א. המוביל לא יישא באחריות כלשהי ביחס לכל תביעה הנובעת מתאונה שלא דווחה על ידי הנוסע למפקד בזמן על סיפון כלי השיט.
ב. הודעות על תביעה בגין מוות, מחלה, מתח רגשי או פציעה אישית, עם הפרטים המלאים בכתב, יימסרו למוביל ולספינת התענוגות בתוך שישה (6) חודשים (185 ימים) ממועד התרחשות המוות, הפציעה או המחלה. .
ג. הודעות על תביעה בגין אובדן או נזק למטען או לרכוש אחר יימסרו למוביל בכתב לפני או בזמן הירידה, או אם לא ברור, תוך חמישה עשר (15) ימים מתאריך הירידה מהמטוס.
ד. תלונות במסגרת האיחוד האירופי Reg. 1177/2010 בדבר נגישות, ביטול או עיכובים יש להעביר למוביל תוך חודשיים (2) ממועד ביצוע השירות. הספק יגיב תוך חודש כדי להודיע אם התלונה מבוססת, נדחתה או עדיין בבחינה. תשובה סופית תינתן תוך חודשיים (2) חודשים. הנוסע יספק מידע נוסף ככל שיידרש על ידי המוביל לטיפול בתלונה. אם הנוסע אינו מרוצה מהתגובה, הוא רשאי להתלונן בפני גוף האכיפה הרלוונטי במדינת העלייה למטוס.