מדיניות קורונה – חובה לקרוא

הזמנות
2019*

עדכוני מסלול2022-03-15T10:02:07+02:00

הזמינו והפליגו בביטחון בחורף ובקיץ 2022

שמים את בטיחות האורחים והצוות שלנו במקום הראשון עם הפרוטוקול המוביל של MSC

אנו שמחים להציע לכם את חווית השייט הטובה ביותר תוך שמירה על בריאותכם ובטיחותכם
הזמינו את ההפלגה שלכם

התחילו לתכנן את ההפלגה הבאה שלכם

בדוק תחילה אם אתה רשאי להפליג בהתאם למדיניות מדינת המוצא שלך
ומהן דרישות הנסיעה שעליך לעמוד בהן לפי היעדים בהם תבקר
למידע נוסף

כל האורחים והצוות
מחוסן ונבדק

גמישות בשינוי ההזמנה

שקט נפשי
לפני, במהלך
ואחרי ההפלגה

חווית שייט מלאה
מהנה ובטוחה

במידה והפלגתכם תבוטל על ידי MSC, תהיו זכאים ליהנות משובר זיכוי להפלגה עתידי או החזר כספי

קרא עוד

שאלות נפוצות

לשאלות נפוצות הקשורות לבריאות ובטיחות, אנא לחץ כאן

מהו פרוטוקול הבריאות והבטיחות שלכם?2022-02-28T12:03:10+02:00

בריאות ובטיחות לקוחותינו וצוות האונייה עומדים במרכז כל מה שאנו עושים. יחד עם מומחים בינלאומיים מובילים בתחום הרפואה ובריאות הציבור, פיתחנו את הקווים המנחים החדשים שלנו כדי להגן על הבריאות והבטיחות של האורחים שלנו, הצוות והקהילות המקומיות שאנו מבקרים בהם. גלה עוד על פרוטוקול הבריאות והבטיחות שלנו.

מה קורה אם אני לא עומד בדרישות פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC?2022-02-28T12:01:25+02:00

אורחים עם הזמנות שלא עמדו באף אחת מהדרישות של פרוטוקול הבריאות והבטיחות של MSC (למשל חיסון חסר) ולכן נמנע מהם לעלות לאונייה, מתבקשים לשלוח הודעה בכתב ל-MSC Cruises לא יאוחר מ-15 יום לפני היציאה המתוכננת של ההפלגה שלהם על מנת לבקש שובר להפלגה עתידית או לדחות את ההפלגה שלהם בהתאם לתוכנית הזמנות גמישה של MSC.

האורחים שהזמינו ישירות עם MSC יכולים להתקשר למרכז הקשר שלנו בטלפון 2019*,בעוד שאורחים שהזמינו באמצעות סוכנות נסיעות מוזמנים לפנות לסוכן הנסיעות שלהם.

בעקבות מגפת הקורונה בעולם, האם יש תנאי נסיעה ספציפיים שעלי להיות מודע אליהם לפני אישור ההפלגה שלי?2022-02-28T12:00:17+02:00

MSC Cruises שומרת על פרוטוקול בריאות ובטיחות משודרג בכדי לשמור על האורחים והצוות, וכדי להבטיח שתוכלו לתכנן איתנו את החופשה הבאה שלכם ולטייל בביטחון לפני, במהלך ואחרי ההפלגה. אנא קרא את כל ההנחיות המודגשות בנו פרוטוקול בריאות ובטיחות .

מה אם אני לא בטוח לגבי תאריך השייט החדש שלי?2022-02-28T11:55:56+02:00

במידה והנך זכאי לשובר, תוכל לנצלו לכל ההפלגות הפתוחות למכירה ב-MSC Cruises Israel עד שנה ממועד השייט המקורי. בשובר שתקבל יהיה רשום את התאריך האחרון לניצול השובר ("תאריך תפוגה").

מה קורה אם אני רוצה להזמין שייט יקר יותר מערך השובר?2022-02-28T11:53:18+02:00

אם ההזמנה העתידית היא בעלות ערך גבוה יותר מזו המקורית, תצטרכו לשלם את ההפרש.

אם במקור נסעתי עם חבר, ובזמן ההזמנה מחדש הוא לא רוצה לנסוע, האם הוא יקבל החזר כספי?2022-02-28T11:53:00+02:00

הערך המלא של השובר יחול על ההזמנה העתידית. MSC לא תספק מספר שוברים הקשורים להזמנה מקורית אחת.

במידה ומצאתי הפלגה חדשה, כיצד עלי לפעול?2022-02-28T11:58:26+02:00

למימוש השובר ישנן 2 אפשרויות:
– אם הזמנתם ישירות עם MSC דרך מוקד המכירות שלנו, אנא צרו קשר במספר 2019*.
– אם הזמנתם דרך סוכנות נסיעות, אנא צרו קשר ישירות עם סוכן הנסיעות שלכם. היו מוכנים לספק את מספר ההזמנה הראשוני שלכם, כמו גם את תאריך ההפלגה החדש שבחרתם.

 

אני יכול להשתמש בשובר להפלגות מרובות?2022-02-28T11:51:56+02:00

לא, ניתן לממש את השובר רק עבור הפלגה אחת. במידה וההפלגה החדשה זולה יותר מההפלגה המקורית, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.

אני יכול לתת את השובר שלי לאדם אחר שרוצה להזמין?2022-02-28T11:51:12+02:00

לא. שובר לשייט עתידי קשור לכל הזמנה ספציפית אשר ההפלגה המקורית בוטלה על ידי MSC. לא ניתן להעביר אותו לאדם אחר.

 

האם ניתן לשלב את השובר שלי עם כל מבצע, כולל תעריפים מיוחדים?2022-02-28T11:50:02+02:00

כן, ניתן לשלב את שווי השובר שלך עם המבצעים המוצעים. במידה והזמנתך החדשה זולה יותר מהזמנתך הקודמת, תקבל את ההפרש כקרדיט לשימוש על האונייה.

 

מה יהיה הערך של שובר השייט העתידי שלי?2022-02-28T11:48:15+02:00

במידה והזמנתך בוטלה וקיבלת שובר לשייט עתידי, MSC Cruises תנפיק שובר עבורך בשווי השווה לסכום שכבר שולם ל-MSC Cruises.

 

מה קורה לחבילות שנרכשו בהזמנה שלי לפני שההפלגה בוטלה (למשל סיורי חוף, ספא, חבילות שתייה וכו')?2022-02-28T11:43:03+02:00

אם רכשתם חבילות מראש באופן עצמאי דרך ניהול הזמנתכם באתר והפלגתכם בוטלה, לא תחויבו על אותן חבילות.

אם ההזמנה שלך בוצעה דרך סוכנות נסיעות, אנא צור קשר עם סוכן הנסיעות שלך.

מה זה קרדיט על האונייה? כיצד ניתן להשתמש בו?2022-02-28T11:38:52+02:00

קרדיט לשימוש על האונייה הוא הטבה אשר MSC Cruises מעניקה כהטבה ללקוחותיה בשל סיבות שונות. ניתן להשתמש בו רק ברגע שמתחילים את ההפלגה החדשה, אך לא ניתן להשתמש בו לרכישת פריטים בתשלום מראש לפני ההפלגה החדשה.

במידה ולא השתמשתם בכל הקרדיט שהוענק לכם בתום ההפלגה החדשה, לא ינתן זיכוי על היתרה.

 

ההפלגה שלי בוטלה, מה עלי לעשות?2022-02-28T11:34:46+02:00

במידה והפלגתך בוטלה ולא קיבלת הודעה מ-MSC Cruises בנוגע להזמנתך, עליך ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלך או מרכז השירות והמכירה שלנו במספר 2019*.

 

Go to Top