סיורי חוף ואטרקציות במיאמי

יש סיבה מדוע מיאמי, פלורידה, נקראת העיר הקסומה, והסיורים במיאמי מאפשרים לכם לחוות ממקור ראשון את הפלא והיראה המתלווים למטרופולין הטרופי הזה.

סיורי החוף של MSC מבטיחים שהחופשה שלכם למיאמי לא תהיה שלמה מבלי לטעום מהטעמים האותנטיים של העיר. תיהנו ממטבחים מסורתיים ממדינות ברחבי האיים הקריביים בהוואנה הקטנה, השכונה ההיסטורית של מיאמי המשמשת כמרכז תרבותי לקהילה הקובנית-אמריקאית של העיר. תדלקו את הרפתקאות החופשה שלכם במיאמי עם קורטדיטו, משקה קובני מסורתי המכיל אספרסו ממותק וחלב מלא מאודה שמשתלב היטב עם פסטליטו דה גואיבא אי קסו, בצק עלים מתקלף במילוי גויאבה מתוקה וגבינה.

תוכלו להנות מארוחה דשנה של מופונגו, מנה פורטו-ריקנית מסורתית.

מחפשים להשלים את החופשות שלכם במיאמי עם קצת כיף תחת השמש? מיאמי ביץ' מתגאה ביותר מתשעה קילומטרים של חופים חוליים רחבים ואוקיינוס ​​חמים ורגוע – מושלם להרפיה. חובבי אדריכלות והיסטוריים יתפעלו מהפאר הפסטלי של אושן דרייב של מיאמי ביץ', שבו כתמי ורוד, כתום וצהוב חוברים להיסטוריה של מיאמי בחזית הארכיטקטורה הארט דקו.

הטיולים שלנו במיאמי מאפשרים לכם לחוות את היופי והתרבות שזיכו את העיר במוניטין הקסום שלה.

סיורי חוף במיאמי

עם אינסוף דברים לראות במיאמי, זה יכול להיות מאתגר להחליט מאיפה להתחיל. בין אם זה טבע, היסטוריה אדריכלית או קניות, טיולי מיאמי שלנו יעזרו לכם לחשוף את פניני העיר הקסומה.

חלק מהאטרקציות שאי אפשר לפספס במיאמי כוללות טיולים אל פלורידה אוורגליידס, ביתו של הפנתר פלורידה בסכנת הכחדה, או ביקורים בקניון דולפין הידידותי לכיס. סיורים במיאמי כוללים גם טיולים במורד אושן דרייב, המרכז של מיאמי ביץ' לארכיטקטורה בת מאה, צבעונית בארט דקו.

צפו בהיסטוריה הארכיטקטונית של מיאמי בסגנון ארט דקו באושן דרייב

אתם תועברו דרך ימי ההיסטוריה האדריכלית האמריקאית בטיול בסגנון ארט דקו למיאמי ביץ'. כשתחלפו על פני הבתים והעסקים שלאורך אושן דרייב, תזהו מאפיינים כמו חלונות אשנב, מזרקות גיאומטריות ועבודות צבע פסטל.

נוסדה בשנת 1976, ליגת שימור העיצוב של מיאמי פועלת כדי להבטיח שאדריכלות ארט דקו תישאר שם נרדף למיאמי ביץ'. המשיכו לחקור את מיאמי ביץ' עם טיול לאורך לינקולן רואד, שמונה רחובות של חנויות קמעונאיות, מסעדות ובתי קפה באוויר הפתוח, יוקרתיים וחלקם ידידותיים לתקציב.

קניות עושים כמו שצריך בקניון דולפין

קונים מכל העולם נוהרים אל קניון דולפין בפאתי מיאמי עבור מותגי מעצבים במחירים נוחים יותר. מאכלס למעלה מ-240 חנויות מלאות בבגדים, נעליים, אביזרים, מזוודות, אלקטרוניקה ומוצרי בריאות ויופי, בקניון דולפין יש מזכרות לכל מי שברשימה שלכם.

קחו טעימה ממתחם אוכל עם 30 אפשרויות, 19 מסעדות בשירות מלא והיצע עונתי, החל מבתים רדופים באוקטובר ועד לחגיגות שלג מלאכותי בדצמבר, וקניון דולפין מוכיח שזה לא מרכז הקניות הממוצע שלכם.

ראו את פלורידה הפרועה – תנינים והכל – באוורגלד

ברחו מהנוף העירוני ההומה של מיאמי למען שלום האוורגליידס, מערכת אקולוגית סובטרופית בשטח של מיליון וחצי דונם של ביצות עשב נסורת ומנגרובים שלא דומה לשום מקום אחר בעולם.

בסיור אוורגליידס, תוכלו לראות תנינים אמריקאים משתזפים בעצלתיים על חופי בית הגידול היחיד בארצות הברית בו מתערבבים שני המינים העתיקים. שייט בסירת אוויר דרך האוורגליידס מציעה גם הזדמנות לזהות את זנב הים המערב הודי בסכנת הכחדה, ענק עדין עם טעם לעשב ים.

הזמינו את ההפלגה שלכם למיאמי

עם טבע ציורי ואפשרויות אינסופיות לקניות ולסעודה, קל למצוא את עצמכם מתלהבים מכל ההצעות של מיאמי. הזמינו שייט למיאמי כדי לחוות את היראה של רובע הארט דקו, הפראיות של האוורגליידס ועסקאות השופינג של קניון דולפין.

למה שלא תמשיכו בהרפתקאות ברחבי האיים הקריביים והאנטילים? כשאתם מזמינים שייט במיאמי, תוכלו לגלות את איי בהאמה, ג'מייקה, מקסיקו וקוסטה ריקה – אותן תרבויות שמתלכדות כדי להפוך את מיאמי לכל כך ייחודית.

בקרו במיאמי עם מסלולי ההפלגות של MSC Cruises

למה לבחור טיולי חוף של MSC למיאמי

גלו את האוצרות שמעניקים לעיר הקסומה את כינויה עם הסיורים שלנו במיאמי. טיולי החוף של MSC נכנסים עמוק למרכז הגלובלי הזה של אמנות, תרבות וטבע, והופכים כל שייט לחופשה האידילית שחלמתם עליה.

נוחות
אנחנו דואגים לכל הפרטים
עד 20% הנחה לעומת המחירים על הסיפון
איכות וערך
טיולים מתוכננים בקפידה

שאלות נפוצות לגבי סיורי חוף במיאמי

ניתן לספק טיולי חוף של MSC במיאמי ב-5 שפות (אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית ואיטלקית) על בסיס זמינות המדריך. אנו נאשר את השפה הסופית במהלך ההפלגה שלכם.

בשל הפופולריות שלהם, ייתכן שחלק מהטיולים במיאמי לא תמיד יהיו זמינים. מסיבה זו, אנו ממליצים בחום להזמין את הסיור במיאמי מראש כדי להבטיח זמינות.

תוכנית הטיולים מספקת רק סקירה כללית של הסיורים שניתן לארגן במיאמי. תיאורי הסיור והמחירים הסופיים יאושרו על הסיפון. תוכניות ומסלולי טיולי החוף של MSC עשויים להשתנות עקב תנאים מקומיים או אירועים בלתי צפויים, אשר עשויים להשפיע על עיתוי הסיור.

כמו כן, התוכנית כפופה לשינויים בהתאם לתקנות המקומיות או הגבלות אחרות.

"סיור האוורגליידס" של MSC Cruises מזמין את האורחים לחוות את האיזור הסובטרופית הייחודי הזה, המשתרע על פני מיליון וחצי דונם. הבטיחו תמונות מעוררות קנאה של המנגרובים הקדומים וחיות הבר המקומיות על ידי חקר האזור בסירת אוויר.

לאחר מכן זרקו קצת תרבות לתערובת בטיול "Everglades and Best of Miami", של היום המלא, שמוסיף הזדמנות לחקור את פלאי התרבות של מיאמי. הטיול 'בתים ואתרים מפורסמים של מיאמי ביבשה ובים' חוקר אתרים מרכזיים בעיר הקסם(כולל ווינווד וסאות' ביץ') באמצעות אוטובוס , ואחריו סיור של 90 דקות על פני אחוזות מפורסמים, תוך התפעלות ממיאמי המרתקת.

כחלק מטיולי ה-Protectours של MSC Cruises שמטרתם לעזור להגן ולשמר את הסביבה, "סיור ההליכה בארט דקו באושן דרייב ולינקולן רואד" מזמין את האורחים לחקור את רובע הארט דקו של סאות' ביץ' ברגל. תיהנו מטיול מודרך נינוח שחולף על פני אושן דרייב (כדי להביט באחד האוספים הגדולים בעולם של בנייני ארט דקו שמורים), בטיילת מיאמי ביץ’ ודרך Linoln המתמקדת בקניות, שם בוטיקים יוקרתיים יושבים זה לצד זה עם חנויות מוזלות.

מהנוחות של אוטובוס מודרני, ספגו את הנוף ממדרגה ראשונה כשתחלפו על פני מיאמי ביץ', סעו ברובע הארט דקו היפהפה והשקיפו על כמה מהשכונות והרחובות המרתקים הרבים של העיר. אם הזמן יאפשר, תוכלו גם לעשות קניות ב-Bayside Marketplace, אזור אנרגטי המשלב טיפול קמעונאי עם מוזיקה חיה ומסעדות תוססות.