תנאים

27. שגיאות השמטות ושינויים

27.1 נעשה כל מאמץ להבטיח את דיוק המידע המסופק על ידי החברה ו/או של תוכן האתר הרשמי. שינויים ותיקונים מסוימים עשויים להתפרסם מעת לעת. מאחר והתנאים הכלליים החלים על חבילת הפלגה או הפלגה בודדת הם אלו התקפים במועד השלמת ההזמנה, ללא קשר לאלו המפורסמים בחוברת החברה הרלוונטית, מומלץ לבדוק עם סוכן נסיעות או בביקור באתר [...]

By |2024-09-15T10:04:28+03:00פברואר 27th, 2023||סגור לתגובות על 27. שגיאות השמטות ושינויים

26. חוק וסמכות שיפוטית

26.1 החוזה הנוכחי כפוף לחוק הישראלי. אם תיווצר מחלוקת כלשהי על הפרשנות או היישום של החוזה הנוכחי, היא תועבר לבית המשפט בתל אביב או בחיפה שלהם תהיה סמכות שיפוט הבלעדית לדון בכל מחלוקת על פי חוזה זה.

By |2024-07-09T17:47:07+03:00פברואר 26th, 2023||סגור לתגובות על 26. חוק וסמכות שיפוטית

25. אחריות לעובדים וקבלני משנה

25.1  מוסכם בזאת במפורש כי אף עובד או  סוכן נסיעות של החברה לרבות הקברניט והצוות של האניה הנוגעים בדבר לרבות קבלני משנה עצמאיים ועובדיהם, בשום פנים ואופן לא יהיו תחת כל אחריות שהיא מעבר  לתנאים הכלליים וצדדים אלו רשאים להפעיל את התנאים הכלליים וההתניות של הובלה באותה מידה כמו החברה ו/או המוביל . 25.2 סיורי [...]

By |2024-07-09T17:46:38+03:00פברואר 25th, 2023||סגור לתגובות על 25. אחריות לעובדים וקבלני משנה

24. מדיניות עישון

24.1 החברה מכבדת את הצרכים והרצונות של כל האורחים, ושקלנו היטב את הנושא של מי שמעשן ומי שלא. בהתאם לסטנדרטים העולמיים, העישון מותר באופן חופשי רק באזורים ייעודיים בכל האניה ומצוידים במערכת מיוחדת לאוורור. 24.2  אסור לעשן! בכל אזורי שירותי מזון, מזנונים ומסעדות, מרכזים רפואיים, אזורי טיפול בילדים, מסדרונות או מבואות מעליות, אזורים בהם מתאספים [...]

By |2024-07-09T17:42:52+03:00פברואר 24th, 2023||סגור לתגובות על 24. מדיניות עישון

22. הגנת מידע

22.1 הנוסע יידרש למסור לחברה מידע אישי שלו, אשר יכלול, בין היתר, שם, כתובת, מין, אזרחות ודרישות תזונתיות, אשר עלולות לחשוף את אמונתו הדתית של הנוסע, כמו כן מידע בריאותי, לרבות מגבלות רפואיות וצרכים מיוחדים אחרים, וזאת על מנת לאפשר לחברה למלא את הזמנת הנוסע ביעילות. החברה תהיה רשאית להעביר את המידע הנ"ל ו/או חלקו [...]

By |2024-07-09T17:40:56+03:00פברואר 22nd, 2023||סגור לתגובות על 22. הגנת מידע

21. חוק הגנת הצרכן

21.1 דמי הביטול בסעיף 13 לעיל מתייחסים להפלגות המבוצעות במלואן מחוץ לישראל. באשר להפלגות הפוקדות נמל בישראל דמי הביטול הנזכרים לעיל יחולו בכפוף  להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 סע' 14ג', .. בקשות להחזר עבור הזמנות שבוצעו באמצעות סוכן נסיעות יש להפנות ישירות לסוכן הנסיעות. 21.2 החזר עבור ביטול עסקה שבוצעה באתר החברה יתאפשר רק עבור [...]

By |2024-07-09T17:40:25+03:00פברואר 21st, 2023||סגור לתגובות על 21. חוק הגנת הצרכן

20. תלונות

20.1  כל נוסע שיש לו תלונה במהלך ההפלגה חייב להביאה לידיעת צוות האנייה בהקדם האפשרי. אם צוות האנייה אינו מצליח לפתור את הבעיה, יש להודיע על כל תלונה בכתב לחברה תוך 14 ימים מסיום ההפלגה. אי דיווח על התלונה בתקופה זו עלול להשפיע לרעה על יכולתה של החברה  לטפל בתלונה. לא יתקבלו תביעות בגין מחלה [...]

By |2024-07-09T17:39:50+03:00פברואר 20th, 2023||סגור לתגובות על 20. תלונות

19. טיסות

19.1 החברה תעדכן את הנוסע לגבי זהות חברת התעופה או סוג המטוס בהם נעשה שימוש להזמנת חבילת ההפלגה, ברגע שמידע זה יהיה זמין לחברה. כל הטיסות יופעלו באמצעות מובילים אוויריים סדירים או חכורים מוכרים. ככלל החברה משלמת עבור כרטיסי הטיסה מראש. תשלום זה בדר"כ אינו בר החזר מהמוביל האוירי. 19.2 הנוסע יקבל את פרטי הטיסה, [...]

By |2024-07-09T17:50:01+03:00פברואר 18th, 2023||סגור לתגובות על 19. טיסות

18. אחריות הנוסע

18.1 על הנוסע מוטלת החובה למלא אחר ההוראות והפקודות של הקברניט והקצינים  על סיפון כלי השייט. הנוסע מקבל ומסכים בזאת שהקברניט והקצינים זכאים והם בעלי סמכות לבדוק כל אדם הנמצא על הסיפון, כל תא, כבודה וחפצים אישיים,  מטעמים של בטיחות, בטחון או מכל סיבה חוקית אחרת. 18.2 הנוסע מסכים בזאת במפורש לאפשר כל חיפוש כזה. [...]

By |2024-10-13T15:15:23+03:00פברואר 18th, 2023||סגור לתגובות על 18. אחריות הנוסע
עבור למעלה