09/04/2024

MSC CRUISES ומספנת CHANTIERS DE L'ATLANTIQUE מסמנות שני ציוני דרך חשובים עבור אוניות בסדרת WORLD CLASS

  • הבנייה מתחילה עם World Class 3 ושמה הרשמי של האוניה החדשה יהיה  MSC World Asia
  • MSC World America הורדה למים ונכנסת לשלב הסופי של בנייתה כהכנה לטקס מתן השם במיאמי ב-9 באפריל 2025

                                                              

ז'נבה, שוויץ 9 באפריל 2024 – MSC Cruises ומספנת Chantiers de l'Atlantique  ציינו היום, בתערוכת Seatrade Cruise Global שהתקיימה במיאמי, שתי אבני דרך חשובות בבניית האוניות העתידניות והמתוחכמות בסדרתWorld Class .

החלה העבודה על אוניית World 3, שאמורה להימסר בשנת 2026, עם טקס חיתוך הפלדה וכמיטב המסורת, MSC Cruises חשפה את שמה של האונייה החדשה, שתיקרא – MSC World Asia. שם זה ניתן לאור הפורמט שנקבע לאוניות בסדרת World Class שעושות מחווה ליבשות השונות, המסמלות את האופי הגלובלי של  MSC Cruiseובעוד שאנחנו עדיין לא חושפים היכן תפליג האונייה, MSC World Asia תציג נגיעות עיצוב ייחודיות, חוויות ומאפיינים בהשראת היבשת המדהימה הזו.

בינתיים, אוניית האחות MSC World America הושלמה כאבן דרך חשובה נוספת עם ההורדה למים, שנערכה ביום ראשון,ב7.4 במספנה ב – Saint-Nazaire, צרפת. אוניית הדגל האולטרה-מודרנית נכנסת לשלב הבנייה האחרון שלה כהכנה לטקס מתן השם ב-9 באפריל 2025 בטרמינל ההפלגות החדש של MSC Cruises בנמל מיאמי, עם הפלגה חגיגית לשמורה הימית Ocean Cay MSC. האי הפרטי באיי הבהאמה, הוא בית לתוכניתSuper Coral  של קרן MSC Cruises וסומן כ-'נקודת תקווה' על ידי ארגון 'Mission Blue', שהינו ארגון ללא מטרות רווח שהוקם על ידי האוקיינוגרפית הנודעת ד"ר סילביה ארל כהוקרה על מאמצי השימור באי.

פיארפרנצ'סקו ואגו (Pierfrancesco Vago) יו"ר הנהלת MSC Cruises אמר "MSC World America היא דוגמה נוספת לשותפות המקצועית המדהימה בינינו לבין Chantiers de l'Atlantique איתם תכננו חמישה אבות טיפוס מובהקים וחדשניים – האחרונה היא פלטפורמת World Class פורצת הדרך. עם כל אונייה ואונייה אנו שואפים לשפר לא רק את הטכנולוגיה הסביבתית אלא גם פיצ'רים חדשים שיעשירו את החוויה עבור האורחים שכן אנו מעצבים עבור חווית החופשה העתידית. MSC World Asia ממשיכה במסורת זו ועם אבן דרך חשובה זו של חיתוך הפלדה, אנו שמחים לאשר שהיא תציע פיצ'רים חדשים ומתקדמים בכל הנוגע לטכנולוגיות אירוח על הסיפון ולחוויות האורחים".

לורן קסטינג (Laurent Castaing), מנכ"ל, Chantiers de l'Atlantique הגיב: "אנו גאים מאוד להתחיל בבנייה של MSC World Asia. האונייה השלישית בסדרת World Class תכלול טכנולוגיות מתקדמות, מה שהופך אותה לאחת האוניות הנקיות והחסכוניות ביותר באנרגיה בעולם. היא מגלמת את השותפות והמחויבות ארוכת השנים של MS Cruises ו-Chantiers de l'Atlantique כלפי הסביבה".

 MSC World America מבטיחה עולם חדש של הפלגות עם שורה של פיצ'רים חדשים, מעשירים וסוחפים שתוכננו במיוחד עבור כל קהל הלקוחות בצפון אמריקה, החל מזוגות צעירים ועד למשפחות רב-דוריות. האונייה תספק את הנוחות ומגוון החוויות לאורחיה, והכל תוך שהיא מציעה עיצוב אירופאי אלגנטי ואיכותי של MSC Cruises.

האוניות בסדרת WORLD CLASS נבדלות בצללית המושכת שלהן ובחרטום העולה אנכית מקו המים עם ירכתיים מסוגננים אשר נפתחים לטיילת חיצונית מרשימה. אוניות אלו הן מטרופולין עירוני אולטרה-מודרני בים המציעות מגוון חוויות שונות – 22 סיפונים, עם יותר מ-2,600 תאים וסוויטות, יותר מ-40,000 מ"ר של שטח ציבורי כולל מועדון יאכט קלאב הגדול ביותר של MSC Cruises עד כה. הקונספט האקסקלוסיבי של "ספינה בתוך ספינה" מציע רמות נוחות שאין שניה לה, עם שטח ציבורי נדיב הכולל טרקלין פרטי ומסעדה, סוויטות מסוגננות ואזורים חיצוניים משמעותיים עם מרפסת שיזוף המשתרעת על פני שני סיפונים עם נוף פנורמי של האוקיינוס.

MSC World Europa וMSC World America מספקות את אחת מטביעות הרגל הפחמנית הנמוכות ביותר בתעשיית השייט כיום, לפי מדד תכנון ליעילות אנרגטית (EEDI) של הארגון הימי הבינלאומי ולאוניית MSC World Asia אף תהיה טביעת רגל פחמנית מופחתת עוד יותר.

MSC World Asia תהיה אוניית ה-LNG (הנעה בגז טבעי) הרביעית שתצטרף לצי MSC Cruises ותהליך זה נראה כמסלול קריטי להפחתת פליטות הפחמן. LNG מאובנים מציע הפחתת פליטת גזי חממה מיידית בהשוואה לדלקים ימיים קונבנציונליים ומסלול ישיר לירידה בתחליפים מתחדשים כמו ביו וסינטטי LNG, שאוניות ה-LNG של MSC Cruises מוכנות להשתמש היום כאשר דלקים הופכים לזמינים בקנה מידה מסחרי.

מנועי בעירה פנימית כפולה מהדור החדש יסייעו להפחית פליטות פחמן והחלקת מתאן ב-30% לעומת הטכנולוגיה הנוכחית. MSC Cruises היא חלק מפרויקט GREEN RAY במימון האיחוד האירופי, הפועל למזעור החלקת מתאן על ידי פיתוח טכנולוגיות חדשות שניתן להתקין על אוניות קיימות וחדשות. בדיקות ראשוניות של קונספט הבעירה החדש הראו תוצאות מעודדות. הטכנולוגיות ייבחנו ויוצגו לשימוש על אוניות חדשות, כמו גם יותאמו לאוניות קיימות.

MSC World America ו – MSC World Asia, כמו כל האוניות החדשות של MSC Cruises יצויידו בקישוריות לחשמל חוף כסטנדרט ובמידת האפשר בחוף, דבר המפחית את פליטות הפחמן בכך שהוא מאפשר לכבות את מנועי האוניה בנמל. שימוש בטכנולוגיה חכמה בכל האוניה תבטיח שהאורחים יוכלו לטייל בנוחות תוך שמירה על צריכת אנרגיה ומים נמוכה. תוכנית מיחזור מובנית חזקה ממזערת את הפסולת, ואפילו המדחפים נועדו להפחית רעש ולהימנע מהפרעה לחיים ימיים.

אודות CHANTIERS DE L’ATLANTIQUE

הודות למומחיות של צוותיה ורשת קבלני המשנה שלה, בשילוב עם טכנולוגיה תעשייתית מובילה, Chantiers de l'Atlantique היא מובילה מרכזית בתכנון, אינטגרציה, בדיקות ואספקה ​​מדויקת של ספינות שייט, כלי שיט, תחנות משנה חשמליות לרוח ימית, חוות ושירותי צי. החברה היא חלוצה באתגרי העתיד. באמצעות מחקר ופיתוח, Chantiers de l'Atlantique מציעה לאוניות את הביצועים הסביבתיים הגבוהים ביותר, כמו גם ציוד עבור חוות רוח ימיות, מה שהופך אותה לשחקנית מרכזי במעבר אנרגיה עולמי.

 

 

לכל החדשות >>>