ההפלגה שלי בוטלה, מה עלי לעשות?
במידה והפלגתך בוטלה ולא קיבלת הודעה מ-MSC Cruises בנוגע להזמנתך, עליך ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלך או מרכז השירות והמכירה שלנו במספר 2019*.
במידה והפלגתך בוטלה ולא קיבלת הודעה מ-MSC Cruises בנוגע להזמנתך, עליך ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלך או מרכז השירות והמכירה שלנו במספר 2019*.
קרדיט לשימוש על האונייה הוא הטבה אשר MSC Cruises מעניקה כהטבה ללקוחותיה בשל סיבות שונות. ניתן להשתמש בו רק ברגע שמתחילים את ההפלגה החדשה, אך לא ניתן להשתמש בו לרכישת פריטים בתשלום מראש לפני ההפלגה החדשה. במידה ולא השתמשתם בכל הקרדיט שהוענק לכם בתום ההפלגה החדשה, לא ינתן זיכוי על היתרה.
אם רכשתם חבילות מראש באופן עצמאי דרך ניהול הזמנתכם באתר והפלגתכם בוטלה, לא תחויבו על אותן חבילות. אם ההזמנה שלך בוצעה דרך סוכנות נסיעות, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.
במידה והזמנתך בוטלה וקיבלת שובר לשייט עתידי, MSC Cruises תנפיק שובר עבורך בשווי השווה לסכום שכבר שולם ל-MSC Cruises.
כן, ניתן לשלב את שווי השובר שלך עם המבצעים המוצעים. במידה והזמנתך החדשה זולה יותר מהזמנתך הקודמת, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.
לא. שובר לשייט עתידי קשור לכל הזמנה ספציפית אשר ההפלגה המקורית בוטלה על ידי MSC. לא ניתן להעביר אותו לאדם אחר.
לא, ניתן לממש את השובר רק עבור הפלגה אחת. במידה וההפלגה החדשה זולה יותר מההפלגה המקורית, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.
למימוש השובר ישנן 2 אפשרויות: - אם הזמנתם ישירות עם MSC דרך מוקד המכירות שלנו, אנא צרו קשר במספר 2019*. - אם הזמנתם דרך סוכנות נסיעות, אנא צרו קשר ישירות עם סוכן הנסיעות שלכם. היו מוכנים לספק את מספר ההזמנה הראשוני שלכם, כמו גם את תאריך ההפלגה החדש שבחרתם.
הערך המלא של השובר יחול על ההזמנה העתידית. MSC לא תספק מספר שוברים הקשורים להזמנה מקורית אחת.
אם ההזמנה העתידית היא בעלות ערך גבוה יותר מזו המקורית, תצטרכו לשלם את ההפרש.