בריאות & רפואה2024-08-11T09:21:39+03:00

ניידות ורפואה

כולל צרכים מיוחדים לניידות, דרישות רפואיות ותזונתיות

MSC Cruises והצוות תמיד קשובים לצרכי האורחים שלהם, ושואפים ללא הרף להציע את השירות הטוב ביותר האפשרי, תוך עמידה בתקני נגישות בינלאומיים.
למידע על הסיוע שניתן על הסיפון ובמסופי הנמל שלנו, אנא עיינו בסעיפים שלהלן.

תוכל גם למצוא מידע הקשור לצרכים מיוחדים בתנאי ההזמנה הכלליים, בסעיף תנאי ההובלה.

האורחים יכולים ליידע את MSC Cruises על כל דרישות מיוחדות על ידי מילוי הטופס הרלוונטי הזמין כאן ובכל סוכנויות הנסיעות המוסמכות. רצוי לספק מידע זה בזמן ההזמנה, או, לכל המאוחר, לפחות 30 ימי עבודה לפני ההפלגה (להריון לפחות שבועיים).

זה מאפשר לנו זמן לספק את השירות הטוב ביותר עבור האורחים שלנו, אשר תלוי במתקנים ובמשאבים על סיפון כל אונייה. אם נודיע לאחר מועד זה, אנו נעשה כל שביכולתנו לספק את השירותים המבוקשים, אך ייתכן שהדבר לא יתאפשר בהתראה כה קצרה.

אם הזמנתם דרך האתר שלנו, יש לשלוח את התיעוד לכתובת הדוא"ל הבאה: il898-reservations.cruises@msc.com. עם זאת, אם הזמנתם את השייט שלכם דרך סוכנות נסיעות, יש לשלוח את התיעוד ישירות לסוכן הנסיעות שלכם.

הריון2024-08-11T09:48:05+03:00

MSC Cruises אינה מתירה לאורחות שנמצאות מעל 23 שבועות להריון בכל עת במהלך ההפלגה להפליג על הסיפון. זה נועד לבטיחות האם והעובר, שכן טיפול מיילדותי ויילוד לא זמין על הסיפון.

אורחות בהריון שמלאו להריון 23 או פחות מ-23 שבועות בכל עת במהלך ההפלגה יצטרכו להגיש מכתב מהרופא המיילד/גינקולוג שלהם המאשר את הדברים הבאים:

  • בדיקת אולטרסאונד תאריך לידה צפוי (EDD)
  • שההריון בסיכון נמוך
  • שהאורחת כשירה להפליג על סיפונה של אונייה ללא גישה מיידית לטיפול מיילדותי או יילוד מומחה
  • יש לשלוח מכתבים בדוא"ל לצרכים מיוחדים ברגע ההזמנה ולפחות שבועיים לפני מועד ההפלגה. יש להציג עותק בעת ביצוע הצ'ק-אין ביום העלייה לאונייה.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלך, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

חיסונים2024-08-11T09:49:45+03:00

מומלץ לאורחים להתייעץ עם שירות הבריאות הלאומי שלהם לפני ההפלגה לקבלת מידע לגבי חיסונים מומלצים. MSC Cruises מסירה כל אחריות לאורחים שאינם עומדים בהמלצות למניעת מחלות זיהומיות או שאין להם את החיסונים המתאימים להיכנס לנמל מסוים במהלך ההפלגה.

לקויי שמיעה2024-08-11T10:01:13+03:00

אורחים עם לקות שמיעה חלקית יכולים לנסוע לבד, רק אם הם מבקשים התקנה של ערכת TDD System בתא שלהם. ערכה זו, זמינה במספר מוגבל בכל האוניות, כוללת התקני אור ורוטט, טלפון טקסט ושעון מעורר אנלוגי.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלאו את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

דיאליזה2024-08-11T09:59:14+03:00

אורחים העוברים טיפול דיאליזה פריטונאלית יכולים לנסוע כרגיל, ולהביא עימם את כל התרופות והציוד שעשויים להידרש במהלך ההפלגה.

MSC Cruises אינה מספקת המודיאליזה פרטנית.

אורחים יציבים ומסוגלים לנהל באופן עצמאי דיאליזה פריטונאלית ביתית יכולים להפליג בהפלגות שאינן כוללות מעברים חוצי אוקיינוס ​​או מסלולים מרוחקים.
האורחים יהיו אחראים לאספקת כל הציוד, התרופות והאספקה ​​הדרושים לביצוע דיאליזה עצמית.

על האורחים ליצור קשר עם חברת האספקה ​​הרפואית שלהם כדי לארגן אספקת דיאליזה לכל ההפלגה. האורחים אחראים לוודא שאספקה ​​מספקת של נוזלי דיאליזה מאוחסנים על הסיפון בתא שלהם לפני ההפלגה.

הצוות הרפואי על האונייה אינו מיומן בניהול דיאליזה פריטונאלית.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלאו את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

דיאטות מיוחדות (גלוטן, אוכל כשר, חלאל, צמחוני וטבעוני)2024-08-11T09:54:46+03:00

MSC Cruises עושה את כל המאמצים כדי להיענות לדרישות התזונתיות של האורחים שלנו בכל עת שאפשר.

אנו מתחשבים בצרכים תזונתיים מיוחדים בעת תכנון התפריטים והגשת הארוחות שלנו.

MSC Cruises מודעת לכך שחלק מהמזונות עלולים לגרום לתגובה אלרגית אצל אורחים מסוימים עקב אי סבילות למרכיבים מסוימים, כגון 14 האלרגנים העיקריים המוכרים המפורטים בתקנה (EU) מס' 1169/2011; לפיכך, האורחים מוזמנים ליידע את החברה על כל אלרגיה כזו בזמן ההזמנה אך לא יאוחר מ-30 יום לפני ההפלגה (על ידי מילוי נכון של טופס הצרכים המיוחדים). בנוסף, אנו מבקשים מהאורחים לדווח על אלרגיה או חוסר סובלנות מסוג זה לקבלה – שירות האורחים ול-Maître d'hôtel בחדר האוכל הראשי עם העלייה הראשונה לאונייה ולפני צריכת מזון או משקה כלשהן על הסיפון. למרות שישנן מספר אפשרויות במסעדות השונות שלנו, ניתן להיענות לבקשות תזונתיות ואוכל מיוחדות בחדרי האוכל הראשיים שלנו בלבד.

למרות מאמצינו, איננו יכולים לשלול את האפשרות של זיהום צולב בין מזונות. אנו ממליצים לאורחים שלנו המודעים לאלרגיות או אי סבילות להביא איתם תמיד את תרופות החירום שלהם כפי שנקבע על ידי הרופא כדי שיוכלו להגיב במקרה של תגובה אלרגית כלשהי.

בעת הזמנת סיור עם ארוחה כלולה או כאשר אוכלים ב-Ocean Cay, אנא זכרו לעדכן תמיד את האלרגיה/אי-סובלנות שלכם לצוות המתאים.

מסיבות רפואיות או לתינוקות, האורחים יכולים לבקש ספציפית למזג מזון על הסיפון. האורחים יכולים גם להביא את האוכל האטום המיוחד שלהם על הסיפון, לאחר אישור בכתב מהחברה. מוצרים שיילקחו לסיפון צריכים לכבד את תקנות תווית המזון/אריזה של האיחוד האירופי, לא אמור להיות תאריך תפוגה קרוב, לאחר הפתיחה יש לצרוך אותם בהתאם להוראות על התווית. בתוך החדר שלכם תמצאו צידנית, שאינה מקרר, ולכן לא ניתן להשתמש בה לאחסון מזון. מומלץ להביא עמכם שקיות הקפאה. אסור להכניס אוכל ביתי. הצוות על הסיפון אינו מורשה לאחסן או לתפעל (לבשל, ​​לחמם וכו') מזון שהאורחים שלנו מביאים על הסיפון.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלך, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

ילדים בעלי צרכים מיוחדים2024-08-11T09:56:45+03:00

לילדים עם צרכים מיוחדים יש גישה רגילה לכל השירותים והמתקנים על הסיפון. למרות שצוות הבידור אינו מציע שירות טיפול בילדים, הם הוכשרו לספק מגוון רחב של בידור המיועד במיוחד לילדים. שימו לב כי לא מוצע שירות פיקוח אחד על אחד על סיפון האוניות שלנו.

כל הילדים, כולל בעלי צרכים מיוחדים, משויכים לאזור בילוי מסוים בהתאם לגילם. במידת הצורך, ניתן לשבץ ילדים או צעירים בעלי צרכים מיוחדים בקבוצת גיל נמוכה יותר (בהסכמת הוריהם), או לקחת חלק בפעילויות ספציפיות, יחד עם הוריהם במידת הצורך.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלאו את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

לקויי ראייה2024-08-11T10:04:49+03:00

באניות MSC Preziosa, MSC Divina, MSC Splendida ו- MSC Fantasia ישנם שלטי ברייל בשטחים הציבוריים, במעליות ובכניסה לחדרים;
בכל האניות יש מחוונים על הסיפון, במעליות ובשטחים ציבוריים נגישים, בסיפונים וסירות שאטל. למען בטיחותם, ובהתאם לרמת המוגבלות שלהם, האורחים עשויים להתבקש להפליג עם מטפל או כלב נחייה.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלך, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

 

המרכז הרפואי על הסיפון2024-08-11T10:12:18+03:00

המתקנים הרפואיים שלנו על הסיפון עומדים או עולים על הסטנדרטים של מרכזים רפואיים של אוניות שייט שאומצו על ידי CLIA וכוללים יכולות אבחון וטיפול בסיסיות, אולם המרכזים הרפואיים של האונייה אינם נדרשים להיות ואינם מצוידים באותם סטנדרטים כמו בית חולים יבשתי. הם מאוישים על ידי רופאים ואחיות רשומים במשרה מלאה, כולל פרמדיקים בחלק מהאוניות. בנוסף לשעות המרפאה פעמיים ביום, צוות רפואי זמין 24 שעות ביממה במקרה חירום.

המרכזים הרפואיים שלנו נועדו לספק טיפול אקוטי במחלות ותאונות שעלולות להתרחש במהלך חופשות ולא לספק טיפול ארוך טווח בחולים עם מחלות כרוניות או כתחליף לטיפול רפואי רגיל. הצוות הרפואי על הסיפון אינו זמין לטיפול יומיומי אלא אם כן מאושפזים במרכז הרפואי של האונייה. אתם חייבים להיות מסוגלים לדאוג לעצמכם, כולל להתלבש, לאכול ולהשתתף בתרגילי הבטיחות של האונייה. אם אינכם יכול לטפל בעצמכם באופן עצמאי באזורים אלה, אנא עשו סידורים כדי להבטיח שתוכלו לעשות זאת.

אם האורחים יחלו או ייפצעו במהלך ההפלגה וצרכי ​​האבחון ו/או הטיפול עולים על היכולות של המרכז הרפואי על הסיפון, האורחים יועברו למתקנים רפואיים בחוף.

חיובים עבור שירותים רפואיים שניתנו על הסיפון מתווספים לחשבון האונייה שלכם, וחשבון מפורט יסופק להגשה לחברת הביטוח שלכם.

שימו לב שתוכניות ביטוח בריאות רבות אינן מכסות את עלות הטיפול הרפואי בים, במדינות זרות, או עבור פינוי אווירי, אלא אם כן זה תואם במיוחד. האורחים מוזמנים לקבל ביטוח רפואי נסיעות לפני הנסיעה כדי לקבל החזר עבור השירותים שניתנו.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

הובלת תרופות על הסיפון2024-08-11T10:16:20+03:00

MSC ממליצה לאורחים לארוז מספיק תרופות שיחזיקו 14 ימים (בערך שבועיים) לאחר סיום ההפלגה. אנו ממליצים בחום לשאת איתכם תרופה כלשהי בארנק או בתיק הנייד בזמן הנסיעה. זכרו להשאיר את כל התרופות במיכל המקורי שלה. אנו ממליצים לשאת מרשם של התרופות שלכם למקרה שהן אבדו. הרשימה צריכה לכלול את שם התרופה, מינון וזמני הנטילה. במקרה חירום, המרכז הרפואי יכול לסייע בהחלפת תרופות, אולם אם הפריט המדויק אינו נישא על הסיפון, ניתן להנפיק מקבילה.

שימו לב שמקררי התא אינם מקררים ולכן אינם מתאימים לתרופות בקירור. אנו מציעים להביא תיקי קירור עם קרח, או לבקש אחסון תרופות במרכז הרפואי. ניתן לגשת לתרופות המאוחסנות במקרר המרכז הרפואי רק בשעות הפתיחה.

עשויות לחול הגבלות על נסיעה עם תרופות מסוימות בפיקוח. האורחים אחראים לוודא שהם עומדים בכל דרישות ספציפיות עבור המדינות בהן הם מטיילים. מומלץ לאורחים לשאת ולשמור מכתב רפואי הסבר חתום ומתוארך מהרופא המטפל המפרט את ההתוויה לשימוש בכל תרופות מרשם. הצוות על הסיפון לא יבקש באופן שגרתי לראות את התיעוד; עם זאת, ניתן לבקש זאת אם ישנן שאילתות של רשויות מקומיות או שנדרש מידע נוסף.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלאו את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים

ניידות מוגבלת2024-08-11T09:47:53+03:00

כל הסיפונים, השטחים הציבוריים וסירות השירות נועדו להיות נגישים ככל האפשר לאורחים עם ניידות מוגבלת. ייתכן שנמלים מסוימים או שירותי הסעות השירות לא יהיו נגישים עם מכשיר ניידות. בנוסף, יש מספר משתנה של חדרים מצוידים במיוחד הזמינים בכל אונייה בצי. מטעמי בטיחות, אורחים הזקוקים לסיוע עשויים להתבקש לנסוע עם מטפל.

כסאות גלגלים זמינים על הסיפון לשימוש האורחים במהלך העלייה לאונייה, ירידה, ומקרי חירום בלבד. אורחים הזקוקים לשימוש מתמיד בכיסא גלגלים או בכל צורה אחרת של תמיכה חייבים להביא איתם ציוד משלהם. באחריות האורח לבדוק מול היצרנים/הספקים הרלוונטיים כי ציוד זה בטוח להעלאה ולשימוש באונייה, ולארגן הן את משלוחו למסוף היציאה בזמן טוב לעליה והן את איסופו בסוף השייט. בשל אילוצי בטיחות מוגבלים בהפלגות מסוימות, חשוב ליידע את MSC Cruises על הצורך שלכם להביא את מכשיר הניידות (כיסא גלגלים/קלנועית) בזמן ההזמנה.

למידע מפורט על נמלי היציאה והטיולים המתאימים לאורחים הסובלים מבעיות ניידות, קראו את העמודים הרלוונטיים בסעיף זה, ולאחר עלייה על הסיפון בדקו את דיוק המידע שסופק.

כדי ליידע אותנו על הצורך המיוחד או הדרישה המיוחדת שלכם, מלא את הטופס בקישור הבא טופס צרכים מיוחדים.

עבור למעלה