הפלגות לברסט

התחילו לתכנן את ההפלגה שלכם והזמינו את סיורי החוף  שלכם לברסט

ברסט, עיר קוסמופוליטית ויעד של MSC בצפון אירופה, ממוקמת על מפרץ בצרפת, באזור היפה של בריטני. ה- פונט דה רקוברנס המתנשא, המוזיאון הימי הלאומי המרתק וגשר פונט דה לאירוי המרשים כולם תורמים לאופיה הייחודי של ברסט.

סיורי חוף של MSC Cruises מציעים שפע של דברים מרגשים לראות, כולל:

  • מורלה וטירת קרז'אן
  • גני מנזר דאולה
  • חוף האגדות מורלה המרתק מחכה לכם בטיול של MSC Cruises.

גלו את העיר העתיקה המקסימה עם הרחובות המרוצפים ובתי העץ, תוך כדי ספיגת האווירה ההיסטורית. טיילו לאורך נהר הדוסן, התפעלו מבית הדוכסית אן מהמאה ה-16, ובקרו בכנסייה הגותית של סן-מלן. לאחר מכן, עצרו ב-Saint-Vougay ו-Le Château de Kerjean כדי להתפעל מרהיטים ברטון קלאסיים ושלל ציורים משובחים.

העיירה הציורית דאולה, ליד ברסט, היא ביתו של מנזר לשעבר, מנזר דאולה הקסום. מקדש רומנסקי וגן יוצא דופן זה שומר על שפע של מאפיינים מעברו העתיק. בקרו במנזר בסיור חוף של MSC Cruises וטיילו במשתלה שם תגלו מאות זנים של צמחים אקזוטיים. למד על התכונות המועילות של צמחים שונים, לפני שאתם פוגשים את המזרקה ואת המנזר הרומי.

קו החוף הברטון המחוספס הוא ביתו של חוף אברס המפואר, הידוע גם בשם "חוף האגדות". סיור חוף של MSC Cruises יאפשר לכם לגלות את הנמל המקסים של פורטסטאל, שם תצפה בנופים מרהיבים של אברס וראק ובנואה. לאחר מכן, ב-Pointe Saint-Mathieu Promontory, התפעלו מהפנורמה מהמגדלור ומהריסות המנזר. זוהי התפאורה המושלמת לתמונות מדהימות, אז אל תשכחו להביא את המצלמה שלכם!

הפלגות מברסט והפלגות לברסט ב-2024