MSC Cruises, עובדיה וסוכניה אינם מקבלים אחריות על אובדן, נזק או גניבה של מזוודות או חפצים אישיים של האורחים. האחריות של MSC Cruises ביחס למטען שאבד, פגום או שלא נמסר מוסברת בתנאים וההגבלות של ההזמנה.
במקרה מצער של אובדן או נזק של מטען או חפצים אישיים, חיוני להודיע מיד לנציג של MSC Cruises ולמלא את הטופס הדרוש, שהוא חובה לתהליך הפתרון שלנו.
אם הבעיה מתרחשת עם העלייה למטוס, האורחים צריכים ליצור קשר עם דלפק שירותי האורחים על הסיפון שיספק סיוע מהיר ופתרון המקרה.
אם הבעיה מתרחשת עם הירידה, על האורחים ליצור קשר עם אנשי הצוות שלנו בטרמינל שימלאו את טופס המטען הרלוונטי.
כדי ליזום תלונה רשמית לאחר הירידה, יש להעביר את עותק הטופס לסוכן הנסיעות שלכם, יחד עם מספר ההזמנה שלכם.
לחלופין, לאורחים יש אפשרות להבטיח כיסוי ביטוחי עצמאי ממקורות שאינם MSC Cruises.