יש לכם שובר לקרוז עתידי וקרדיט און בורד?
בדקו את כל המידע השימושי כדי לתכנן מחדש את השייט שלכם
אם ההפלגה שלכם עם MSC בוטלה עקב מגיפת הקורונה, MSC Cruises סיפקה לכם שובר מיוחד לשייט ואשראי על הסיפון כפיצוי.
שובר האשראי המיוחד ל-Covid Cruises הונפק תוך חודש מההודעה הרשמית על ביטול השייט על ידי MSC Cruises בשווי השווה לסכום ששילמתם עבור ההפלגה שבוטלה, בניכוי כל החזרים כספיים שקיבלתם.
שובר זה מאפשר לכם לשנות את מועד ההפלגה העתידי שלכם, לבחור כל יציאה, יעד ואוניה, בהתאם לתנאים וההגבלות המפורטים בשובר.
אם יש לכם הזמנה מאושרת אך לא ביצעתם שום תשלום, קיבלתם שובר השווה לשווי האשראי על הסיפון שניתן כפיצוי על ההפלגה שבוטלה. עם זאת, מאחר שלא התקבל תשלום מ-MSC, לא יוצג קרדיט לשייט עתידי במקרה זה.
למימוש השובר עומדות בפניכם 2 אפשרויות:
– אם הזמנתם ישירות עם MSC דרך מרכז שירות לקוחות שלנו או דרך האתר הרשמי שלנו, אנא התקשרו למרכז שירות הלקוחות שלנו.
– אם הזמנתם דרך סוכנות נסיעות, אנא צרו קשר ישירות עם סוכן הנסיעות שלכם. היו ערוכים לספק את מספר ההזמנה הראשוני שלכם, כמו גם את תאריך ההפלגה החדש שבחרתם.
בנוסף, כפיצוי על ההפלגה שבוטלה, קיבלתם קרדיט על הסיפון שניתן להוציא לקניות על הסיפון. זיכוי זה ניתן להחזר ותקף לאורך כל השנה, ניתן להשתמש בו רק לאחר שתצאו להפלגה החדשה שלכם ואינכם זכאים לרכוש פריטים בתשלום מראש דרך אתרי MSC או סוכני נסיעות לפני ההפלגה החדשה. אם לא תנצלו לחלוטין את האשראי על הסיפון, כל סכום שנותר יוחזר בסיום ההפלגה החדשה.
אורחים שהזמינו חדרי יחיד קיבלו 50% מהקרדיט הסטנדרטי על הסיפון, על סמך משך ההפלגה שלהם.
עבור פריטים לפני השייט שנרכשו אך בוטלו עקב ביטול שייט (כגון טיולי חוף, טיפולי ספא, חבילות שתייה וכו'), אם הזמנתם אותם ישירות דרך אתר האינטרנט של MSC או מרכז שירות הלקוחות, הסכום ששולם בכרטיס האשראי הוחזר לצורת התשלום המקורית. הסכומים המוחזרים אינם כלולים בשובר השייט לעתיד. עם זאת, עשויים לחול חריגים בהתאם למדינה.
אם ביצעתם את ההזמנה דרך סוכנות נסיעות, עליכם לפנות לסוכן הנסיעות שלכם לקבלת סיוע.
חבילות הפיצויים המוצעות על ידי MSC Cruises חלות רק על הפלגות שבוטלו על ידי MSC Cruises עקב מגפת הקורונה העולמית.