החזרים
הזכות להחזר מלא בגין נסיעה שבוטלה עקב תקלות מכניות, או החזר חלקי בגין הפלגות שנפסקות מוקדם עקב תקלות אלו.
הזכות להחזר מלא בגין נסיעה שבוטלה עקב תקלות מכניות, או החזר חלקי בגין הפלגות שנפסקות מוקדם עקב תקלות אלו.
הזכות לצוות ספינה שעבר הכשרה מתאימה בהליכי חירום ופינוי.
הזכות ללינה אם ירידה מהמטוס ולינת לילה בנמל לא מתוכנן נדרשות כאשר הפלגה מופסקת מוקדם עקב כשלים מכניים.
הזכות לרדת מספינה עגונה אם לא ניתן לספק באופן הולם ציוד חיוני כגון מזון, מים, מתקני שירותים וגישה לטיפול רפואי על הסיפון, בכפוף רק לדאגתו של המפקד לבטיחות ובטחון הנוסעים ולדרישות המכס וההגירה של הנמל.
הזכות להסעה לנמל הירידה המתוכנן של האונייה או לעיר הולדתו של הנוסע במקרה שהפלגה תופסק מוקדם עקב כשלים מכניים.
הזכות לכלול באתר האינטרנט של כל קו שייט קו טלפון חינם שניתן להשתמש בו לשאלות או מידע הנוגע לכל היבט של פעילות הספינה.** ** היכן שזמין ואפשרי עבור כל המדינות באזור עם גישה לאתר.
הזכות לעדכוני מידע בזמן לגבי כל התאמות במסלול הספינה במקרה של תקלה מכנית או חירום, וכן עדכונים בזמן של מצב המאמצים לטפל בתקלות מכניות.
הזכות לקבל טיפול רפואי חירום מקצועי זמין על סיפון ספינות הפועלות מעבר לנהרות או מימי החוף במשרה מלאה, לפי הצורך עד לקבלת טיפול רפואי בצד החוף.
הזכות לפרסם את מגילת זכויות הנוסעים בתעשיית השייט באתר האינטרנט של כל קו.