24/07/2024

MSC CRUISES חושפת פרטים על ה"נמל" –
איזור חיצוני חדש לגמרי למשפחות בהופעת בכורה ב-MSC WORLD AMERICA

  • בלב איזור המשפחה "אוונטורה" של MSC World America, ה"נמל" יהיה הראשון מסוגו בצי של MSC Cruises
  • האזור החדש יהיה איזור חיצוני למשפחות מהבוקר עד הלילה, כולל מגוון פעילויות וחוויות כולל פארק מים, מגלשה בגובה 11 קומות, מגרש משחקים, מסלול חבלים ועוד הרבה יותר

ז'נבה, שוויץ – 24 ביולי 2024 – MSC Cruises חשפה היום את האטרקציות והחוויות המרגשות שיחכו לאורחים ב"נמל", חלל חיצוני מהפכני חדש לגמרי ב-MSC World America, שעוצב במיוחד לילדים ומשפחות להתאסף, לשחק ולהירגע יחד .

MSC World America אמורה לצאת לדרך באפריל 2025 ותזמין את האורחים לגלות עולם חדש של שייט עם מגוון מקומות ומושגים חדשים ומחודשים המותאמים במיוחד לשוק האמריקאי.

כחברה בבעלות משפחתית, MSC Cruises ידועה בהיצע המשפחתי עטור הפרסים שלה, ומספקת חווית שייט בלתי נשכחת לילדים בכל הגילאים ולמשפחותיהם. MSC World America תיקח את האפשרויות האלו לגבהים חדשים עם חללים ופעילויות חסרי תקדים להנאת כל המשפחה.

גולת הכותרת של רובע ה-Family Aventura של האוניות, ה"נמל", הוא פארק חיצוני חדש לגמרי שתוכנן בקפידה לחבר אורחים לאוקיינוס ​​ולהציע למשפחות נווה מדבר חיצוני להתכנס כדי ליהנות ממגוון רחב של פעילויות, לספוג את השמש, להינות מביסים טעימים או לשבת ולהירגע, הכל במיקום נוח אחד.

ה"נמל" הוא לא רק נקודת עניין בשעות היום, אלא גם מקום לבילוי בלילה. בערב, נגנים ישמרו על האווירה עם הופעות חיות להורים, בעוד הילדים ובני הנוער יוכלו להמשיך ליהנות מהאטרקציות שנותרו פתוחות.

חלל חדש מסוגו עבור MSC Cruises, שוכן בלב הסיפון העליון הפתוח של האונייה ויציע כמה מנופי האוקיינוס ​​המדהימים ביותר וישלב מגוון רחב של הרפתקאות יבשות ומבוססות מים עם חוויות בלתי נשכחות הממתינות עבור האורחים כולל:

פארק המים ב"נמל" – מבטיח להיות שילוב מושלם של הרפתקאות ופנאי לכל הגילאים, פארק המים ה"נמל" כולל מגוון מרשים של מגלשות מים, בתוספת אזור התזה מהנה. רק האמיצים ביותר יכולים לעלות על מגלשת הירידה האנכית של 90 מעלות – לטפס לנקודת היציאה ולקחת רגע לאסוף את הנשימה, ואז בצניחה חופשית של שבריר שנייה דרך דלת אל הסיפונים למטה עם פיתולים וסיבובים שיביאו אתכם אל אזור ההתזה. מחפשי ריגושים יכולים גם לבחור בין מגלשת רפסודה הכוללת טכנולוגיית מציאות מדומה כדי להפוך כל התנסות למרגשת עוד יותר או מרוץ נגד חבר במגלשת הדו-קרב.

Jaw Drop @ The Spiral – יצירת מופת ארכיטקטונית בולטת ואחת המגלשות היבשות הארוכות ביותר בים – Jaw Drop לוקחת את הרוכבים דרך לסתותיו של כריש ומסתחררת במורד 11 סיפונים בלב הטיילת העולמית. ההתגלשות מתגלגלת באופן דרמטי דרך מקטעים כהים ובהירים ומציעה הצצה אל נופי ים מדהימים בחלק האחורי של האונייה בחוויה ייחודית מלאת אדרנלין.

קיר טיפוס – הרפתקה לילדים, ילדים קטנים יכולים ליהנות לטפס על קיר הסלע התוסס כשהם מנסים לנווט באחיזות יד ואחיזות רגליים שונות כדי לראות כמה רחוק הם יכולים להגיע.

High Trail Ropes Course – מציע את האתגר האולטימטיבי, מסלול החבלים הדו-מפלסי המלהיב ישתרע על פני 577 מ"ר ויועשר בשתי מסילות Sky בדומה לאומגה. האורחים יקבלו את ההזדמנות להפעיל את האדרנלין ולבדוק את שיווי המשקל שלהם תוך שהם נהנים מנופי ים מגבהים חדשים.

The Harbour Light House – מגרש משחקים נושאי לילדים, שעוצב על פי המגדלור האייקוני בשמורת Ocean Cay MSC הימית באיי בהאמה. כשהם הולכים לאיבוד בעולם שלהם, איזור תוסס זה מלא במגלשות ותחנות משחק שנועדו לעורר דמיון ופעילות גופנית.

The Harbor Bar & Bites- מי שמעוניין לקחת פסק זמן מכל ההתרגשות יכול לבחור ב-The Harbor Bar & Bites, המציע מבחר טעים של ביס קל ומהיר, כמו גם משקאות מרעננים, מוכנים להזמנה, לאיסוף וללכת. האורחים יכולים לבחור מתוך מגוון מנות מלוחות ופינוקים מתוקים – המציעים משהו לכל המשפחה ליהנות.

אזור מנוחה משפחתי – האורחים יכולים לעשות את דרכם לאזור המנוחה המשפחתיים עם מקומות ישיבה נוחים וצל כדי לשבת בנחת ולהירגע תוך שהם משקיפים אל נופי הים עוצרי הנשימה.

Cliffhanger – שהוכרזה מוקדם יותר השנה, אטרקציית Cliffhanger הייחודית היא רכיבת הנדנדה היחידה מעל המים בים, הכוללת מגדלי נדנדה בעלי ארבעה מושבים בגובה 50 מ' מעל האוקיינוס, הנעים קדימה ואחורה עבור ריגוש מיוחד.

ה"נמל", יחד עם אזור הילדים דורמילנד וספורטסלקס מהווים את רובע ה-Family Aventura של האונייה- שיהפוך ליעד המועדף לילדים ולמשפחות מסביב לשעון.

לכל החדשות >>>