Ilhabela – מגרש משחקים מועדף על Paulistas. וזה לא נגמר כאן. שייט נוסף מריו דה ז'נרו סוחף את החוף האטלנטי אל פונטה דל אסטה של ​​אורוגוואי ולעיר הבירה מונטווידאו, כמו גם בואנוס איירס, המטרופולין הלוהט ומלא הפלמנקו שעלול לגנוב את לבכם לפני שהשייט יחזור לריו דה ז'ניירו.

גלו את המיטב בברזיל ומחוצה לה עם הפלגות מריו דה ז'נרו.

מבצעי שייט של ריו דה ז'ניירו

אם החופים והתענוגות התרבותיים של ברזיל קורצים לכם, עיינו במבצעי השייט שלנו בריו דה ז'נרו. מתחילים ומסיימים בנמל ריו דה ז'נרו, הצעות אלו מספקות תמורה מצוינת.

דילים לריו דה ז'ניירו

הפלגות לריו דה ז'ניירו ב-2024

מוכbho לטבול בעיר הברזילאית האוהבת הזו? שייט בריו דה ז'נרו יכול לקחת אתכם מחוף הים לנופים מוריקים לאוכל משובח ביום אחד. תפסו כמה שערים במגרשי המשחקים החוליים של חוף קופקבנה וחוף איפנמה – ללא ספק יתקיימו סיבובים תוססים של כדורעף חופים – לפני שתעלו אל הקורקובדו האדיר לתקריב עם פסל ישו הגואל.

חובבי כדורגל צריכים לשייט לריו דה ז'נרו כדי לעלות לרגל לMaracanã, האצטדיון שובר השיאים של 180,000 מושבים בו האווירה היא שאין שני לה. מקום נוסף שראה כמה תקופות תוססות הוא הסמבאדרום. מסלול המצעד הענק הזה הוא מוקד הקרנבל של ריו, שתוכנן על ידי האדריכל הברזילאי אוסקר נימאייר למען בתי ספר לסמבה. בין הריאות הירוקות הרבות ביער עירוני זה, הפארק הלאומי טיג'וקה הוא אולי האפי ביותר – נקודה חמה למגוון ביולוגי של מפלים ומערות בגבולות העיר.

כל זה ועוד ממתין לכם בשייט לריו דה ז'נרו.

איך להגיע לנמל ההפלגות של ריו דה ז'ניירו

MSC Cruises עוגנת ב-Pier Mauá, Avenue Rodrigues Alves, 10 – Center/RJ. בקצה המזרחי של העיר במפרץ גואנאברה, פייר מאווה הוא חלק מ Porto Maravilha ('נמל מופלא'), פיתוח עירוני מודרני המכיל מספר מוזיאונים, אקווריום והרבה אירועים עונתיים.

מגיעים ממערב (סאו פאולו): היכנסו לריו בכביש BR116, התמזגו עם כביש B101, המשיכו ב-Avenida Brasil. לאחר מכן סעו ב-Avenida Rodrigues Alves לפני שתפנו ל-Via Binário do Porto/R. ארלינדו רודריגס, המשיכו ב-Avenida Venezuela, פנו שמאלה ב-Praça Mauá, ואז שמאלה ב-נRodrigues Alves, ומסוף השייט נמצא מימינכם.

כשמגיעים מצפון (נמל התעופה הבינלאומי Galeão): קחו Estrada do Galeão, ואז Expressa Presidente João Goulart. השתמשו בנתיב השמאלי כדי לצאת לכיוון Centro/Copacabana. התמזגו עם Gasometer Viaduct. הישארו ימינה במזלג ועקוב אחר השילוט ל-Tijuca/Tn. Rebouças/Center/Maracanã. פנו פנייה קלה שמאלה אל Via Binário do Porto. אחרי המוזיאון לאמנות ריו, פנו שמאלה על Praça Mauá, שמאלה על Avenida Rodrigues Alves ומסוף השייט נמצא מימינכם.

התחנה המרכזית של ברזיל (Central do Brasil) ממוקמת כשלושה קילומטרים ממסוף השייט. יש תחנת מוניות מחוץ לתחנה, והיא נמצאת במרחק של כ-10 דקות נסיעה ל-Pier Mauá. באוטובוס, הנסיעה אורכת כ-15-20 דקות. כדי לתפוס את האוטובוס, ללכת ל-10 Avenida Presidente Vargas, לקחת את האוטובוס 7721D ל-53 Rua Sacadura Cabral, משם זה כארבע דקות הליכה ל-Pier Mauá.

מנמל התעופה Galeão-Antonio Carlos Jobim International Airport (GIG), מסוף השייט נמצא במרחק של כ-15 קילומטרים, אך כדאי להשאיר הרבה זמן לנסיעה, מכיוון שהתנועה עלולה לגרום לעיכובים. מוניות זמינות משדה התעופה והנסיעה אורכת כ-50 דקות, תלוי בתנועה. כדי להגיע לנמל השייט באוטובוס, קחו את אוטובוס שדה התעופה מספר 2018 לאונידה ונצואלה, משם יש רק הליכה קצרה לנמל. הנסיעה באוטובוס אורכת כשעה ו-15 דקות.

מנמל התעופה Santos Dumont Airport (SDU): למרות שהנמל נמצא במרחק של כחמישה קילומטרים משדה התעופה הזה, הקפידו להשאיר זמן מתאים לנסיעה, במקרה של עומס תנועה כבד. הנסיעה במונית אורכת כ-15 דקות. אם משתמשים בתחבורה ציבורית, הנסיעה אורכת כ-20 דקות במטרו L1 (קו כחול) ל-Parada dos Museus, שנמצאת כמעט ישירות מול פייר מאווה.

ריו דה ז'נרו שוכנת בתוך אקלים טרופי, עם טמפרטורות חמות כל השנה ובעיקר ימי שמש. מכיוון שברזיל נמצאת בחצי הכדור הדרומי, הקיץ נופל בין דצמבר למרץ בעוד החורף נמשך מיוני עד אוגוסט.

בין דצמבר למרץ, ריו חם ויכול להיות לח (הטמפרטורות יכולות להגיע ל-38 מעלות צלזיוס), עם סיכוי להתפרצויות גשם מהירות. בחורף, הטמפרטורות יכולות לנוע בין ממוצע של 15 מעלות צלזיוס ל-25 מעלות צלזיוס. טמפרטורות האביב (ספטמבר עד נובמבר) נעות בין כ-20 מעלות צלזיוס ל-28 מעלות צלזיוס, בעוד הטמפרטורות בסתיו (מרץ עד מאי) נעות סביב 20 מעלות צלזיוס עד 30 מעלות צלזיוס.

ריו ידועה בכל העולם בזכות החופים שלה, במיוחד השניים החובקים את הפינה הדרומית של העיר. חוף קופקבנה המפורסם הוא הפופולרי ביותר בקרב מקומיים ותיירים כאחד. לספוג את השמש, לצפות במשחקים על קו המים, לקנות משקאות וחטיפים ממוכרים וקיוסקים לצד החוף, ולטייל בטיילת רחבת הידיים, Calçadão.

חוף איפנמה האופנתי הוא קצת יותר רגוע ויוקרתי יותר. הקטעים החוליים של איפנמה מחולקים ל’פוסטים’ שונים שכל אחד מהם מושך קהל אחר. הגיעו מוקדם בסופי שבוע אם תרצו להבטיח מקום שיזוף. בנוסף, יש את חוף טיג'וקה המדהים, הממוקם דרומית-מערבית למרכז ריו, אבל שווה את הנסיעה כדי להפיק את המרב מהאווירה הסואנת והיוקרתית שלו ומהגלים הנהדרים לגלישה.

קבלו את האדמה ואת הנופים המדהימים בשניים מהמראות האיקוניים ביותר של ריו. בפארק הלאומי טיג'וקה, הר קורקובדו בראשו פסל ישו הגואל האייקוני, שאליו ניתן להגיע בנסיעה מרהיבה ברכבת. צפונית לחוף קופקבנה, Pão de Açúcar (הר הסוכר) נגיש באמצעות רכבל פנורמי – השקיעות מ-Sugarloaf מרהיבות.

לכו למרכז העיר כדי לבקר בפלאים הארכיטקטוניים ובאתרי המפתח של ריו, כולל קתדרלת סאו סבסטיאו דמוית הפירמידה, מנזר סאו בנטו, התיאטרון העירוני המפואר בסגנון אירופאי ומוזיאון האמנה (מוזיאון המחר). שוטטו בשכונת סנטה תרזה האמנותית וחקרו את המסעדות והברים שבה, שם תוכלו לנסות מאכלים מסורתיים כגון feijoada (נזיד שעועית שחורה) ו-pão de queijo (לחמניות קטנות מלחם גבינה). לוו את הארוחה שלכם ב-caipirinha, עשוי עם cachaça, משקה קנה סוכר ברזילאי.