19.1 החברה תעדכן את הנוסע לגבי זהות חברת התעופה או סוג המטוס בהם נעשה שימוש להזמנת חבילת ההפלגה, ברגע שמידע זה יהיה זמין לחברה. כל הטיסות יופעלו באמצעות מובילים אוויריים סדירים או חכורים מוכרים. ככלל החברה משלמת עבור כרטיסי הטיסה מראש. תשלום זה בדר"כ אינו בר החזר מהמוביל האוירי.
19.2 הנוסע יקבל את פרטי הטיסה, לרבות מסלול ושעות המראה/נחיתה יחד עם מסמכי הנסיעה וזאת עד 7 ימים לפני יום היציאה המתוכנן.
19.3 החברה מפרסמת מעת לעת מחיר חבילות הכוללים טיסות. עבור תאריכים או מובילים אוויריים מסויימים. עבור תאריכי יציאה או מוביל אווירי שונים ממה שפורסם, מחירים גבוהים יותר יכולים להיות בתוקף. החברה תודיע זאת לנוסע לפני ביצוע ההזמנה.
19.4 החברה אינה המוביל האווירי או מפעיל שירותי תעופה לפי תקנות .(EC) No 261/2004 (the “Regulation 261/2004”) החבות על פי תקנה 261/2004 לפיצוי תחול בבלעדיות על המוביל האווירי או מפעיל שירותי תעופה, וכל תביעה או תלונה לגבי ביטול, עיכוב או אי העלאת נוסע בקשר לתובלה האווירית תפונה אך ורק למוביל האווירי הרלוונטי.
19.5 לחברה לא תהיה כל אחריות לפי תקנה 261/2004 אחריות זו שייכת באופן בלעדי למוביל האווירי אילו יפנה הנוסע כל תביעה שהיא. במהלך הפעלת זכותו של הנוסע על פי תקנה 261/2004 . על הנוסע לשאוף לממש חלק גדול ככל האפשר מזכויותיו על פי החוזה ונאסר עליו לפגוע בזכויות החברה על פי תנאי הזמנה אלה או על פי חוק.
19.6 כאשר תובלה אווירית כלולה בחוזה, החברה תעדכן את הנוסע לגבי זמני הטיסה על פי המידע שיתקבל מהמוביל האווירי, כחלק מהמידע המופיע במסמכי הנסיעה. זו היא אחריותו הבלעדית של הנוסע להבטיח את הגעתו לשדה התעופה בזמן סביר שיבטיח את הגעתו בזמן לתהליכי הבידוק והצ'ק אין לטיסה ולעלייתו בזמן למטוס. על הנוסע לדעת שלא כל ציוד רפואי ניתן להעלאה למטוס. על הנוסע לברר לפני הנסיעה האם ניתן להעלות לטיסה ציוד רפואי מסויים.
19.7 אם החוזה אינו כולל טיסה, זו היא אחריותו הבלעדית של הנוסע לרכוש כרטיס טיסה מתאים להגעתו בזמן לעלייה לאניה. (כולל העברה מקומית להגעה לאניה שעל הנוסע לארגן בעצמו), באם אלו נדרשים. לחברה לא תהיה חבות כלשהיא בקשר לטיסות או העברות שאורגנו באופן עצמאי על ידי הנוסע שלא באמצעות החברה.