09/10/2024

רוצים לקבוע שיא עולמי?
MSC CRUISES מרחיבה את הבידור המרתק של שיאי גינס העולמי לכל הצי שלה

  • תוכנית הבידור של שיאי גינס העולמי זמינה כעת ב-12 אוניות בצי MSC Cruises
  • התוכנית צפויה להיות על סיפון כל אוניות MSC Cruises בשנה הבאה
  • תערוכת המשחק והחידונים של שיאי גינס העולמי יהיו זמינים באונייה החדשה ביותר – MSC World America, כאשר היא תצא להפלגה ממיאמי באפריל 2025

ז'נבה, שוויץ – 9 באוקטובר 2024 – למחפשי ריגושים המעוניינים לרשום את שמם בספרי השיאים יש הזדמנות לעשות זאת, מכיוון ש-MSC Cruises מתכננת להפיץ את תוכנית הבידור של שיא גינס בכל הצי שלה.

תוכנית פופולרית, המעניקה לאורחים את ההזדמנות לשבור כותרים רשמיים של שיאי גינס באמצעות מגוון פעילויות, הוצגה על שתיים מהאוניות של חברת השייט, MSC Seascape ו MSC World Europa, במרץ אשתקד.

כעת, היא זמינה ב-12 אוניות ותושק על פני כל צי MSC Cruises במהלך השנה הבאה.

סטיב ליאת'ם, סמנכ"ל הבידור ב-MSC Cruises, אמר, "התוכנית זכתה לפופולריות עצומה בקרב אורחים, מבוגרים וילדים כאחד."

עד היום, האורחים והצוות של MSC Cruises שברו 30 תארים ב-שיאי גינס.  מהמהיר ביותר במשיכת 100 מטר (בערך באורך של מגרש כדורגל) של חבל, ועד להשלמת הזמן המהיר ביותר להשלמת 20 סיבובי כיסא בפחות מ-21 שניות, או לנעול הכי הרבה זוגות גרביים על רגל אחת תוך פחות מ-30 שניות. , האורחים זכו לתהילה שוברת שיאים במגוון דרכים ייחודיות.

אנו נרגשים להיות מסוגלים להציע את זה על יותר מהאוניות שלנו לאורחים בכל הגילאים ליהנות. השותפות המורחבת היא חלק מהאסטרטגיה הרחבה יותר של MSC Cruises לשדרג עוד יותר את תוכניות הבידור הסוחפות שלהן ולספק בידור מעוצב בקפידה לאורחים מכל הטעמים".

מתאו מנצ'יני, מנהל בכיר לבידור משפחתי, אמר, "תכנית שיאי גינס מדגימה את סוג הפעילויות המוצלחות שאנו מציעים באוניות של MSC Cruises, המעסיקות את כל המשפחה. מחמם את הלב לראות את כל הגילאים מתאחדים כדי להתחרות ולשחק.

על האוניות שלנו, כולם יכולים להיות כוכבים, ושיאי גינס כעת לא רק בספר או בתוכנית הטלוויזיה, אלא הפך לחוויה חיה לכולם".

בזמן שייט בים, האורחים יכולים להשתתף בפעילויות שוברות שיאים במהלך היום ולהיבחן למופע הערב הגדול, שבו הפיינליסטים המאושרים יכולים להפגין את כישרונותיהם ולכוון להפוך למחזיקי השיא האיקוני הבא.

כל שוברי שיאים חדשים מאומתים על ידי שופט רשמי של GWR ומוענקת תעודת GUINNESS WORLD RECORDS, המעניקה לאורחים זכויות התרברבות אולטימטיביות וזיכרונות מדהימים להסתכל עליהם אחורה.

עד כה, התוכנית זמינה ב-12 אוניות המוצבות בכל רחבי העולם, כולל MSC World Europa, MSC Euribia, MSC Meraviglia, MSC Grandiosa, MSC Virtuosa, MSC Seashore, MSC Seascape, MSC Divina, MSC Magnifica. MSC Belissima, MSC Seaside ו-MSC Splendida הן האוניות החדשות יותר שהציעו אותן.

לכל החדשות >>>