יש לך שובר לקרוז עתידי וקרדיט און בורד?
בדוק את כל המידע השימושי כדי לתכנן מחדש את השייט שלך
במידה והפלגתכם תבוטל על ידי MSC, תהיו זכאים ליהנות משובר זיכוי להפלגה עתידי או החזר כספי
שאלות נפוצות
לשאלות נפוצות הקשורות לבריאות ובטיחות, אנא לחץ כאן
בריאות ובטיחות לקוחותינו וצוות האונייה עומדים במרכז כל מה שאנו עושים. יחד עם מומחים בינלאומיים מובילים בתחום הרפואה ובריאות הציבור, פיתחנו את הקווים המנחים החדשים שלנו כדי להגן על הבריאות והבטיחות של האורחים שלנו, הצוות והקהילות המקומיות שאנו מבקרים בהם. גלה עוד על פרוטוקול הבריאות והבטיחות שלנו.
MSC Cruises שומרת על פרוטוקול בריאות ובטיחות משודרג בכדי לשמור על האורחים והצוות, וכדי להבטיח שתוכלו לתכנן איתנו את החופשה הבאה שלכם ולטייל בביטחון לפני, במהלך ואחרי ההפלגה. אנא קרא את כל ההנחיות המודגשות בנו פרוטוקול בריאות ובטיחות .
במידה והנך זכאי לשובר, תוכל לנצלו לכל ההפלגות הפתוחות למכירה ב-MSC Cruises Israel עד שנה ממועד השייט המקורי. בשובר שתקבל יהיה רשום את התאריך האחרון לניצול השובר ("תאריך תפוגה").
אם ההזמנה העתידית היא בעלות ערך גבוה יותר מזו המקורית, תצטרכו לשלם את ההפרש.
הערך המלא של השובר יחול על ההזמנה העתידית. MSC לא תספק מספר שוברים הקשורים להזמנה מקורית אחת.
למימוש השובר ישנן 2 אפשרויות:
– אם הזמנתם ישירות עם MSC דרך מוקד המכירות שלנו, אנא צרו קשר במספר 2019*.
– אם הזמנתם דרך סוכנות נסיעות, אנא צרו קשר ישירות עם סוכן הנסיעות שלכם. היו מוכנים לספק את מספר ההזמנה הראשוני שלכם, כמו גם את תאריך ההפלגה החדש שבחרתם.
לא, ניתן לממש את השובר רק עבור הפלגה אחת. במידה וההפלגה החדשה זולה יותר מההפלגה המקורית, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.
לא. שובר לשייט עתידי קשור לכל הזמנה ספציפית אשר ההפלגה המקורית בוטלה על ידי MSC. לא ניתן להעביר אותו לאדם אחר.
כן, ניתן לשלב את שווי השובר שלך עם המבצעים המוצעים. במידה והזמנתך החדשה זולה יותר מהזמנתך הקודמת, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.
במידה והזמנתך בוטלה וקיבלת שובר לשייט עתידי, MSC Cruises תנפיק שובר עבורך בשווי השווה לסכום שכבר שולם ל-MSC Cruises.
אם רכשתם חבילות מראש באופן עצמאי דרך ניהול הזמנתכם באתר והפלגתכם בוטלה, לא תחויבו על אותן חבילות.
אם ההזמנה שלך בוצעה דרך סוכנות נסיעות, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.
קרדיט לשימוש על האונייה הוא הטבה אשר MSC Cruises מעניקה כהטבה ללקוחותיה בשל סיבות שונות. ניתן להשתמש בו רק ברגע שמתחילים את ההפלגה החדשה, אך לא ניתן להשתמש בו לרכישת פריטים בתשלום מראש לפני ההפלגה החדשה.
במידה ולא השתמשתם בכל הקרדיט שהוענק לכם בתום ההפלגה החדשה, לא ינתן זיכוי על היתרה.
במידה והפלגתך בוטלה ולא קיבלת הודעה מ-MSC Cruises בנוגע להזמנתך, עליך ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלך או מרכז השירות והמכירה שלנו במספר 2019*.