תנאים

17. מסלול / זכות לשינוי

17.1 החברה והמוביל שומרים לעצמם את הזכות לפי שיקול דעתם הבלעדי ו/או של קברניט  כלי השייט (שלא יופעל באופן בלתי סביר) להחליט אם לסטות מהמסלול המפורסם או הרגיל, לעכב או להקדים כל הפלגה, להשמיט או לשנות את נמלי היעד המתוכננים, לדאוג להובלה שוות ערך על ידי כלי שיט אחר, לגרור או להיגרר או לסייע לכלי [...]

By |2024-07-09T17:37:03+03:00פברואר 17th, 2023||סגור לתגובות על 17. מסלול / זכות לשינוי

16. אחריות חברת MSC Cruises

16.1  בכפוף לסעיפים 16.3 עד 16.8 החברה מקבלת על עצמה אחריות למוות, פציעה או מחלה שנגרמו כתוצאה ממעשים ו/או ממחדלים רשלניים שלה ושל כל מי שמספק שירותים המהווים חלק מחבילת ההפלגה. אחריות החברה מוגבלת, על ידי האמנות המוזכרות בסעיפים 16.4 עד 16.14 כולל, אשר קובעות את גבולות החבות של  החברה. החברה אינה אחראית לכל ביצוע [...]

By |2024-10-13T15:14:28+03:00פברואר 16th, 2023||סגור לתגובות על 16. אחריות חברת MSC Cruises

15. ביטול על ידי החברה

15.1 החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל חבילת הפלגה בכל עת, על ידי מתן הודעה בכתב לנוסע אך לא תישא באחריות לפיצוי נוסף, אם: 1) הביטול נובע מאירוע של כוח עליון ו/או כל נסיבות חריגות או בלתי צפויות שאינן בשליטת החברה, אשר תוצאותיהן לא יכלו להימנע על ידי החברה, על אף שהיא נקטה בכל [...]

By |2024-10-31T09:37:41+02:00פברואר 15th, 2023||סגור לתגובות על 15. ביטול על ידי החברה

14. שינויים בהזמנה שבוצעו על ידי החברה

14.1  סידורי ההפלגה או חבילת ההפלגה  נעשים חודשים רבים מראש על ידי החברה. לעתים תכופות, ייתכן שיהיה צורך לשנות אותם לפני תחילת חבילת ההפלגה או במהלכה; לפיכך, החברה שומרת לעצמה במפורש את הזכות לשנות את הסידורים עבור ההפלגה או חבילת ההפלגה, אם שינויים אלו יהיו נחוצים או מומלצים מסיבות תפעוליות, מסחריות או בטיחותיות. 14.2 במקרה [...]

By |2024-07-09T17:34:55+03:00פברואר 14th, 2023||סגור לתגובות על 14. שינויים בהזמנה שבוצעו על ידי החברה

13. ביטול על ידי הנוסע

13.1   יש לבקש את ביטול ההזמנה בכתב (דוא"ל) לסוכן החברה בישראל או לסוכן הנסיעות  באמצעותו בוצעה ההזמנה כאמור להלן. יש לצרף להודעת הביטול את כל הכרטיסים שהונפקו. קיימות מספר אפשרויות להעברת הודעה על ביטול עסקה: עבור הזמנות שבוצעו באתר סוכן החברה בישראל או במוקד הטלפוני של החברה באמצעות מייל ל למחלקת הזמנות  של סוכן החברה [...]

By |2025-01-27T10:19:52+02:00פברואר 13th, 2023||סגור לתגובות על 13. ביטול על ידי הנוסע

12. שינויים בהזמנה המתבקשים על ידי הנוסע

12.1  ניתן להעביר את הזכות לשייט לנוסע חליפי אחר בתנאי ש: א.   הנוסע החליפי יקבל על עצמו את כל התנאים  והתחייבויות של חבילת ההפלגה. ב.   הודעה כתובה נשלחה לסוכן אצלו בוצעה ההזמנה  והתקבלה אצל סוכן החברה בישראל בשעות העבודה, עד 7 ימי עסקים לפני תאריך ההפלגה. בהתקיים התנאים בסעיף זה העברת זכות השייט (החלפת שם [...]

By |2025-02-10T09:12:44+02:00פברואר 12th, 2023||סגור לתגובות על 12. שינויים בהזמנה המתבקשים על ידי הנוסע

11. ציוד רפואי

11.1 על נוסעים הנזקקים לציוד רפואי לוודא, שכל ציוד רפואי שהם מתכוונים להעלות על הסיפון בטוח לשימוש. באחריות הנוסעים לארגן הבאה לרציפים לפני היציאה של כל הציוד הרפואי ולהודיע לחברה לפני ביצוע ההזמנה אם הם צריכים ציוד רפואי על הסיפון, כדי שהחברה והמוביל יוכלו להבטיח שניתן לשאת את הציוד הרפואי בבטחה. 11.2 באחריות הנוסעים לוודא [...]

By |2024-10-31T09:36:33+02:00פברואר 11th, 2023||סגור לתגובות על 11. ציוד רפואי

10. סיוע רפואי

10.1  מומלץ מאוד לנוסעים להחזיק בביטוח בריאות מקיף לנסיעות, המכסה עלויות והוצאות טיפול רפואי  וחזרה לארץ. 10.2 בהתאם לדרישות מדינת הדגל, באניה יש רופא מוסמך על הסיפון ומרכז רפואי המצויד להתמודדות עם מצבי חירום כלליים והמצבים הרפואיים הנפוצים ביותר. הנוסע מאשר ומקבל בזאת, בעת ביצוע ההזמנה, כי הוא מודע לכך שהמרכז הרפואי על האנייה אינו [...]

By |2024-10-13T15:11:04+03:00פברואר 10th, 2023||סגור לתגובות על 10. סיוע רפואי

9. אלרגיות למזון

9.1  אנו מזכירים לנוסעים שחלק מהמזונות עלולים לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים עקב אי סבילות למרכיבים מסוימים. אם לנוסע יש אלרגיות ידועות כלשהן, או שהוא רגיש למזון כלשהו, הוא/היא נדרשים ליידע את החברה בעת ביצוע ההזמנה (על ידי מילוי כראוי של טופס צרכים מיוחדים ) ובהמשך לדווח לאחראי המזון והמשקאות (Maître d'hôtel) מייד לאחר [...]

By |2024-07-09T17:31:13+03:00פברואר 9th, 2023||סגור לתגובות על 9. אלרגיות למזון

8. שאלון בריאות הציבור

8.1 החברה ו/או המוביל ו/או רשויות הבריאות בכל נמל, יהיו רשאים לנהל שאלון בריאות הציבור מטעם עצמם. בנוסף לכל אמצעי בריאות ובטיחות שהחברה עשויה לנקוט, הנוסע יספק מידע מדויק בנוגע לתסמינים של כל מחלה לרבות אך לא רק, מחלות של דרכי העיכול, H1N1 ו - COVID-19. המוביל רשאי למנוע עלייה לאנייה מכל נוסע שהוא יראה [...]

By |2024-10-31T09:35:48+02:00פברואר 8th, 2023||סגור לתגובות על 8. שאלון בריאות הציבור
עבור למעלה