הפלגות ממיאמי

הפלגות במיאמי: עצי דקל, ים חם ותרבות תוססת

מיאמי נקראת לעתים קרובות העיר הקסומה בגלל התחושה הקסומה הזו שתבחינו בה כשתגיעו. כשהשמש עוטפת אתכם בחיבוק החם שלה, מיאמי מזמינה אתכם לבחור הרפתקה משלכם. איפה עוד מלבד בשייט במיאמי תוכלו למצוא את השילוב המנצח של העיר בין חופים טרופיים, שקיעות מדהימות, ארכיטקטורה היסטורית, חווית קניות מעולה, מגוון רב-תרבותי, חיות בר נדירות ואמנות עכשווית?

שייט במיאמי מציב אתכם באמצע האקשן. ברגע שתגיעו לעיר, פנו אל מיאמי ביץ’, שבו גווני פסטל והדגשי ארט דקו עומדים לאורך הבניינים ההיסטוריים של אושן דרייב.

ממערב, הרחובות עם קו הכוכבים של Calle Ocho (או Southerwest Eighth Street) בהוואנה הקטנה מהווים את המרכז הזה למטבח קובני אותנטי ובידור חי. קניון דולפין מציע מותגים גדולים עם הנחות גדולות, והוא גובל ב-Everglades, אז למה שלא תצאו לטיול בסירה לאחר מכן? תוכלו לצפות מקרוב בתנינים.

חוו את העיר הקסומה בהפלגה ממיאמי עם MSC Cruises.

הפלגות ממיאמי ב-2024

בהפלגה ממיאמי, תבקרו באזורים ששאר העולם מכנה גן עדן, בין אם אלו המים הכחולים-גבישים של הקריביים או החופים הסלעיים של הים התיכון ב-MSC Grand Voyages.

הפלגות ממיאמי מקיפות את האיים הקריביים והאנטילים יכולים לקחת אתכם אל החולות הלבנים של שמורת האושן קיי האקסקלוסיבית של MSC Cruises באיי בהאמה. אולי תעדיפו לצלול בקוזומל, מקסיקו. נסו לזהות עצלן שוכב על עץ דקל בפוארטו לימון, קוסטה ריקה. או לשחות עם דגיגונים ואפילו חזירים בנסאו, בירת איי בהאמה. מנמל השייט של מיאמי, תוכלו גם להפליג למקומות ממש מעבר לים הקריבי והאוקיינוס ​​האטלנטי, כמו קרטחנה בקולומביה וקולון בפנמה.

הפלגות ממיאמי ב-2024-2025 מציעות הרפתקאות גדולות עוד יותר ב-MSC Grand Voyages שמבקרים בקווי חוף אירופיים מפורסמים, כולל עצירות בארכיפלג מדיירה של פורטוגל ובליסבון, אליקנטה וברצלונה בספרד, וצ'יוויטווקיה וגנואה באיטליה.

עולם חדש של שייט

גלו עולם שבו עיצוב אירופאי אלגנטי פוגש נוחות אמריקאית על סיפון MSC World America, מחלקת שייט חדשה לשייט בקריביים

MSC WORLD AMERICA
מפליגים החל מאפריל 2025

הפלגות למיאמי ב-2024

החיים הם חלום בהפלגה במיאמי כשתוכלו לחקור מוקדים רבים לאמנות עכשווית, תרבות, קניות ומסעדות.

התבוננו באמנות ציורי קיר עכשווית של אמנים מקומיים, לאומיים ובינלאומיים ב-Wynwood Walls. קבלו שיעור בהיסטוריה האדריכלית של מיאמי ברובע הארט דקו במיאמי. קנו ותסעדו על הגדות הנוצצות של Biscayne Bay ב-Bayside Marketplace. שחו במים חמימים בכל מקום לאורך מיאמי ביץ': תשעה קילומטרים של אי חולי ומכוסה עצי דקל. אתגרו מישהו למשחק כדורעף חול בסאות' ביץ'. טיילו במורד לינקולן רואד, שמונה בלוקים של מותגי קמעונאות בינלאומיים ואפשרויות אוכל מגוונות כמו מסעדות על הגג, אולם אוכל ושוק איכרים בכל יום ראשון.

שייט למיאמי מאפשר לכם גם לחקור את האיים הקריביים והאנטילים התוססים. לברוח מחיי העיר על ידי ביקור באיי בהאמה, ג'מייקה, מקסיקו וקוסטה ריקה. שייט במיאמי יכול גם להוביל אתכם רחוק עוד יותר – התענגו על קווי החוף היפים של ספרד, פורטוגל ואיטליה עם MSC Grand Voyages.

סיורי חוף במיאמי: צללו עמוק כדי לגלות יותר

טיולי החוף במיאמי מאפשרים לכם לחקור את המיטב שיש לעיר הקסם להציע.

כשתבקרו במיאמי, תזכו לרכוב בין גלים גבוהים בסירת אוויר דרך האוורגליידס ולצלם תמונות של תנינים, צבים וציפורים.

שתו בתפאורה של צבעי הפסטל והפאר הארכיטקטוני של רובע הארט דקו של מיאמי ביץ'.סיורי מיאמי כוללים גם טיולי קניות לקניון דולפין, ביתם של למעלה מ-240 חנויות קמעונאיות, או Bayside Marketplace.

גלו את מיאמי עם סיורי החוף של MSC Cruises

איך להגיע לנמל השייט של מיאמי

האוניות של MSC Cruises עוגנות בפורט מיאמי, הממוקמת בין מרכז מיאמי וסאות' ביץ'. הכתובת היא: נמל מיאמי – טרמינל קרוז C, 1537 N, Cruise Blvd, Miami, FL 33132.

יש מספר מסופים בפורט מיאמי. המסוף המיועד שלכם יופיע בכרטיס שלכם.

במכונית, פורט מיאמי נמצא במרחק של 38 ק"מ מפורט לודרדייל, 71 ק"מ מ-ווסט פאלם ביץ' ו-388 ק"מ מאורלנדו. כדי להגיע לנמל, הזינו את הכתובת הבאה ל-GPS שלכם: 1015 N. America Way, Miami, Florida 33132.

אם נוסעים מצפון בכביש I-95 דרום, צאו ביציאה 3B אל Bayside. סעו דרומה ל-Northeast Fifth Street ופנו שמאלה. רחוב חמישי יוביל לגשר נמל מיאמי. המשיכו על הגשר ועקבו אחרי השילוט אל הטרמינל הייעודי שלכם.

אם אתם נוסעים מדרום, סעו ב-I-95 North וצאו ב-Northwest Second Street. המשיכו ישר לרחוב נורת'ווסט פיפט' ופנו ימינה. רחוב חמישי יוביל לגשר נמל מיאמי. המשיכו על הגשר ועקבו אחרי השילוט אל הטרמינל שלכם.

הדרך הקלה ביותר להגיע מתחנת הרכבת MiamiCentral לנמל השייט היא במונית. הנסיעה אורכת כ-10 דקות.

נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי (MIA) נמצא בערך תשעה מיילים מנמל השייט ובדרך כלל לוקח בין 15-20 דקות במונית.נמל התעופה הבינלאומי פורט לודרדייל-הוליווד (FLL) נמצא במרחק של 26 מייל (כ-35 דקות נסיעה ברכב).

מנמל התעופה סנטוס דומונט (SDU): למרות שהנמל נמצא במרחק של כחמישה קילומטרים משדה התעופה הזה, הקפידו להשאיר זמן מתאים לנסיעה, במקרה של עומס תנועה כבד. הנסיעה במונית אורכת כ-15 דקות. אם משתמשים בתחבורה ציבורית, הנסיעה אורכת כ-20 דקות במטרו L1 (קו כחול) ל-Parada dos Museus, שנמצאת כמעט ישירות מול Pier Mauá.

האקלים החם של מיאמי הופך אותה ליעד פופולרי לאורך כל השנה.הקיץ שטוף שמש וחם, עם ממוצע יומי של 28 מעלות צלזיוס ומקסימום של עד 32 מעלות צלזיוס. הטמפרטורות מתקררות מעט במהלך החורף, אך לעיתים רחוקות יורדות מתחת ל-20 מעלות צלזיוס, כלומר ביקורים בחוף עדיין אפשריים במהלך החודשים הקרירים יותר.

העונה הגשומה של מיאמי נמשכת בדרך כלל מסוף האביב ועד סוף יוני.

מיאמי והאזורים הסובבים אותה מתהדרים בכמה חופים יוצאי דופן באמת – כמה מהטובים בארצות הברית, למעשה. הודות לאקלים המתון לאורך כל השנה, כל יום יכול להיות יום חוף. החופים היפים ביותר נמצאים באי מיאמי ביץ'. סאות' ביץ' המפורסם בעולם מתהדר בחולות לבנים מדהימים עם מי טורקיז, ארכיטקטורה איקונית בארט דקו ומלונות יוקרתיים.

מצפון, Mid Beach ו North Beach רגועים יותר.בפארק נורת' ביץ' אושן סייד יש שבילי הליכה מוצלים כדי לספק הפסקה מקררת מהשמש. צפונה יותר, ל-Surfside Beach יש אווירה רטרו-עיירה קטנה שמושכת שחיינים ומשתזפים. מדרום, האי הנוצץ של קי ביסקיין הוא גן עדן טבעי, המציע יופי כפרי, חופים מוגנים וחיות בר בשפע.

בעוד מיאמי מפורסמת במלונות יוקרה ובוטיקים יוקרתיים, בעיר יש גם הרבה דברים בחינם לעשות ודרכים מוזלות לחקור אותה. בסאות' ביץ', רכבו על אופניים או טיילו בטיילת של חוף מיאמי, או צאו לסיור ארט דקו בהדרכה עצמית.

צפונית למרכז העיר, רובע בגדים לשעבר הפך למוזיאון חוצות תוסס, Wynwood Walls, שבו ניתן למצוא ציורי קיר צבעוניים ואמנות רחוב בכל פינה. רובע העיצוב של מיאמי מלא באוצרות לאוהבי עיצוב, כולל אדריכלות מתקדמת, גלריות מגניבות והמכון לאמנות עכשווית (בחינם). מזרחית למרכז העיר, הוואנה הקטנה היא מרכז של תרבות קובנית – טיילו ב-Calle Ocho ההיסטורי, קחו מאפה פסטליטו וקפה קורטדיטו וצפו במשחקי דומינו בפארק Máximo Gómez.