הפלגות למאון

התחילו לתכנן את ההפלגה שלכם והזמינו את סיורי החוף שלכם במנורקה

מאון והאי מנורקה הם אחד המקומות היפים ביותר שתגלו במהלך ההפלגה שלכם ב-MSC לים התיכון.

עם חופים בתוליים וסצנות שנראות כאילו לקוחות מגלוית חג, מנורקה היא היעד המושלם להירגע וליהנות מהיופי הטבעי יוצא הדופן של האי, שהוכרז כשמורת ביוספרה על ידי אונסק"ו בשנת 1993. מעבר למים הטורקיז ולנופים עוצרי הנשימה, מנורקה הוא אי מתוחכם עם מורשת היסטוריה ייחודית המשקפת את התרבות הספרדית ואת ההשפעה הבריטית – האי היה נחלתם של בריטניה במשך יותר מ-70 שנה.

בחרו את הסיורים המועדפים עליכם מתוך רשימה של סיורי חוף בלתי נשכחים של MSC Cruises, כולל:

  • Ciutadella de Menorca
  • מונט טורו
  • אתר ארכיאולוגי טורלבה

עם סיור חוף של MSC תגלו את סיוטדלה דה מנורקה, הממוקמת בחוף המערבי של האי. ממרכז העיר, הנקרא Es Born, תוכלו ללכת דרך סיוטדלה ולגלות ארמונות, מבנים היסטוריים, רחובות צרים ואת הקתדרלה של סנטה מריה. כמו כן, הנמל הישן הוא מקום מקסים מאוד בו תוכלו להירגע ולטייל תוך התפעלות מיופיה של העיר.

ממוקם באמצע האי יש את ההר Monte Toro, הנקודה הגבוהה ביותר במנורקה ממנה תוכלו להתפעל מנופים מרהיבים של האי. באחד מסיורי החוף שלנו תוכלו להגיע לראשו ולבקר במקום קדוש מימי הביניים המוקדש לבתולה של מונטה טורו, אחד המקומות המיוחדים ביותר עבור המקומיים.

סיור חוף יכול להיות גם הזדמנות לגלות את האתר הארכיאולוגי טורראלבה, אחד מהיישובים הפרהיסטוריים הגדולים והמרהיבים ביותר באי. הכפר מורכב משני מגליתים, חדרים שונים ואזור עם טאולה (אנדרטת אבן פרהיסטורית שנמצאת בדרך כלל באיים הבלאריים), המבנה המדהים ביותר שלו.

מידע חשוב:
בנמל זה, האונייה עשויה לעגון מחוץ לחוף, מה שמחייב את האורחים להשתמש בסירת מנוע קטנה יותר כדי להגיע לחוף. לידיעתכם, ייתכן שהסירה לא תתאים לאנשים עם מוגבלויות, מוגבלות בניידות או בעיות שיווי משקל. הבטחת בטיחות האורחים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן חשוב שהאורחים יוכלו להשתמש בבטחה בסירה. לפרטים נוספים, עיינו בתנאים וההגבלות שלנו (סעיף 7).

הפלגות ממאון והפלגות למאון ב-2024