14.1  סידורי ההפלגה או חבילת ההפלגה  נעשים חודשים רבים מראש על ידי החברה. לעתים תכופות, ייתכן שיהיה צורך לשנות אותם לפני תחילת חבילת ההפלגה או במהלכה; לפיכך, החברה שומרת לעצמה במפורש את הזכות לשנות את הסידורים עבור ההפלגה או חבילת ההפלגה, אם שינויים אלו יהיו נחוצים או מומלצים מסיבות תפעוליות, מסחריות או בטיחותיות.

14.2 במקרה של שינוי משמעותי של תנאי ההסכם הבסיסיים, החברה תודיע בכתב לנוסע או לסוכן הנסיעות, את פרטי השינוי, בהקדם האפשרי

1) היה והשינוי בהזמנה יתרחש לפני תחילת חבילת ההפלגה, יעמדו לרשות הנוסע האפשרויות הבאות:

 

  • קבלת השינוי או,

ב)  קבלת הצעת החברה לחבילת הפלגה חלופית בערך שווה או גבוה יותר מערך ההפלגה המקורית שהוזמנה. היה והאופציה החלופית שהוצעה על ידי החברה הנה בעלת ערך נמוך יותר, יוצע ללקוח החזר כספי בסכום ההפרש.

ג) בחירת והזמנת חבילת הפלגה זמינה חלופית בכפוף למחירה בפועל. היה ומחיר חבילת ההפלגה החדשה יקר יותר ממחיר חבילת ההפלגה המקורית, הנוסע ישלם את הפרש המחיר. היה ומחיר חבילת ההפלגה החדשה נמוך יותר הנוסע יקבל החזר על הפרש המחיר.

ד.)  ביטול ההפלגה וקבלת החזר מלא של כל הכספים ששולמו.

2) אם שינוי בהזמנה מבוצע במהלך ביצוע חבילת ההפלגה וחלק מהותי בשירותי הנסיעה אינו יכול להיות ממומש כהגדרתו בחוזה, החברה תציע הסדר חלופי הולם להמשך חבילת ההפלגה זאת בערך דומה או גבוה יותר וללא עלות נוספת. היה והחברה לא תצליח לספק חלופה גבוה או שווה בערכה כאמור, יקבל הנוסע החזר של הפרש המחיר בין ערך חבילת ההפלגה על פי החוזה ובין החבילה החליפית בערך הנמוך יותר.

 

14.3  על הנוסעים להודיע לסוכן החברה בישראל, במסגרת מגבלת הזמן  שצוינה בהודעה הרשמית, על את החלטתם בדבר האפשרות המועדפת עליהם מהאפשרויות המפורטות בסעיך 14.2. לעיל. אי מתן הודעה בתוך תקופה זו  על בחירת הלקוח מתוך האפשרויות הנ"ל , משמעותה קבלת השינוי המוצע על ידי החברה.

14.4 אם עקב כוח עליון ו\או נסיבות שהן מעבר לשליטת החברה לא ניתן יהיה להביא את הנוסע לנקודת היעד הסופי של חבילת ההפלגה, החברה תשא בעליות הלנה הכרחיות לתקופה שלא תעלה על 3 לילות לנוסע.

14.5 לחברה עומדת הזכות להקצות לנוסע תא אחר מזה שהוזמן על ידיו שיהיה בעל מאפיינים דומים לזה שהוזמן, היה והשינוי יהיה לקטגוריית תא נמוכה מאשר זו שהוזמנה, הנוסע יהיה זכאי להחזר הפרש המחיר הקיים באותה עת בין עלות החדר שהוזמן לחדר שהנוסע קיבל בפועל.

14.6  לא ישולם פיצוי בגין שינויים קלים (שינויים שאינם משמעותיים כאמור בסעיף 14.2) והחברה לא תהיה אחראית להוצאות כלשהן העלולות להיגרם לנוסעים, בגין שינוי או ביטול סידורים כלשהם שבוצעו לפני ההודעה בדבר  השינוי כאמור.