18/03/2024

 MSC CRUISES יארחו טקס הכרזת שם ושייט חגיגי עבור MSC WORLD AMERICA במיאמי בטרמינל ההפלגות החדש 

  • אורחים שישתתפו בטקס הכרזת השם ובהפלגות הפתיחה החגיגיות יהיו בין הראשונים לחוות עולם חדש של הפלגה על סיפון MSC World America – ספינת הדגל החדשה ביותר של מיאמי – ב-9 באפריל 2025
  • הטקס יתקיים בטרמינל ההפלגות החדש של MSC Cruises, תוך שימת דגש על מחויבות החברה לשוק צפון אמריקה
  • הפלגה חגיגית בשמורת Ocean Cay MSC ימית

ז'נבה, שוויץ – 18 במרץ 2024 – MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, הודיעה היום כי היא תארח את טקס מתן השם לספינת הדגל החדשה שלה – MSC World America – בערב ה-9 באפריל 2025 בטרמינל החדש של החברה בנמל מיאמי . הטקס יחלוק כבוד להשקעה של MSC Cruises במיאמי ואת מחויבותה לשוק צפון אמריקה, עם בקבוק שמפניה ותכנון אירועים מרגשים על האוניה המדגישים את כל מה שיש לאונייה האולטרה-מודרנית החדשה ביותר של מיאמי להציע.

אורחים שישתתפו בטקס מתן השם יהיו בין הראשונים לגלות עולם חדש של שייט כאשר הם יוצאים להפלגה חגיגית שתציג את MSC World America מתקשרת לאי הפרטי של חברת השייט – Ocean Cay MSC Marine Reserve.  המסלול של השיט החגיגי ימשיך ללינת לילה באושן קיי הכוללת את מופע המגדלור המיוחד של האי ומסיבת חוף. האורחים ימשיכו ליהנות מאושן קיי למחרת בבוקר, ולאחר מכן יבלו את אחר הצהריים בים כדי לחוות את כל הפעילויות והשירותים הייחודיים והמרגשים על האונייה.

MSC World America  המדהימה תהיה האונייה הראשונה של MSC Cruises בשוק האמריקאי שתופעל על ידי LNG.
MSC World America היא השנייה מבין הספינות פורצות הדרך של הקו העולמי, והיא תוכננה במיוחד עם האורח הצפון אמריקאי בראש, וכוללת מסעדות, ברים וחוויות ייחודיים המשלבים בצורה חלקה עיצוב אירופאי עם נוחות אמריקאית. עם חדרים המשתרעים על פני 22 סיפונים, ברוחב של יותר מ-47 מטרים וכוללים 2,614 חדרים, MSC World America תהווה את מרכז קו הרקיע של מיאמי כאשר תוכרז ב-2025.

  רובן א. רודריגז, נשיא MSC Cruises ארה"ב, אמר: "אין עיר טובה יותר לקבל את פני MSC World America מבירת ההפלגות של העולם. אנו מצפים לראות אותה מפליגה דרך נמל ההפלגות המתקדם שלנו. ככל שאנו מתבססים על ההיצע שלנו בשוק בצפון אמריקה ועוזרים למשוך יותר אורחים בינלאומיים לאיים הקריביים, אנו נרגשים להביא את האונייה החדשה והמדהימה ביותר שלנו עד כה למיאמי. אנו מחכים בקוצר רוח לאפריל 2025, שבו נוכל לקבל אורחים על הסיפון כדי שיחוו את עולם הבחירה שיש לאוניית הדגל החדשה שלנו להציע."

ההשקה של MSC World America בנמל מיאמי החדש, יחד עם  המטה של MSC Cruises ב-100 מיליון דולר בארה"ב במרכז מיאמי, מדגישים את המסירות הבלתי מעורערת של החברה לעיר. נמל מיאמי מוכן לחולל מהפכה בחוויית ההפלגה של עד 36,000 נוסעים בכל יום. הטרמינל יתמוך בהמשך הצמיחה של MSC Cruises בדרום פלורידה.

לאחר טקס מתן השם, MSC World America תצא להפלגה לעונת הפתיחה שלה ב-12 באפריל 2025. היא תפליג מסלולי טיול מתחלפים של 7 לילות במזרח ובמערב הקריביים עם עצירות בפוארטו פלטה, הרפובליקה הדומיניקנית; סן חואן, פורטו ריקו; קוסטה מאיה וקוזומל, מקסיקו; איסלה דה רואטן, הונדורס; ושמורת אושן קיי הימית באיי בהאמה.

 MSC World America תוכננה בקפידה כדי לעזור להפחית את השפעתה על הסביבה. הספינה פועלת על LNG, דלק בעל פליטות נמוכות יותר, ומוכנה למקורות אנרגיה מתחדשים. קישוריות לחשמל מהחוף, היכן שהוא זמין, מפחית את הפליטות בכך שהוא מאפשר לכבות את מנועי האונייה בנמל. טכנולוגיה חכמה משמשת בכל האונייה כדי להבטיח שהאורחים יוכלו לנסוע בנוחות תוך שמירה על צריכת אנרגיה ומים נמוכה. תוכנית מיחזור מובנית חזקה ממזערת את הפסולת, ואפילו המדחפים נועדו להפחית רעש ולהימנע מהפרעה לחיי האוקיינוס.

על MSC World America

 MSC World America  תיצור צל מושך את העין על קו הרקיע של מיאמי כאשר היא תיכנס לשירות באפריל 2025. השילוב באונייה של נוחות אמריקאית ועיצוב אירופאי יספק לאורחים חווית הפלגה בלתי נשכחת, בין אם הם מחפשים נוף טרופי מרגיע או חופשה עמוסת אקשן.

חרטום האונייה החדשה ברמה העולמית יעלה אנכית מקו המים והירכתיים שלה בצורת Y יפתחו אל נוף הטיילת המרשימה., MSC World America תתפרש על פני 22 סיפונים, רוחב של יותר מ-47 מטרים, תכלול 2,614 חדרים, תכיל יותר מ-40,000 מ' של שטח ציבורי, ותציע מאפיינים ומתקנים מהשורה הראשונה, כולל:

  • טיילת חיצונית, שבה אפשרויות ההסעדה, הטרקלין והבילוי הייחודיות משתלבות עם נופים מדהימים של האוקיינוס ​​ומופעי אור LED שאין שני להם.
  • גלריה מקורה – שלאורכה ברים, מסעדות, חנויות ובוטיקים – עם תקרת LED מתקדמת.
  • 13 מסעדות:
  • שש מסעדות מיוחדות, הכוללות שני קונספטים חדשים לצד המסעדות האהובות על האורחים שלנו כמו מסעדת Butcher’s Cut, מסעדת , Kaito Sushi Teppanyaki ,Hola! Taco וקנטינה

o ארבע מסעדות עיקריות המגישות מאכלים בהשראה עולמית ומאכלים אמריקאים מוכרים

o שני מזנונים המציעים אפשרויות רבות לסעודה נינוחה

o לונה פארק פיצה אנד בורגר: מקום מזון מהיר ללא תשלום, הממוקם ליד לונה פארק בגלריה העולמית, ומציע חטיפים מהירים מסביב לשעון

  • 20 ברים וטרקלינים, כולל:

o חדש! בר ספורט: חדש עבור MSC World America, המקום החם והמזמין הזה משלב מזכרות ספורט, טכנולוגיה ובידור בחלל שבו אורחים מכל הגילאים ירגישו רצויים. האורחים יכולים לשתות בירה או משקה קל ולצפות במשחק באחד מהמסכים הרבים תוך שהם נהנים מאוכל בר פופולרי כמו כנפיים. משחקים כמו חצים וכדורגל יהיו זמינים גם כן.

o חדש! Comedy Club: חדש עבור MSC Cruises ה-Comedy Club הוא מקום שבו האורחים יכולים לבוא לנוח, להשתחרר ולקחת את החיים קצת פחות ברצינות. הערבים מתחילים בחוויית דו-קרב אינטראקטיבית וקומית של פסנתרים, שחברים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה. הצחוק ימשיך עם סטים של קומיקאים מדהימים שיתחרו בכמה מהתוכניות הטובות ביותר בניו יורק ושיקגו.

o פרויקט הג'ין: מציע מבחר נרחב של קוקטיילים עם משקאות ג'ין שהוכנו במומחיות על ידי הברמנים שלנו.

 Elixir o– בר מיקסולוגיה: מיקסולוגים מומחים היוצרים קוקטיילים בעבודת יד, עם מרפסת חיצונית כדי ליהנות מקוקטיילים לפני ואחרי הארוחה תוך הנאה מנופי האוקיינוס ​​המרהיבים.

 Masters of the Sea o – הפאב הבריטי הקלאסי של MSC Cruises מגיע עם מבשלת בירה בקנה מידה מלא שמייצרת בירות MSC Signature על הסיפון.

Coffee Emporium o  – בית קפה אלגנטי ומודרני שהוא חלומו של כל אנין קפה, המציע כמה מפולי הקפה הטובים בעולם ומבחר סגנונות בישול והגשה כולל צרפתי, איטלקי, טורקי ומרוקאי.

o חנות שוקולד ובית קפה ז'אן-פיליפ: מציעה שוקולדים מותאמים אישית, קפה ופינוקים אחרים באווירת בית קפה נינוחה.

o ועוד דברים חדשים בדרך!

  •  מגלשה בגובה 11 קומות העשויה מפלדת אל חלד, המעניקה לאורחים דרך מהנה להגיע לסיפונים התחתונים בסטייל.
  • שש בריכות ו-14 ג'קוזים, כולל בריכה מקורה מרווחת עם גג נפתח ובריכות למבוגרים בלבד בחלק האחורי של הספינה.
  • פארק מים רחב ידיים עם מגלשות מים הכוללות חווית VR.
  • מועדוני ילדים הכוללים מתקנים ייעודיים לקבוצות גיל החל מתינוקות ועד גיל 17.
  • שלושה מקומות בילוי עם מופעי בידור ותיאטרון חדשים.
  • חדרי אירוח וסוויטות מסוגננים ונוחים, לרבות בקתות Infinite Ocean View , מרפסות המשקיפות על הטיילת החיצונית וחדרי אירוח משפחתיים מקושרים.
  • מועדון היאכטות MSC אשר כולל סוויטות מרווחות, טרקלין ומסעדה ייעודיים, בריכה פרטית ומרפסת שמש, ושירות קונסיירז' ומשרת 24 שעות ביממה, כמו גם סוויטות מרווחות ומפנקות.


מידע על סביבת האונייה

אנרגיה מתחדשת

בעת ההשקה, MSC World America תהיה אחת מאוניות השייט החסכוניות ביותר באנרגיה בעולם, שתעלה על כל דרישות התכנון תחת מדד התכנון ליעילות אנרגטית של הארגון הימי הבינלאומי (EEDI). מנועי הדור האחרון של האונייה יצמצמו את פליטת גזי החממה (GHG) בעד 20 אחוז, יחד עם הפחתה של 85 אחוז בפליטת תחמוצות חנקן וביטול כמעט מוחלט של פליטת תחמוצת גופרית וחלקיקים. האונייה מסוגלת לפעול על Bio-LNG ו-LNG סינתטי מתחדש, שכל אחד מהם ישיג הפחתת פליטת גזי חממה של עד 100 אחוז.

מים נקיים

שפכים מטופלים באיכות גבוהה מאוד העולה על הסטנדרטים הקיימים בהרבה מערכות לטיפול בשפכים עירוניים לצד החוף ברחבי העולם ועומדים בתקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר של IMO, לרבות מה שמכונה התקן הבלטי.

הפחתת פסולת

האונייה מצוידת במערכות מתקדמות לניהול פסולת לצמצום, שימוש חוזר ומיחזור הפסולת הנוצרת על הסיפון.

התחייבות לאפס פליטות של גזי חממה עד 2050

MSC Cruises  הפחיתה את עוצמת פעילות האוניות שלה ב-33.5% מאז 2008, והחברה תשיג הפחתה של 40% לפני יעד IMO 2030. הרבה מעבר למציאת יעילות תפעולית נוספת MSC Cruises  מאמצת טכנולוגיות חדשות ומזהה נתיבים למעבר לדלקים שאינם פחמן ומתחדשים, תוך עבודה עם ספקי דלק ושותפים אחרים על שימוש ב-Bio-LNG ו-LNG סינתטי מתחדש בטווח הקרוב.

 אודות  MSC Cruises

עם מטה החברה בז'נבה, שוויץ, MSC Cruise  היא חברת השייט השלישית בגודלה בעולם ומובילת השוק באירופה, דרום אמריקה, המזרח התיכון ודרום אפריקה, עם נוכחות חזקה וצומחת בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק.

צי MSC Cruises מורכב מ-22 אוניות מודרניות עם שלוש אוניות חדשות שאמורות להיות מושקות ב-2025, 2026 ו-2027.

החברה פועלת ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם, ומציעה הפלגות על פני חמש יבשות, פוקדת יותר מ-300 יעדים ומקבלת בברכה יותר מ-180 לאומים שונים על הסיפון.

MSC Cruises  מחויבת בתוקף להשגת פליטת גזי חממה אפסית עבור פעילותה הימית עד שנת 2050.

למידע נוסף, לחצו כאן.

לכל החדשות >>>