הפלגות לקוטקה

התחילו לתכנן את ההפלגה שלכם והזמינו את סיורי החוף שלכם בסביבת קוטקה

הנמל של קוטקה, יעד של MSC בצפון אירופה, שוכן על קו החוף של מפרץ פינלנד, בשפך נהר קימי. לעיר תרבותית זו יש המון מה להציע כולל פארקים, כנסיות, תצוגות פיסוליות ומוזיאונים. ממזרח ניצבת הבירה התוססת הלסינקי, מלאה במסעדות מסוגננות, ברים ופארקים. השתמש בקוטקה כבסיס למגוון מרתק של סיורים.

סיורי חוף של MSC Cruises מציעים שפע של דברים מרגשים לראות, כולל:

  • ארט נובו של הלסינקי
  • פורבו
  • גילוי ארכיפלג קוטקה בסירה

הלסינקי היא ביתם של שפע של מבני ארט נובו אטרקטיביים מהמאה ה-18 וה-19, לרבות תחנת הרכבת המרכזית, התיאטרון הלאומי והמוזיאון הלאומי של פינלנד.

סיור חוף של MSC Cruises יאפשר לכם להסתובב בעיר המרתקת הזו – זכתה בתואר "בירת העיצוב" בשנת 2012. גלו את כיכר הסנאט הניאו-קלאסית, קתדרלת אוספנסקי, הארמון הנשיאותי והתיאטרון השוודי. לבסוף, עצרו ליד בית הפרלמנט של הלסינקי – יצירת מופת אדריכלית מודרנית!

פורבו היא עיר עתיקה מימי הביניים על חופי נהר פורבוונג'וקי, שראשיתה במאה ה-14. בסיור חוף  של MSC Cruises, תטיילו בין בתי האחסון האדומים מעץ, לפני שתבקרו בקתדרלת פורבו מהמאה ה-15. העיר העתיקה היא אתר בעל רלוונטיות היסטורית ותרבותית, "נוף לאומי של פינלנד" מוכר. פעם נחל של משוררים וציירים, אסור לפספס את פורבו.

ארכיפלג קוטקה, הכולל יותר מ-400 איים, הוא אזור בעל יופי טבעי יוצא דופן. כאן, כפרי דייגים מקסימים מציגים בתים אדומים עמוקים, בעוד גנים ומחצרות סירות פזורים בקווי החוף. בטיול מרהיב של MSC Cruises, תצאו על סירת עץ לשייט נינוח על המים. ביקור בפורט סלבה ובפורט אליזבת, שם תטיילו לאורך קו החוף.

הפלגות מקוטקה והפלגות לקוטקה (הלסינקי) ב-2024