03/04/2024

 MSC CRUISES מציגה שבעה אזורים נפרדים לאונייה פורצת דרך החדשה ביותר של MSC WORLD AMERICA החדשה לשנת 2025

  • מאזור משפחתי ייעודי או אזור מנוחה שליו ועד לטיילת תוססת עם בילויים, חנויות וברים – עולם של אפשרויות מחכה לאורחים
  • אוניית הדגל החדשה של MSC Cruises תפליג מנמל הבית במיאמי, פלורידה, ארה"ב מאפריל 2025, עם הפלגות שכבר זמינות להזמנה
ז'נבה, שוויץ – 3.4,
MSC Cruises חשפה היום שאוניית הדגל החדשה והאולטרה-מודרנית שלהMSC World America, תכלול שבעה מחוזות נפרדים שכל אחד מהם ירכז מגוון חוויות מותאמות אישית. עם שילוב של ברים, מסעדות, מתקני בילוי ופנאי, כל רובע יענה על הצרכים, מצבי הרוח והרצונות של המטיילים לאורך כל שהותם על הסיפון.האונייה תציג עולם חדש של הפלגות אל חופי אמריקה כאשר היא תיכנס לשירות באפריל 2025. כל אחד משבעת המחוזות מתהדר באווירה, מתקנים וחוויות משלו, שתוכננו במומחיות להעצים את החוויה על הסיפון, ומאפשרים לכל אורח ואורח ליצור חופשה מיוחדת במינה שהיא ייחודית שלו, וממקסמת את זמנו על הסיפון.במהלך עונת הפתיחה של MSC World America, היא תפליג ממיאמי עם מסלולי טיול של 7 לילות לכמה מהיעדים המבוקשים ביותר במזרח ובמערב הקאריביים, עם עצירות ב-Ocean Cay MSC Marine Reserve – גן העדן הפרטי הייחודי של MSC Cruises באיי הבהאמה.הכירו את שבעת המחוזות של MSC World America :MSC YACHT CLUBלאלו שמבינים, גלו חווית שייט שאין שני לה במועדון היאכטות MSC. חוויית האונייה-בתוך-אונייה של MSC Cruises נפתחת לאורחים השוהים במתחם פרטי עם גישה במפתח בלבד.על הסיפון היוקרתי של האונייה, חלק זה מהווה את הרובע השביעי של MSC World America, ומציע עולם של פרטיות, בלעדיות ויוקרה באווירה נינוחה ואלגנטית. לקוחות המעדיפים חוויה פרטית ייהנו מהשירות המותאם אישית במועדון יאכטות MSC עם שירות עוזר אישי 24/7, עדיפות בצ'ק אין, פינות טרקלין ואוכל אקסקלוסיביות ועוד. אורחי MSC Yacht Club יתפנקו בחוויית MSC Yacht Club הייחודית שבה הם יכולים ליהנות מאיזור מבודד ובלעדי משאר האונייה, תוך שהם עדיין נהנים מכל השירותים האחרים שיש ל-MSC World America להציע.

FAMILY AVENTURA

ממוקמת בראש האונייה, משפחות יכולות ליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים ולצלול אל מחוז הכיף הייעודי שלהם ב-Family Aventura.
בלב המתחם נמצא The Harbour, פארק חיצוני חדש ומהפכני שבו משפחות יכולות להתכנס כדי לעסוק בפעילויות, להתפנק עם אוכל טעים ולספוג את השמש. הנמל מציע מסלול חבלים גבוה ומלהיב ואטרקציה חדישה שטרם נראתה בים, שתיחשף בקרוב, יחד עם אזור מגורים משפחתי ומגרש משחקים שעוצב על פי המגדלור האייקוני באי אושן קיי.

Family Aventura הוא גם ביתו של דורמילנד, אזור הילדים עתיר האקשן עם מתקנים מדהימים שפותחו עבור כל טווח גילאים, מתינוקות ועד בני נוער. לא מספיק? תוסיפו לזה מכוניות מתנגשות, משטח החלקה ברולר, מגלשות מים מרגשות ומגלשות חוף, זה רשמית המקום המושלם לבלות בו ימים ביחד כמשפחה שלמה – לא משנה הגיל, כולם יגלו מחדש את הילד שבהם.

AQUA DECK

הירגעו ב -Aqua Deck, היעד האולטימטיבי לחיבור למים, ובית לשתי הבריכות המרהיבות העיקריות של האונייה. הסיפון משנה מצב רוח בהתאם לשעה ביום.
ממקום בריאותי ואווירה שלווה בבוקר ועד בידור אופטימי לאורך אחר הצהריים ומסיבות אנרגיה בלילה, הרובע ישמש נווה מדבר תוסס של עונג מימי לכל סוגי האורחים.

אזור זן

התפנקו בשלווה של אזור הזן למבוגרים בלבד – למעלה בירכתי האונייה שוכן נווה מדבר אקסקלוסיבי המעוצב כגן עדן של רגיעה והתחדשות, המציע את המרחב האידיאלי לשיזוף, להתרווח על שפת המים ולהתרשם מנוף עוצר נשימה של האוקיינוס.
להירגע תחת השמש או הכוכבים ליד שתי הבריכות האקסקלוסיביות וללגום קוקטייל מרענן, תוך כדי מנוחה בשעות אחר הצהריים עד הערב. מוזיקה קלה מרגיעה במקום בו שלווה פוגשת תחכום, מה שהופך אותו למקום המושלם עבור האורחים להבריא את הנפש, גוף ונשמה.

גלריה

התענגו על מראה מלבב בלב המרכזי של האונייה בגלריה. הרובע השוקק הזה פועם כשהאורחים מנווטים בים של אפשרויות ברובע שמשתנה במצב הרוח בכל ביקור.
עונה על כל רצון עם אפשרויות לארוחה, קניות אקסקלוסיביות, משחקים ועוד. תתחילו את היום באחד מהברים, הטרקלינים ובתי הקפה של האזור: מוזיקה חיה בבר Dolce Vita, קפה אחר הצהריים ופינוקים מתוקים ב-Jean Philippe Chocolat & Café  ונשנושים עד מאוחר בלילה ב-Luna Park Pizza & Burger.

קנו באחד מהבוטיקים הרבים, ואז עברו לאצטדיון MSC Luna Park Arena, מקום בידור היי-טקי אשר המארח מסיבות נושא ומופעי משחקים.
הגלריה היא עולם משלה, בואו והידבקו באנרגיה שלה.

המרפסות

תשע מסעדות וברים, ארבע חנויות ומועדון קומדיה המשמש גם כבר הפסנתרים לדו-קרב וקריוקי בשעות הלילה המאוחרות מרכיבים את האזור המיוחד הזה.
אווירה שובת לב עם אוכל ייחודי, בידור מתוחכם והצעות לקניות מפתות באזור ייחודי בין חללים פנימיים וחיצוניים.

המקום מציע מגוון של בידור, החל ממערכות די ג'יי מרהיבות ועד קומדיה קורעת מצחוק, האורחים יכולים להתחיל את יומם עם שייק בבר המיצים, לעיין בשעונים ותכשיטים בחלונות ראווה נוצצים ולסיים את הערב שלהם בארוחת ערב טעימה באחת מחמש המסעדות המיוחדות הממוקמות כאן, המגישות מנות מעולות מכל העולם.

טיילת

היכונו לטיילת התוססת, החצי מקורה.
הרגישו את האווירה מהמרחב התוסס והדינמי הזה – מגרש משחקים יום ולילה, שבו תמיד קורה משהו. החל מקפה של בוקר בבר הקפה האותנטי Emporium עם מבחר הפולים הטובים ביותר מרחבי העולם, פעילויות ערב תוססות, משקאות טעימים וארוחות ערב מפוארות ועד צלילי האוקיינוס ​​ונופי מים קסומים, הטיילת  מציעה משהו מיוחד באמת לכולם.

לכל החדשות >>>