המתקנים הרפואיים שלנו על הסיפון עומדים או עולים על הסטנדרטים של מרכזים רפואיים של אוניות שייט שאומצו על ידי CLIA וכוללים יכולות אבחון וטיפול בסיסיות, אולם המרכזים הרפואיים של האונייה אינם נדרשים להיות ואינם מצוידים באותם סטנדרטים כמו בית חולים יבשתי. הם מאוישים על ידי רופאים ואחיות רשומים במשרה מלאה, כולל פרמדיקים בחלק מהאוניות. בנוסף לשעות המרפאה פעמיים ביום, צוות רפואי זמין 24 שעות ביממה במקרה חירום.

המרכזים הרפואיים שלנו נועדו לספק טיפול אקוטי במחלות ותאונות שעלולות להתרחש במהלך חופשות ולא לספק טיפול ארוך טווח בחולים עם מחלות כרוניות או כתחליף לטיפול רפואי רגיל. הצוות הרפואי על הסיפון אינו זמין לטיפול יומיומי אלא אם כן מאושפזים במרכז הרפואי של האונייה. אתם חייבים להיות מסוגלים לדאוג לעצמכם, כולל להתלבש, לאכול ולהשתתף בתרגילי הבטיחות של האונייה. אם אינכם יכול לטפל בעצמכם באופן עצמאי באזורים אלה, אנא עשו סידורים כדי להבטיח שתוכלו לעשות זאת.

אם האורחים יחלו או ייפצעו במהלך ההפלגה וצרכי ​​האבחון ו/או הטיפול עולים על היכולות של המרכז הרפואי על הסיפון, האורחים יועברו למתקנים רפואיים בחוף.

חיובים עבור שירותים רפואיים שניתנו על הסיפון מתווספים לחשבון האונייה שלכם, וחשבון מפורט יסופק להגשה לחברת הביטוח שלכם.

שימו לב שתוכניות ביטוח בריאות רבות אינן מכסות את עלות הטיפול הרפואי בים, במדינות זרות, או עבור פינוי אווירי, אלא אם כן זה תואם במיוחד. האורחים מוזמנים לקבל ביטוח רפואי נסיעות לפני הנסיעה כדי לקבל החזר עבור השירותים שניתנו.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים