9.1  אנו מזכירים לנוסעים שחלק מהמזונות עלולים לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים עקב אי סבילות למרכיבים מסוימים. אם לנוסע יש אלרגיות ידועות כלשהן, או שהוא רגיש למזון כלשהו, הוא/היא נדרשים ליידע את החברה בעת ביצוע ההזמנה (על ידי מילוי כראוי של טופס צרכים מיוחדים ) ובהמשך לדווח לאחראי המזון והמשקאות (Maître d'hôtel) מייד לאחר העלייה לאונייה.

9.2  באחריות הנוסע לוודא שהוא/היא נמנע/ת באופן אקטיבי מכל מזון שהוא/היא אלרגי/ת אליו. החברה תנקוט בכל אמצעי זהירות סביר אם היא יודעה מראש ובכתב על כל מזון או מרכיב ספציפי שלנוסע/ת יש תגובה אלרגית אליו ותסייע לנוסע/ת להימנע ממזונות עם מרכיבים אלו ובתנאי שדווח מראש כאמור לעיל בסעיף 9.1;
בהיעדר מידע בנוגע לאמור לעיל, החברה, לא תהיה אחראית להכנת ארוחות מיוחדות לנוסע או כל ארוחה מוכנה אחרת הנצרכת על ידי הנוסע. במקרה של אלרגיות או רגישויות מרובות, גם אם החברה קיבלה את המידע, ייתכן שלא תוכל להקפיד על מהלך הכנת המזון, כך שרכיבים מסויימים לא יכללו בו או להימנע מסיכון ועל כן החברה או המוביל לא יישאו באחריות במקרה כזה.