13/06/2024

MSC WORLD אמריקה תהפוך ליעד המשפחתי האולטימטיבי בים עם מתקנים ייחודים וחוויות LEGO® חדשות

  • MSC World America תציג את אזור הילדים דורמילנד הגדול ביותר בצי של MSC Cruises, המשתרע על פני כמעט 1,000 מ"ר
  • בשותפות עם קבוצת LEGO, האונייה תציע את המצעד הראשון בנושא LEGO® בים, LEGO® Family Show Game, אזור לבניית לגו ועוד
  • איזור המשפחות אוונטורה, אזור אינטראקטיבי המשרתים הורים וילדים, עם המתקן Cliffhanger, הנדנדה היחידה מעל המים

ז'נבה, שוויץ –  13 ביוני 2024 – האנייה האחרונה של MSC World America, תגדיר מחדש שייט משפחתי עם מרחבים ופעילויות חסרות תקדים כאשר היא תיכנס לשירות באפריל 2025, כולל תוכניות ומתקנים חדשים שפותחו בשיתוף עם קבוצת LEGO.

חברת השייט הודיעה בעבר שאוניית הדגל החדשה והאולטרה-מודרנית שלה תכלול שבעה איזורים נפרדים, שכל אחד מהם ירכז מגוון חוויות מותאמות, כאשר Family Aventura יהפוך ליעד המועדף לילדים ולמשפחות מסביב לשעון.

כחברה בבעלות משפחתית, MSC Cruises ידועה בהיצע המשפחתי עטור הפרסים שלה, ומספקת חווית שייט בלתי נשכחת לילדים בכל הגילאים ולמשפחותיהם. MSC World America אמורה לקחת את ההצעות הללו רחוק יותר עם אזור הילדים הגדול והמתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית עד כה, המשתרע על פני יותר מ-1,000 מ"ר על פני שבעה חדרים שונים ומתאים לאורחים בגילאי 0-17. האורחים יכולים לצפות למגוון של פעילויות חדשות, שיובילו את החוויות המשפחתיות על הסיפון לגבהים חדשים.

ראש מחלקת הבידור, Steve Leatham, אומר: "שמנו לעצמנו את המטרה ליצור את ההצעה הכי יוצאת דופן לילדים ולמשפחה בים עם MSC World America. המטרה שלנו היא לתת לאורחים הקטנים ביותר שלנו את החופש לבטא את היצירתיות שלהם, לשחק, להתרועע ולחקור חללים ותכניות מדהימות שצריך לראות כדי להאמין".המנהל הבכיר של מחלקת בידור ילדים, Matteo Mancini, אומר: "הקשבנו במיוחד לאורחים הצעירים שלנו מצפון אמריקה כדי לעצב את הצעות הילדים והמשפחה שלנו. אנו מביאים מגוון מתקנים יוצאי דופן וחוויות חדשות שלא נראו מעולם!"פעילויות חדשות לגמרי שמחכות שתגלו אותן כוללות:מצעד LEGO® חדש: לראשונה בתעשיית השייט, MSC World America תארח מצעד LEGO® עם מסלולי הליכה של LEGO® שנועדו לבדר ילדים בכל הגילאים. המצעד יצעד דרך האונייה מ-Family Adventura לטיילת פעם אחת בכל הפלגה.NEW LEGO® FAMILY ZONE:  איזור המשפחות יהיה גם אזור חדש לגמרי עבור בונים חובבי לבנים בשם LEGO® Family Zone. כאן, הורים וילדים יכולים לשחק יחד, ומעריצי LEGO® בכל הגילאים יכולים לשחרר את היצירתיות שלהם מבוקר עד ערב.תערוכת משחקי LEGO® חדשה: MSC World America תציע לראשונה LEGO® Family Game Show בשייט. במהלך כל הפלגה, למשפחות תהיה הזדמנות להתכנס לאתגר צוותי מלהיב, שבו הורים וילדים יכולים להתחרות כמאסטר בוני אמיתי על הסיפון. התחרות תכלול אתגרים מתוזמנים, לבנים צבעוניות וטוויסטים בלתי צפויים, שכולם יגיעו לשיאם בקביעת המנצח האולטימטיבי. חובבי LEGO® בכל הגילאים לא ירצו לפספס את הפעילות המרגשת הזו.

משחק משפחתי של "קופסאות": משפחות יקבלו את ההזדמנות להתחרות ב"קופסאות", מופע משחק משפחתי חדש ומלא כיף שבו כל קופסת מסתורין תכיל אתגר עיוור שצריך להתגבר עליו כדי לזכות בפרסים.

NEW DOREMIX FAMILY DISCO: לחובבי תחרויות הריקוד, גרסה חדשה של ה-DOREMIX Family Disco תגיע לראשונה עם טכנולוגיה חדשה ווויזואליה שחובה לראות. הורים וילדים ירקדו יחד כדי לזכות בתואר הרקדנים הטובים של הלילה עם הלהיטים העולמיים של הרגע ושירי MSC Cruises מקוריים לילדים.

חוויות היי-טק חדשות: נוצר במיוחד עבור בני נוער, Star Shooters, קורס הרפתקאות בספורטפלקס, משימות למשתתפים להגיע למטרה כדי להבטיח נקודות לניצחון אולטימטיבי בעוד שמציאות מדומה בלונה פארק תעניק לאורחים גישה לחוויות טכנולוגיות VR העדכניות ביותר, להעביר אותם לעולמות אחרים מ-MSC World America.

DOREMILAND החדש והגדול ביותר אי פעם: MSC World America תכלול את אזור הילדים דורמילנד הגדול ביותר בצי של MSC Cruises, המשתרע על פני כמעט 1,000 מ"ר. ביתם של שבעה איזורים המוקדשים לקבוצות גיל שונות מגיל 0 עד 17, זה יהיה גם אזור הילדים הטכנולוגי ביותר בצי עם הקונסולות הטכנולוגיות העדכניות ביותר בשוק, אפקטי סאונד ואור. שירותי תינוקות מוצעים בשיתוף עם Chicco® – מותג התינוקות העולמי המוביל ושותפה ארוכת טווח של MSC Cruises. באופן בלעדי ב-MSC World America, מועדוני הילדים הפופולריים יהיו פתוחים כל היום, מ-9 בבוקר עד חצות למשך כל הפלגה.

NEW THE HABOUR: בלב רובע Family Aventura שוכן The Harbour, פארק חיצוני חדש ומהפכני שבו משפחות יכולות להתכנס כדי לעסוק בפעילויות, להתפנק עם ביס טעים ולספוג את השמש. הנמל מציע מסלול חבלים גבוה ומלהיב, אטרקציית Cliffhanger חדשה ומרגשת, רכיבת הנדנדה היחידה מעל המים בים, אזור מגורים משפחתי ומגרש משחקים שעוצב לפי המגדלור האייקוני באי אושן קיי. פרטים נוספים על הנמל ייחשפו בקרוב.

המועדפים הפופולריים של MSC Cruises שחוזרים ל-MSC World America כוללים:

SPORTPLEX: בספורטפלקס, ימצאו האורחים חלל משחקים מרווח ודינמי המצויד בכל דבר, ממגרשי כדורסל וטניס ועד למופעי משחקים אינטראקטיביים ואפילו מכוניות מתנגשות והחלקה על גלגיליות. תהיה תוכנית ספורט ייעודית המוצעת, הכוללת כדורגל, כדורסל, הפעלות כדור, פיקקלבול והוברבורד. כאן תהיה לאורחים גם הזדמנות ליהנות מהאקדמיה הפופולרית The Drone Academy – מרוץ רחפנים תוסס והיי-טקיסטי שיתעורר לחיים בלילה באמצעות אפקטי פלואו ומזל"טים זוהרים.

חידון שיא עולמי של גינס: משפחות יכולות לנסות להמר על השיאים המדהימים בעולם ולנסות לעלות עליהם, וליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

מאסטר שף ילדים: לדור חדש של טבחים תהיה הזדמנות להתחרות בתחרות בישול לילדים, שבה ייבחרו המוכשרים והיצירתיים ביותר בכל שבוע.

על MSC World America

 MSC World America  תיצור צל מושך את העין על קו הרקיע של מיאמי כאשר היא תיכנס לשירות באפריל 2025. השילוב באונייה של נוחות אמריקאית ועיצוב אירופאי יספק לאורחים חווית הפלגה בלתי נשכחת, בין אם הם מחפשים נוף טרופי מרגיע או חופשה עמוסת אקשן.

חרטום האונייה החדשה ברמה העולמית יעלה אנכית מקו המים והירכתיים שלה בצורת Y יפתחו אל נוף הטיילת המרשימה., MSC World America תתפרש על פני 22 סיפונים, רוחב של יותר מ-47 מטרים, תכלול 2,614 חדרים, תכיל יותר מ-40,000 מ' של שטח ציבורי, ותציע מאפיינים ומתקנים מהשורה הראשונה, כולל:

  • טיילת חיצונית, שבה אפשרויות ההסעדה, הטרקלין והבילוי הייחודיות משתלבות עם נופים מדהימים של האוקיינוס ​​ומופעי אור LED שאין שני להם.
  • גלריה מקורה – שלאורכה ברים, מסעדות, חנויות ובוטיקים – עם תקרת LED מתקדמת.
  • 13 מסעדות:
  • שש מסעדות מיוחדות, הכוללות שני קונספטים חדשים לצד המסעדות האהובות על האורחים שלנו כמו מסעדת Butcher’s Cut, מסעדת , Kaito Sushi Teppanyaki ,Hola! Taco וקנטינה

o ארבע מסעדות עיקריות המגישות מאכלים בהשראה עולמית ומאכלים אמריקאים מוכרים

o שני מזנונים המציעים אפשרויות רבות לסעודה נינוחה

o לונה פארק פיצה אנד בורגר: מקום מזון מהיר ללא תשלום, הממוקם ליד לונה פארק בגלריה העולמית, ומציע חטיפים מהירים מסביב לשעון

  • 20 ברים וטרקלינים, כולל:
  •  חדש! בר ספורט: חדש עבור MSC World America, המקום החם והמזמין הזה משלב מזכרות ספורט, טכנולוגיה ובידור בחלל שבו אורחים מכל הגילאים ירגישו רצויים. האורחים יכולים לשתות בירה או משקה קל ולצפות במשחק באחד מהמסכים הרבים תוך שהם נהנים מאוכל בר פופולרי כמו כנפיים. משחקים כמו חצים וכדורגל יהיו זמינים גם כן.
  • חדשComedy Club: : חדש עבור MSC Cruises ה-Comedy Club הוא מקום שבו האורחים יכולים לבוא לנוח, להשתחרר ולקחת את החיים קצת פחות ברצינות. הערבים מתחילים בחוויית דו-קרב אינטראקטיבית וקומית של פסנתרים, שחברים מכל הגילאים יכולים ליהנות ממנה. הצחוק ימשיך עם סטים של קומיקאים מדהימים שיתחרו בכמה מהתוכניות הטובות ביותר בניו יורק ושיקגו.
  • פרויקט הג'ין: מציע מבחר נרחב של קוקטיילים עם משקאות ג'ין שהוכנו במומחיות על ידי הברמנים שלנו.
  •  Elixir – בר מיקסולוגיה: מיקסולוגים מומחים היוצרים קוקטיילים בעבודת יד, עם מרפסת חיצונית כדי ליהנות מקוקטיילים לפני ואחרי הארוחה תוך הנאה מנופי האוקיינוס ​​המרהיבים.
  •  Masters of the Sea  – הפאב הבריטי הקלאסי של MSC Cruises מגיע עם מבשלת בירה בקנה מידה מלא שמייצרת בירות MSC Signature על הסיפון.
  • Coffee Emporium   – בית קפה אלגנטי ומודרני שהוא חלומו של כל אנין קפה, המציע כמה מפולי הקפה הטובים בעולם ומבחר סגנונות בישול והגשה כולל צרפתי, איטלקי, טורקי ומרוקאי.
  • חנות שוקולד ובית קפה ז'אן-פיליפ: מציעה שוקולדים מותאמים אישית, קפה ופינוקים אחרים באווירת בית קפה נינוחה.
  •  ועוד דברים חדשים בדרך!
  • מגלשה בגובה 11 קומות העשויה מפלדת אל חלד, המעניקה לאורחים דרך מהנה להגיע לסיפונים התחתונים בסטייל.
  • שש בריכות ו-14 ג'קוזים, כולל בריכה מקורה מרווחת עם גג נפתח ובריכות למבוגרים בלבד בחלק האחורי של הספינה.
  • פארק מים רחב ידיים עם מגלשות מים הכוללות חווית VR.
  • מועדוני ילדים הכוללים מתקנים ייעודיים לקבוצות גיל החל מתינוקות ועד גיל 17.
  • שלושה מקומות בילוי עם מופעי בידור ותיאטרון חדשים.
  • חדרי אירוח וסוויטות מסוגננים ונוחים, לרבות בקתות Infinite Ocean View , מרפסות המשקיפות על הטיילת החיצונית וחדרי אירוח משפחתיים מקושרים.

מועדון היאכטות MSC אשר כולל סוויטות מרווחות, טרקלין ומסעדה ייעודיים, בריכה פרטית ומרפסת שמש, ושירות קונסיירז' ומשרת 24 שעות ביממה, כמו גם סוויטות מרווחות ומפנקות.

לכל החדשות >>>