הפלגות לרואן 

התחילו לתכנן את ההפלגה שלכם והזמינו את סיורי החוף שלכם ברואן וסביבתה

רואן, העולה מהים הבלטי באי הציורי בורנהולם, היא אחת מעיירות הנמל האופייניות ביותר של דנמרק. ידועה בשמיים שטופי השמש להפליא שלה, אפשר לשוטט ברחובות המרוצפים בפנאי או לנסוע רחוק יותר כדי לגלות את שאר האי.

חופים סוחפים, תרבות אוכל ראוותנית ובתי חצי עץ תוססים הם רק חלק ממה שמוצע. רואן הוא יעד של MSC בצפון אירופה ואוצר לא מנוצל שמתבקש לגלות אותו.

בחרו סיור בלתי נשכח באמת מתוך רשימה של סיורי חוף של MSC Cruises, כולל:

  • מרכז העיר רון
  • האי בורנהולם
  • כפר סוונקה וברווהאוס

כפר סוונקה וברווהאוס למי שרוצה להישאר קרוב לנמל, במרכז המקסים של רואן יש הרבה. לשוטט ברחובות המרוצפים של גמלא סטן (העיר העתיקה ההיסטורית) וליהנות מבתי קפה תוססים ובתים צבעוניים.

כנסו פנימה או לאורך החוף כדי לחזות ביופי עוצר הנשימה של בורנהולם. כאן, נקודות ציון מרשימות פוגשות את פלאי הטבע – בעיקר חופים עם חול לבן ומים גבישיים.

גלו את Hammershus – חורבת הטירה הגדולה ביותר בצפון אירופה – הניצבת על מחשוף סלעי, או בקרו באוסף הכנסיות של האי שמתהדר באבני רונות עתיקות ובקירות עקומים.

בחזית התרבות הגסטרונומית של דנמרק, בורנהולם מגישה אוכל ושתייה מגוונים. ממעשנות כפריות ועד למסעדות בעלות כוכבי מישלן, יש אפשרות לסעודה לכולם.

בכפר הנשגב של סוונקה על שפת הים, קנו אומנות של קדרים, ציירים, מנפחי זכוכית ופסלים שבנו את ביתם בעיירה. לאחר מכן, הרוו את צימאונכם עם בירה בבית הבירה המקומי האייקוני.

ממוקם בעמדת מסחר ישנה, ​​תהיה לכם הזדמנות לפגוש את ברומאסטר שייקח אותך לסיור מודרך. נסו טעימה של בירות מבית המלאכה של האתר לפני שתהנו מטיול נופי חזרה לנמל.

הפלגות מרואן והפלגות לרואן ב-2024