10/07/2024

MSC CRUISES מציגה טיולי חוף בלעדיים לאורחי MSC YACHT CLUB

  • החברה מציגה יותר מ-90 טיולי חוף הניתנים להזמנה בלעדית לאורחי MSC YACHT CLUB
  • אורחים באזור 'אוניה בתוך אוניה היוקרתית של MSC Cruises יכולים לגשת לטיולים חדשים בקאריביים, בים התיכון ובצפון אירופה, בנוסף לתוכנית טיולי החוף הקיימת
  • טיולים בלעדיים בהם דואגים לכל הפרטים, החל מעדיפות בירידה מהאונייה, העברות פרטיות ועד למדריכים מקומיים בחוף

ז'נבה, שוויץ – 10 ביולי 2024 – MSC Cruises חשפה היום שלראשונה לאורחים המטיילים בMSC Yacht Club תהיה הזדמנות להזמין מבחר של טיולי חוף בלעדיים שנאספו בקפידה כדי שיוכלו לגלות מקומות חדשים, תרבויות חדשות ואנשים חדשים, ולחוות במלואם את היעדים שהם מבקרים.

MSC Yacht Club הוא רעיון "אונייה בתוך אונייה " של MSC Cruises המציע פרטיות ובלעדיות נוספות לסוויטות אלגנטיות באזור סגור עבורם באונייה. אזור אקסקלוסיבי זה מציע לאורחיו יוקרה נוספת באווירה נינוחה ואלגנטית, ומספק מתקנים ייעודיים, עם מרפסת שיזוף ובריכה משלו, מסעדה וטרקלין, כמו גם שירות אישי, כגון עוזר אישי ודלפק קונסיירז' הפתוח 24 שעות ביממה.

MSC Yacht Club , הזמין ברבות מהאוניות של MSC Cruises, מציע לאורחיו איזור מבודד תוך שהוא מאפשר להם ליהנות מאינספור המתקנים ואפשרויות הבילוי הזמינות בכל שאר האונייה.

בהתאם לחוויית MSC Yacht Club, חברת השייט הציגה כעת יותר מ-90 טיולי חוף מעוצבים במיוחד של MSC Yacht Club בנמלים שונים בקריביים, הים התיכון וצפון אירופה, עם עוד שיגיעו באזורים אחרים בהמשך השנה. הטיולים מספקים בלעדיות והטיולים מתקיימים בקבוצות קטנות בלבד, ומאפשרים לאורחים לחקור את היעדים שלהם בצורה אינטימית יותר.

מMSC Yacht Club, לאורחים תהיה עדיפות בירידה מהאונייה ואז יעברו לתחבורה פרטית לנוחות נוספת במהלך הנסיעה, מה שמבטיח תחושת רגיעה עם כל הפרטים סגורים.

בין אם האורחים רוצים לנסות את כוחם בהכנת בושם בהתאמה אישית משלהם באחת מהפרפומריות הוותיקות ביותר בדרום צרפת, להתפנק עם מטבח יווני אותנטי על סיפון קטמרן פרטי בסנטוריני, או להירגע בביתן מבודד בג'מייקה הטרופית, האורחים יזכו שפע של חוויות מעוצבות בקפידה לבחירה.

החוויות מתחלקות למספר קטגוריות שיתאימו לכל טעם האורחים והן נעות מחוויות קולינריות אותנטיות ללמידה על אומנות מקומית לביקור באוצרות אדריכליים או מעורבות בפעילויות הרפתקאות יוקרתיות.

ראש מחלקת טיולי החוף של MSC Cruises, מרילואיזה יאקרינו, אמרה "ההצעה החדשה הגיעה בעקבות משוב מלקוחות ורצון לחוויה בלעדית יותר לאורחי MSC Yacht Club. האורחים ייהנו מחוויה חלקה בין שירות המארחים על הסיפון לבין מומחי הטיולים בחוף, כמו גם הזדמנות להירגע ולהתעמק במלוא התרבות, המטבח והמסורת של כל יעד."

כעת ניתן להזמין את הטיולים לאורחי MSC Yacht Club מראש, באינטרנט, דרך מרכז שירות הלקוחות של MSC Cruises או דרך סוכן הנסיעות המזמין, או על הסיפון באמצעות אפליקציית MSC For Me (כאשר זמינה), שירות הקונסיירז' של MSC Yacht Club או דלפק טיולי החוף.

הנבחרים בין 90+ טיולי החוף החדשים כוללים:קאן, צרפת: תהנו מחוויה חושית ומסדנה בלעדית לייצור בשמים

לאורחים תהיה הזדמנות בלעדית להשתתף בחוויה חושית בלתי נשכחת ושובת לב ליצור בושם בהתאמה אישית משלהם עם ניחוחות ארומטיים, הדרים ופרחי תפוז באחד ממפעלי הבשמים הוותיקים בבעלות משפחתית בדרום צרפת. כשעה נסיעה מקאן, העיירה גראס מכונה לרוב בירת הבשמים. לאחר הכנת ריח משלכם, האורחים יודרכו על ידי בושם מקצועי לסיור מאחורי הקלעים במפעל, לפני שיוכלו לקחת בגאווה הביתה את היצירות הייחודיות שלהם בבקבוק אלגנטי של 100 מ"ל עם מארז מותאם אישית.

גנואה, איטליה: השתתפו בשיעור בישול פסטו אותנטי בסנטה מרגריטה ליגורה

בטיול זה האורחים יכולים לטבול את עצמם בחוויית אוכל איטלקית ייחודית ואותנטית, לגלות את סודות הפסטו – הרוטב המפורסם בעולם – במהלך שיעור בישול אקסקלוסיבי בסנטה מרגריטה ליגורה. האורחים יכולים ללמוד כמה מטכניקות הבישול שהופכות את המטבח האיטלקי לאיקוני כל כך לפני שהם נהנים מחוויית אוכל יוקרתית של מטבח ויין מקומיים טעימים. לאחר ארוחת הצהריים, האורחים יכולים לגלות את הקסם של פורטופינו, כפר המאופיין בסירות המתנודדות בנמל הקטן ובבתים הכתומים, האדומים והורודים המקיפים את המפרץ. בקרו בחנויות היוקרה וצאו דרך הסמטאות ההיסטוריות שלה ותיהנו מהכיכר הציורית של כנסיית סנט ג'ורג'.

אקוריירי, איסלנד: לרחוץ במרחצאות הגיאותרמיים של פונטנה באיסלנד:

טיול זה מציע לאורחי MSC Yacht Club חוויה מרעננת לנפש, לגוף ולנפש, המאפשרת להם ליהנות מהמים המדהימים העשירים במינרלים של מרחצאות פונטנה הגיאותרמיים הממוקמים על אגם לאוגרוואטן. ספא זה הוא המקום המושלם להירגע ולהתפעל מנוף מדהים של האגם תוך כדי הנאה מההשפעות המועילות של המים. וכדי להפוך את החוויה הזו למהנה עוד יותר, תוצע לאורחים ההזדמנות הנדירה והבלעדית לטעום לחם שיפון טרי שנאפה במאפייה הגיאותרמית ממש ליד המרחצאות. הטיול כולל גם את ההזדמנות לחוות את הפארק הלאומי Thingvellir הציורי, אזור מוקף בהרים מישור לבה עצום מכוסה אזוב ירוק ופרחי בר.

אינברגורדון, סקוטלנד: טעמו ויסקי המפורסם בעולם במזקקת גלנמורנג'י בסקוטלנד

הטיול מציע לאורחים הזדמנות לבקר במזקקה שהתפרסמה בוויסקי מאלט שלה מאז המאה ה-19 ושולטת באמנות הזיקוק לאורך הדורות. סיור מודרך יכיר את האורחים עם כל שלב בתהליך הזיקוק ויציע הזדמנות לנסות שני דרמים לפני שהאורחים יועברו לעיירה רויאל דורנוך מהמאה ה-12 כדי להתפעל מהבניינים העתיקים ביותר שלה, מהקתדרלה המרשימה ומכיכר העיר שלה.

קוזומל, מקסיקו: תיהנו מחוויית קטמרן ושנורקלינג יוקרתיים בקוזומל, מקסיקו

האורחים יכולים לבלות את היום בשייט קטמרן אקסקלוסיבי מול חופי קוזומל. לאורחים יהיה מדריך אישי ומקומי למסע ויקבלו את ההזדמנות לשנרקל במים הצלולים של האיים הקריביים, ולגלות את החיים הימיים העשירים השוכנים ממש מתחת לפני השטח. המדריך ייקח אותם לשונית קולומביה, נקודת שנורקלינג עילאית שנחשבת לאחד היפים בקוזומל. שם הם עשויים לזהות צבי ים ולהקות דגים מנצנצים.

פאלמות', ג'מייקה: תיהנו מבקתה מפוארת בשטח המיוער ליד נהר Martha Brae

האורחים יבלו את יומם בבקתה פרטית לאורך נהר Martha Brae, מוקף ביער ושלווה עם עוזר אישי שיביא לכם כוס יין או כל דבר שתצטרכו. האורחים יכולים לטבול במתקני בריכת השחייה הסמוכים או לנצל את הבר והגריל על שפת הנהר בעודם נהנים מנווה המדבר שלהם.

לכל החדשות >>>