מדיניות החזרים כספיים
כיצד יעובד ההחזר הכספי שלי?
החזרים כספיים הניתנים בעקבות תלונה כפופים לבדיקה ותלויים בנסיבות הספציפיות של כל מקרה. אם הבקשה להחזר מאושרת, אופן העיבוד עשוי להשתנות בהתאם למצב.
העברה בנקאית: ברוב המקרים, ההחזר מבוצע באמצעות העברה בנקאית. כדי להמשיך בתהליך, האורח יתבקש לספק את המסמכים הדרושים, כולל פרטי חשבון בנק תקפים.
החזר לכרטיס האשראי: במקרים מסוימים, ההחזר עשוי להתבצע ישירות לכרטיס האשראי ששימש לביצוע התשלום המקורי.
לאחר בחינת הבקשה ואישורה, **MSC Cruises** תעדכן לגבי שיטת ההחזר החלה ותפרט את הצעדים הבאים הנדרשים להשלמת התהליך.
האם ניתן לבחור את שיטת ההחזר המועדפת עליי?
שיטות ההחזר נקבעות בהתאם למדיניות של MSC Cruises ולנסיבות הספציפיות של כל מקרה.
אמנם העברות בנקאיות הן השיטה הנפוצה ביותר, אך במקרים מסוימים ניתן לבצע את ההחזר ישירות לכרטיס האשראי ששימש לתשלום המקורי.
האורחים אינם יכולים לבחור באופן עצמאי את שיטת ההחזר.
תוך כמה זמן מתקבל ההחזר?
החזרים כספיים מטופלים בדרך כלל תוך 60 ימים ממועד שבו MSC Cruises מאשרת שקיבלה את כל המסמכים הדרושים.
עם זאת, יש לציין כי זמני העיבוד עשויים להשתנות בהתאם לשיטת ההחזר ולמדיניות של הבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך.
מה עליי לעשות אם לא קיבלתי את ההחזר לאחר 60 ימים?
אם לא קיבלת את ההחזר בתוך פרק הזמן הצפוי, מומלץ לבצע את הצעדים הבאים:
- בדוק/י מול הבנק או חברת כרטיסי האשראי שלך אם ההחזר כבר עובר או התקבל.
- ודא/י שפרטי החשבון הבנקאי שסופקו (אם נדרש) היו מדויקים ומלאים.
- אם ההחזר עדיין לא התקבל, אנא פנה אלינו לכתובת IL898-reservations.cruises@msc.com לקבלת סיוע נוסף.
כדי שנוכל לטפל בבקשתך במהירות האפשרית, יש לכלול את פרטי ההזמנה שלך בפנייה.
