04/04/2024

MSC CRUISES מציגה את תוכנית 'הברים הגדולים בעולם':מביאה את חוויות המיקסולוגיות הטובות ביותר לים.

  • MSC Cruises משפרת עוד יותר את היצע המזון והמשקאות שלה עם קונספט חדש של "הברים הגדולים בעולם"
  • שני ברים בעלי שם עולמי פתחו "פופ-אפים" על סיפון אוניות נבחרות של MSC Cruises כולל ברים עטורי פרסים מברצלונה, Paradiso ו-Sips
ז'נבה, שוויץ, 4 באפריל 2024 – MSC Cruises הודיעה היום על היצע המזון והמשקאות ברמה העולמית שלה שמגיע לשיאים חדשים עם תוכנית המשקאות החדשה שלה: 'הברים הגדולים בעולם'. הקונספט החדש והחדשני הזה מביא כמה מהברים מהחוף המוערכים ביותר לאוניות MSC  Cruises ומציע לאורחים חוויה ייחודית וסוחפת באמת כמו שלא היה מעולם בים.התוכנית החדשה מציגה את הברים המפורסמים בעולם כפופ-אפים על סיפון אוניות נבחרות של  MSC Cruises – כל אחת עבור תקופה של שישה חודשים, כדי להגיש משהו מיוחד במיוחד לאורחים.
מומחים מכל בר הכשירו באופן אישי ומקיף את צוותי הבר המיומנים על הסיפון, והעבירו את סודות שילובי הטעמים והטכניקות להכנת הקוקטיילים שהפכו אותם לכל כך מפורסמים.
התוכנית כוללת ברים עטורי פרסים Paradiso ו- Sips מברצלונה, ספרד, המאפשרים לאורחים את ההזדמנות להתענג על המיקסולוגיה המשובחת ביותר בים. 

ז'אק ואן סטדן, סגן נשיא מזון ומשקאות ב
-MSC Cruises אמר, "אנו שמחים להביא את תפיסת 'הברים הגדולים בעולם' על סיפון האוניות שלנו כדי ליצור חוויות ברמה עולמית וחדשניות עבור האורחים שלנו. התוכנית החדשה מביאה את היצע המזון והמשקאות שלנו לגבהים חדשים, ומספקת חוויות בלתי נשכחות שטרם נראו בים. אנו שמחים שיש לנו על הסיפון ברים מרגשים כאלה, SIPS ו-Paradiso – שני ברים המדורגים כחלק מהטובים בעולם. לשני הברים האלה קשה להפליא להיכנס כרגע, אז אנחנו כל כך נרגשים שהאורחים שלנו יכולים לטעום מהאקשן".התוכנית, שהחלה ב-1 באפריל 2024, תהיה זמינה להפעלה של שישה חודשים עם הפופ אפ של  Paradiso על סיפון MSC World Europa ו- Sips על סיפון MSC Euribia .
מכיוון ש-MSC Cruises תמיד מחפשת להעלות את היצע המזון והמשקאות שלה עם רעיונות חדשניים כמו Helios Wine Bar ב-MSC Euribia חוויה דיגיטלית סוחפת עבור הדור הבא של חובבי יין ו The Gin Project ב-MSC World Europa חנות חובה לאוהבי ג'ין עם למעלה מ-70 ג'ינים ליצירה, ומבשלת ה Masters of the Sea ב-MSC World Europa שם מיוצרת בירה מיוחדת ממי ים מותפלים.

לכל החדשות >>>